Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Triana mulla oli nyt Menopur, mutta se ei tainnut tähän follikehitykseen kyllä oikeastaan vaikuttaa kun tuo folli oli kehittynyt jo 10mm kokoiseksi kp 5 ennen kuin aloitin Menopurin. Toivon nyt kuitenkin, että se vaikuttaisi limakalvon paksuuteen positiivisesti kun se on ollut ohuehko ja hyvältä vaikutti kyllä nyt ultrassa.

Tsemppiä piinailuun!
 
Mitä teille, joille on kohdun limakalvon ohuuteen puututtu, on sanottu? Miten on näkynyt (jos on) luomukierrossa?
 
Henta, mulla lomakalvon ohuuteen ei oo varsinaisesti "puututtu" lääkärien puolelta vaan itse oon tutkinut ja pyytänyt lisäapuja. Enemmänhän se rakenne (kolmikerroksisuus) taitaa vaikuttaa, mutta toki todennäköisyydet ja mahdollisuudet kiinnittymiselle on paremmat jos limakalvo olisi 7-10mm ovulaatiohetkellä. Mulla se on ollut 5,5-6,5 mm ja lääkärit on sanoneet sitä ohuehkoksi, mutta rakenne on ollut hyvä ja ovat kuulemma nähneet kaksostenkin tarraavan 4mm paksuiseen limakalvoon. Mutta mulla tosiaan kierukan poisoton jälkeen limakalvo pysynyt ohuehkona, joten halusin että sitä lääkkeellisesti vähän koitetaan paksuntaa ettei se ainakaan siitä jäisi kiinni kun muutenkin näyttää olevan hankalaa. "Luomukonsteista" alkiovehnänöljy ei oo mulla auttanut siihen.
 
Heippa taas!
Tänään en aamulla taas jaksanut odottaa ja tein raskaustestin. Yllättäen negatiivinen oli, mulla kp 25, pp 12. Silti ikävästi taas tuli pikkupettymys, vaikka tiesinkin, ettei olisi vielä kannattanut tehdä testiä juuri tämän takia. :) Pitää toivoa, että alkuviikosta tulisi parempia uutisia. Vatsasta edelleen nippailee koko ajan ja on melko huono olo aamuisin, mutta onko se sitten Lugesteronin vaikutuksia, varmaankin... :sad001 pitäisi pysyä positiivisella mielellä, mutta kun se on niin vaikeaa! Onko jollakin vinkkejä tähän positiiviseen ajattelumalliin? :joyful:
 
Pupu Tupuna Harmi, että tuli nega...tiedän tunteen. Minäkin aina mietin, että miten täältä taas noustaan ja pari päivää meneekin räpiköidessä. Mutta sitten sitä kummasti alkaa kiinnittämään ajatuksia seuraavaan kiertoon ja uuteen mahdollisuuteen. Paljon pidemälle ei kannata (enkä halua) ajatella, parempi miettiä vain nykyisyyttä. Ja sitten teen tavallisia asioita arjessa - sekin auttaa, ku ei koko ajan tartte miettiä asiaa.

Mulle tuli tänään positiivinen ovistesti....Plääh :sad001 Eli tämä kierto meni ohi... valitettavasti. Ei voi mitään. Seuraava on joko IVF tai inssi. Pitää jutella lääkärin kanssa.

Minäkin lähden etsimään uutta tsemppimieltä --->
 
Pupu Tupuna, samassa veneessä! Eilen katsoin
sinkkuelämää jakson jossa Charlotte saa keskenmenon ja samassa jaksossa nousee sieltä kaiken ahdistuksen ja surun keskeltä voittajaksi <3
Tein siis testin inssistä 9pv

Pitää vaan laittaa kasvot kohti aurinkoa ja ajatella että, kyllä se lähetys saapuu kun aika on oikea. (Välillä olen ollut kyllä tästäki katkera, että onko lähetys eksynyt?!)
 
Tupau, kai valitsit lähetystavaksi matkahuollon etkä postia? :p

Huomenna viikko inssistä, ei mitään oloja tms. Lähinnä yritän löytää nyt henkistä voimaa alkaa nälkäkuurille pääsiäisen jälkeen et sais painoa alas. Viikon päästä sitä kai on viisaampi miten tässä kävi että onko tullut bingo vaiko mennäänkö kohti ivf..
 
Kiitos tsemppiviesteistä :love017 ihanaa, että on kohtalotovereita (vaikka kaikille plussaa toivonkin).
Mun pitäisi myös aloittaa painonpudotus. Hankalaa, kun ei tule vauvaa millään, sitten sitä syö suruunsa ja pitäisi pystyä vielä pudottaa painoa. Ja nyt huomasin, että jos kierto ja kaikki pitää paikkaansa, olisi uusi inssiaika tulossa viikonlopulle. Ja kesäkuussa ollaankin kesälomareissulla inssin aikaan, eli se menee ohi siinä joka tapauksessa, joten alkoi taas todella paljon harmittamaan tämä tilanne. Eilen otin viimeisen kerran Lugesteronia, katsotaan nyt alkaako vuoto sitten saman tien...
tsemppiä kaikille, toivottavasti asiat kääntyy pian positiiviseen valoon :)
 
Se tunne, kun erittäin hyvä ystävä postaa kuvan synnäriltä ihanan poikavauvan kanssa. Onnellinen ja iloinen toki, mutta........[emoji52] Mitä jos me ei ikinä saada?
 
