Mä olen jonku aikaa pyöriny taustalla ja odotellu, että meki päästään insseihin, ja nyt tässä kierrossa toivottavasti onnistuu
Kopioin mun allekirjotuksesta meidän yrityshistoriaa tähän, kun kaikilla puhelimilla ei kai näy
10/15 Pillereiden lopetus
07/16-11/16 Useita lääkärikäyntejä ja ultria yksityisellä, omassa tk:ssa ja Oysissa. Kovia kuukautiskipuja ja kystia, joita epäilty endometrioomiksi. Toista munasarjaa ei ole varmuudella löydetty yhdessäkään ultrassa.
12/16 Lähete Oysiin tarkempiin lapsettomuustutkimuksiin.
01/17 Ensikäynti, miehen siemennestenäyte normaali. Diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Suunnitelmana aloittaa inseminaatiohoidot Letrozoleilla avustettuun kiertoon aukkarin jälkeen
02/17 Aukiolotutkimus, johtimet auki. Oikean munasarjan epäillään olevan kiinni vasemmassa, joka sekin osittain kiinni kohdun takana. Viittaa endometrioosiin?
03/17 Ensimmäinen Letrozoleilla avustettu kierto. Ei varmaa ovisplussaa, luomukierroissa plussia tullut. Ei inssiä.
03-04/17 Letrot + inssi suunnitelmissa.
Elikkäs nyt kp2/23-28, letroja otan 1tabl kp3-7. Folliultra varattu kp10, polilla miettivät inssiä kp12, en vaan millään usko että saisin ovisplussaa niin ajoissa, luomukierroissa tulleet kp13-14 ja viime kierrossa ei ilmeisesti ollenkaa. Tosiaan mulla kp13-14 sattuu nyt viikonlopulle niin saa nähdä toteutuuko inssi vai ei. Sori jos on sekavaa tekstiä
Oliko täällä muita jotka käy Oysissa hoidoissa?