Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kadonnut: millon aiot testata? Mull ens ke verikoe, mut taidan siirtää sen to aamuun ku sillo muitaki menoja ni ei tartte töitä muokata ku yhteen päivään. Oloista en osaa sanoo, oon yrittäny pysyy neutraalina etten kyttäis hulluna mut ei suuremmin oo mitää tuntemuksia mihinkään suuntaan, välil istues alamaha olevinaan oudon tuntuinen. Mut esikoisesta ei muistaakseni ollu kans hajuakaa et oli tärpänny enne ku testasin. Alaselän kivut alkaa yleensä pari päivää enne menkkoi mut viel ei oo niitäkään, joten ei kai tässä auta ku ootella ja katsoo. Jos sunnuntai-aamuna tekis oikein herkän testin? Tsemppii piinailuun ja onnee niille jotka menee kohti uutta inssii :).
 
Mä testaan varmaan huomenna aamulla. Toisaalta mietin, et teen vasta sunnuntaina ku huomenna ystävän valmistujaiset ja harmittais nega niin paljon etten sit ois ehkä juhlatuulella... Saa nähä, testin ajattelin ostaa tänään ;-)
 
Hei vaan kaikki! Soitin klinikalle tänään ja soittoaika lääkärille maanantaina. Silloin mietitään, että tehdäänkö vielä yksi inssi vai siirrytäänkö IVF-hoitoihin. Mä olen vähän laskeskellut, että kun mulla ehtisi tulla kaksi kiertoa ennen klinikan kesätaukoa. Ja IVF-hoidon jälkeen täytyy pitää yksi välikierto, joten tehdään ehkä vielä yksi inssi ja sitten siirrytään IVF-hoitoihin.

Voi että, kun tärppäisi pian... Minä en muuta toivo meille kaikille. Ettei tarvitsisi miettiä seuraavaa hoitoa.

Vieläkin harmittaa, että tämä kierto meni ohi, mutta uutta kohti!
 
Unohdin kirjoitella tänne aamupäivällä, meillä tosiaan plussa vahvistui :love017
 

Liitteet

  • IMG_20170423_105433.JPG
    IMG_20170423_105433.JPG
    517.8 KB · Katsottu: 147
Onnea kadonnut!

Ja tsemppiä Cecilylle, pahoittelut negasta :(
Me päätettiin, että tehdään vielä yksi inssi ja jos ei siitäkään tärppää niin siirrytään IVF:ään kesäkuussa. Heinäkuussa tulee tauko joka tapauksessa.

Aivan surkeat fiilikset koko ajan, haluis vaan tän piinan loppuvan, mutta ei voi luovuttaa.
 
Me päästään vihdoin ja viimein keskiviikkona ensimmäiseen inseminaatioon! :p Vasemmalla 17mm folli (ja pari 9-12mm, eivät luultavasti ehdi mukaan) limakalvo reilu 8mm ja oikeeta munasarjaa ei ehkä enää tarvi mainitakkaa. Polilla laitetaan inssin yhteydessä Pregnyl. Oliko täällä kuulolla enää muita jotka Oysissa käy? Että laitetaanko siellä aina tuo Pregnyl inssin yhteydessä?
 
Täällä edelleen odotellaan menkkoja alkavaksi, että pääsisi takaisin hoitoihin. Keskenmenosta on jo kuitenkin aikaa jo sen ≈5 viikkoa. :( Onnittelut kadonneelle, pahoittelut Cecilylle.
 
Triana. Me käydään oysisa ja ke on meilläkin inseminaatio nro 3. Oysisahan on tehty tutkimusta tästä pregnylin pistämisestä (Ilkka Järvelän tutkimus) eli onko merkitystä milloin se pistetään. Tutkimuksissa on todettu ettei ole merkitystä pistetäänkö se ennen inseminaatiota vai esim samana päivänä. Oysisa tosiaan nykyisin pistetään siis inssin yhteydessä.
 
Valkoinen orkidea, jotenki voin samaistua sun tuntemuksiin. Tuntuu että takki on tyhjä että jaksaako tätä vielä. Äh. Kp 1, aamulla soittoa polille että mitä nyt sitten. Bonuksena viel aikalailla kivuliat menkat, panadolia otettava et kärsii töissä olla. Ja joka puolella ollaan raskaana, tuntuu et itse seisoo aika hiton syvässä montussa. Vähän nyt sään mukana matalapainetta omassa olossa mut josko tää tästä taas selkiintyis.

Kesäsulusta sen verran että onko se.siis heinäkuu vai pidempikin ajanjakso?
 
Sarahe okei, niin mä muistelinki että ovat siellä todenneet että ei oo väliä pistetäänkö edellisenä vai samana päivänä. Onko teillä viimeinen inssi? Ainaki muistelen että alussa puhuivat meille siellä että 3 inssiä tehdään. Toivottavasti tärppää meillä molemmilla! :)
 
Takaisin
Top