Henta
Tsemmpiä. <3 rankkaa vaikka varmasti ihanaa, että erittäin hyvä ystävä saa vauvan! Itse vähän samassa tilanteessa...
Samassa sitä on onnellinen toisen puolesta, mutta sitten tulee nuo kysymykset mieleen väkisin. :(

Tsemppiä!! Ihan varmasti se nyytti tulee teillekkin!
 
Täällä ovistesti kans positiivinen eilen illalla. Se on sit luomuyritystä, tosin vähän jäin miettimään, että kannattaisko miettiä inssiä kun kyllähän se munasolu olis vielä hedelmöittymiskykyinen tiistaiaamuna, mut jo kyllä irronnut munasarjasta. Mut en tiedä uskaltaako luottaa aikatauluun...

Henta ymmärrän fiilikset kyllä, täytyy vaan koittaa uskoa, että jonain päivänä se oma nyytti on sylissä, tavalla tai toisella! <3
 
Hentalle tsemppiä <3

Ite vaan piinailen täällä, inssistä kulunut 8pv enkä oo ees ostanut raskaustestiä vielä! En tiiä uskallanko ees tehdä, ahdistaa ihan kauheesti ajatus negasta.... No, täytyy vaan koittaa pitää lippu korkeella. Mitää "oireita" ei oo ollut, mut en oo kyl ehtiny niitä kuulostelee. Sunnuntaina ois virallinen testipäivä iik

Tsemppihaleja kaikille :)
 
Täällä myös testattu täysin odotettu nega. :sorry:Virallinen testipäivä ois kahen päivän päästä, mut tuskinpa tuo tuosta mihinkään muuttuu. Oottelen tässä vuodon alkua. Katseet siis kohti kuudetta ja viimistä inssiä. Jospa vihdoin tärppäis tai sitte edessä ivf..
 
Tänää sain vihdoin soittoa polilta, mein hoitojen jatkosta. Pidetään suunnittelu palaveri jossain kohassa, ei osannu lekuri vielä aikaa antaa, mut selvinnee ens viikolla. Periaatteessa kuitenki niin, et ehitään varmaan kuudes inssi tehä joko ennen tota käyntiä tai sitte ivf: suunnittelukäyntiä ootellessa. Mein paikkakunnalla niitä ei tehä, ni selvitellään, et mitkä on vaihtoehdot niiden hoitopaikkojen suhteen.

Vähän jäin ihmettelee, kun sain varmistuksen et se 5 milj. simppaa ois raja et inssejä tehdään. Meillä keskimäärin ollu tulokset puolet tosta:sorry: ja vaan kerran yli, ni miks on kuitenki viis inssiä tehty ja kuudeskin tehään....? Toki hyvä et kokeillaan ees jotain odotellessa, mut eikö tällä kaavalla ois aikoja sitte voinu siirtyä tonne ivf jonoon.. oon hämmentyny:wideyed:
 
Yövuoron ratoks pyörin tuolla oma kannassa. Mietiskelly ja ihmetelly ku tokan inssin jälkeen ei oo uudempia tietoja löytyny. Tai on ne klinikan laittamat, mut kun tuolla polilla laittavat omat tiivistelmänsä myös, ni niitä ei oo näkyny.. Ekat kaks oli hassusti/tai ei niin hassusti laitettu 23.11 tehdyn käynnin jatkoiks ja nyt löysin kolmannen ja neljännen inssin tiedot 18.10 tehdyn käynnin alta..:hilarious: Mie en ihan ymmärrä taas totakaan logiikkaa, mut onpahan jossain tallessa nuokin:grin Katotaan mikä päivä toi kahen viikon takanen inssi ilmestyy ja mistä mie sen onnistun kaivamaan esiin..
 
Kadonnut: mites siellä piinailut etenee, onko oireita? :nailbiting: mä yritän selitellä itselleni että ei vielä saa tehä testiä, mut tiukkaa tekee. :dead:
 
Cecily, täällä etenee tyypillisesti velloen välillä niin korkealla toiveuden kanssa ja sit taas parun valmiiks negatiivista tulosta :dead: iha mahdoton olo kaikkiaan, vähän menkkajomotuksia uhkaavasti vähän väliä. En oo vielä käynyt ostamssa testiä, mieli tekis jo testailla :grin onks sulla ollu mittään oloja?

Tsemppiä hei viimeisiin piinapäiviin, plussatuulia kaikille :hello2
 
Täällä mennään uutta kiertoa (yk22) jo kp6/23-28. Letrot nyt isommalla annostuksella ku aiemmin ja maanantaina ultraan katsomaan onko mitään tapahtunu, saa nähdä päästäänkö vihdoin ensimmäiseen inssiin :nailbiting:
 
Takaisin
Top