Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No niin, minä taidan siirtyä vähän taka-alalle, meillä kesäkuussa ivf-suunnittelu ja itse ivf;t tulee alkamaan elokuulla. Siihen asti saan syödä clomeja ja kokeillaan kotosella.

Tsemppiä kaikille teille ja plussatuulia jokaiselle!
 
Cecily samanlaisilla suunnitelmilla mennään siis. Toivon hirmuisesti tsemppiä teillekin uuteen vaiheeseen ja sitä ennen tietenkin hirmuisesti plussatuulia ettei tarvitsisi edes edetä sinne asti. <3 Toivotaan että kesäaurinko auttaisi edes vähän fiiliksen suhteen.
 
Triana, mekin asioidaan Oyssissa. [emoji4] Mulle ekasta inssistä jäi Pregnyl pistettäväksi kotiin inseminaatiota seuraavana päivänä. Ei tärppiä. Nyt meillä välikierto, kun sattui ovis vklopulle. Uutta vuotoa/kiertoa ootellessa. [emoji4]
 
Cecily ja ValkoinenOrkidea, voimia molemmille tuleviin hoitoihin!

Henta miksi piti pistää vasta seuraavana päivänä Pregnyl? :wideyed: Tsemppiä seuraavaan kiertoon! Vai onko mahollisuus plussaan nyt välikierrossa?

Toisaalta toiveikas fiilis mutta kuitenki enimmäkseen pessimistinen, ei uskalla liikaa haaveilla ku sitte tippuu kovaa ja korkealta :sorry:
 
Cesilylle ja ValkoiselleOrkidealle tsempit jatkoon. Näillä näkymin mie seuraan kohta perässä. Yks inssi vielä suunnitelmissa tässä odotellessa, mut ei oo kovin luottavaiset fiilikset sen suhteen. Ens kuun lopussa ois meillä suunnittelukäynti ja hoidot alkais näillä näkymin sitte syksyllä..
 
Polille soitettu tänään.Ens viikon to testi ja soitto polille mikä oli tulos jos ei ennen ala kuukautiset.Menkat myöhässä reilusti yleensä säännöllinen kierto ollut 28-33kp.Tammikuussa oli kohtukuolema ja ekat kuukautiset tuli ihan hyvin muttei nämä toiset millään meinaa tulla.Tulevassa kierossa olisi tarkoitus aloittaa uudestaan inssit.Viime ja tämän viikon testit negaa oli tuskin olen raskaana vaikka mies epäilee että luomu raskaus ois alkanut.
 
Juupasjaapas kuulostaa tosi lupaavalta! :rolleyes: dpo11 on melko aikasta, varmasti monelle tulee vielä sillon nega vaikka oiski raskaana. Toivotaan että nyt testiin piirtyy kaks viivaa.

Täällä menossa pp5, alavatsaa on nyt illan vihlonu oudosti, vaikka ei vielä voi ees olla mitään oireita.. Alko siis eilen jo semmosena kireyden tunteena ja tänään muuttunu kevyeksi vihlonnaksi. Tulee olemaan piinaava viikko.
 
Juupasjaapas Toivon todella, että nyt tärppäisi.

Cecilylle ja Valkoiselle Orkidealle paljon tsemppiä jatkoon!

kadonnnut :) Onnea!

Ja oma päivitys. Mulla oli nyt välikierto, koska ovuloin pääsiäisenpyhinä. Menkat alkoivat nyt lauantaina aikaisin ja pitää soitella klinikalle huomenna. En tänään ehtinyt. Olin aika kipeä vappuviikonloppuna. Mulle tuli joku kummallinen mahatauti ja töissä sinnittelin vielä torstain ja lopulta oli sitten tosi huono olo. Ei ollut kumminkaan mitään oksennustautia vaan joku kramppimainen kipu. Nyt olen jo voitonpuolella siitä, vaikka flunssa meinaa iskeä ja närästys vaivaa...:woot: Meikäläinen ei tervettä päivää näe näköjään. No, ehkä tämä tästä.

Päätettiin, että tehdään vielä yksi inssi - seitsemäs. Lääkärin mielestä se on ihan ok ja myös aikataulullisesti, koska muuten ehdittäisiin tehdä vain yksi hoito ennen kesätaukoa. Nyt ehditään tehdä kaksi (inssi ja IVF, jos tarvitsee *optimistinen*). Jos tehtäisiin suoraan IVF, niin sitten tulisi taukokierto kumminkin ja vielä toinen taukokierto kesän takia.

Joten inssi pitäisi olla ensi viikolla. Ja elätän nyt toivoa, että ei osu lauantaille. Pitäisi ollakin sitten tosi huonoa tuuria.
 
Helou :)
Ajattelin tulla teidän kanssa tänne piinailemaan, miten tämän toisen inssin kanssa käy.
Eli, viime joulukuussa tehtiin pitkän odottelun jälkeen ensimmäinen inssi lahjasiittiöillä. (Mieheltä ei löydetty siittiöitä, joten lahjasiittiöt ainut vaihtoehto meidän saada yhteinen vauva.) 2.5vuotta tosiaan tuli yritettyä ja odotettua ennenkö ensimmäiseen hoitoon päästiin.
Raskauduin tosiaan ensimmäisestä inssistä, mutta ikävä kyllä kohtukuolema oli tullut vk8+3 joka tosin selvisi vasta vk11+3.
Tehtiin pillerikeskeytys, joka alkoi toimia vasta kolmannen kuurin jälkeen.
Kahdet kuukautiset täytyi odottaa, ennenkö hoitoja jatketaan ja nyt vaikka toiset venyivätkin, tänään on kp1 ja ultran sain varattua kp10, ensi viikon perjantaille.
Letrot otan taas kp3, 5 ja 7 ja toivotaan että kaikki on nyt niinkuin pitääkin.
Jos seuraava inssi tuottaa tulosta, toivon että silloin myös raskaus menisi hyvin loppuun asti. :)
 
Takaisin
Top