Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jennikselle pidetään peukkuja et saisitte inssejä jatkaa.

Orkidealle tsemiä piinailuun.

Ja heitsu, jäikä se testiviiva sit tyhjäks loppujen lopuks? Uusi testi vois valaista epätietoisuutta.

Omaan napaan ei uutta. Dpo6, ehkä.

Jäi loppujen lopuksi tyhjäksi.Täytyy huomenna tehdä uus testi.
 
Tuliko sulle Heitsu siis siihen ekaan "ikkunaan"/alueeseen se sotkuinen viiva ja sit jälkimmäiseen kontrolliviiva vai mihin se toinen viiva tuli? Mikä kp sulla on menossa?

Kontrolli viiva tuli oikeaan kohtaan ja oli ihan oikea viiva .Se toinen taas oli se viiva mikä oli sotkuinen se sotkuinen viiva oli ihan oikeassa kohdassa missä pitikin olla sen toisen viivan.Minulla luomu kierossa missä ei ole inseminaatiota on yleensä 28kp ja nyt ei oo tehty inseminaatiota ja siis menkat myöhässä 3pvää.Silloin jos Inseminaatio on tehty kierto yleensä silloin 33kp.
 
Mä olen jonku aikaa pyöriny taustalla ja odotellu, että meki päästään insseihin, ja nyt tässä kierrossa toivottavasti onnistuu :rolleyes: Kopioin mun allekirjotuksesta meidän yrityshistoriaa tähän, kun kaikilla puhelimilla ei kai näy

10/15 Pillereiden lopetus
07/16-11/16 Useita lääkärikäyntejä ja ultria yksityisellä, omassa tk:ssa ja Oysissa. Kovia kuukautiskipuja ja kystia, joita epäilty endometrioomiksi. Toista munasarjaa ei ole varmuudella löydetty yhdessäkään ultrassa.
12/16 Lähete Oysiin tarkempiin lapsettomuustutkimuksiin.
01/17 Ensikäynti, miehen siemennestenäyte normaali. Diagnoosina selittämätön lapsettomuus. Suunnitelmana aloittaa inseminaatiohoidot Letrozoleilla avustettuun kiertoon aukkarin jälkeen
02/17 Aukiolotutkimus, johtimet auki. Oikean munasarjan epäillään olevan kiinni vasemmassa, joka sekin osittain kiinni kohdun takana. Viittaa endometrioosiin?
03/17 Ensimmäinen Letrozoleilla avustettu kierto. Ei varmaa ovisplussaa, luomukierroissa plussia tullut. Ei inssiä.
03-04/17 Letrot + inssi suunnitelmissa.

Elikkäs nyt kp2/23-28, letroja otan 1tabl kp3-7. Folliultra varattu kp10, polilla miettivät inssiä kp12, en vaan millään usko että saisin ovisplussaa niin ajoissa, luomukierroissa tulleet kp13-14 ja viime kierrossa ei ilmeisesti ollenkaa. Tosiaan mulla kp13-14 sattuu nyt viikonlopulle niin saa nähdä toteutuuko inssi vai ei. Sori jos on sekavaa tekstiä :grin Oliko täällä muita jotka käy Oysissa hoidoissa?
 
Triana. Käytössä on letrozolit kp 3-7, vaikka munasolut on kyllä kypsynyt aivan normaalisti ja ovulaatokin tapahtuu säännöllisesti sekä limakalvo ok. Pregnylkin pistettiin viimeksi, vaikka ovulaatiplussa tuli juuri inssiaamuna. Nyt tähän kiertoon nostettiin hieman tuota letrozoliannosta. FolliUÄ on 27.3 eli kp 13 [emoji4] ja uskoisin että saman viikon loppupuolella on sitten inseminaatio eli kp 16-17.
 
eb09bc4390dab93613c80f2ecdc5876a


Täällä pärähti nyt ovisplussat, joten aamusta heti klo 8 soitto klinikalle ja inssiin! :)
 
Jennis tsemppiä inssiin. Tuskin on liian myöhästä ja vaikka se ovis ehtiskin tapahtuu ennen inssiä ni munishan elää sen 12-24h. Meillä kaks viimisintä inssiä on menny niin et inssiä edeltävänä aamuna ovis plussa. Heti seuraavana aamuna inssi ja molemmilla kerroilla ovis ehtiny jo tapahtuu. Viimeks luultavasti vaa paria tuntia aiemmin, joten ihan hyvä aikataulu, mut edellisellä luultavasti jo myöhään illalla eli aika hilkulla oli. Inssit kuitenki tehtiin.

Triana: tervetuloa joukkoon

Täällä menossa pp7. Viikko vielä pitäis jaksaa..
 
Sarahe mullakaan ei löydetty mitään vikaa, mutta eipä ole kyllä kaikkea mahdollista tutkittukaan. Ovisplussia oon siis luomuna saanu, niin olettavat vissiin että kaikki on ok, itestä tuntuu että ei oo. Mulle ei puhuttu mitään pregnylistä, vaikka eilen soitin oysiin ja sanoin että ei tullu varmaa ovisplussaa viime kierrossa o_O Seuraavaan kiertoon mietitään letrojen annostusta uudelleen jos nytkään ei plussaa tuu. Mutta mahdollisesti mullakin on sitten ens viikon loppupuolella inssi jos kaikki menee kerranki kohdilleen.
 
Olin yhteydessä eilisen raskaustestin takia lapsettomuusklnikalle.Käskivät tehdä eri merkkisellä testin ja jos jotain epäilyttävää siitä testistä tulee sitten verikoe.Eivät epäile kemiallista raskautta koska se olisi näkynyt aikaisemmin jo ennen sitä 28pvää ja kerennyt jo lähteä pois.Kuulema kemiallisessa ei tule edes vahvoja viivoja minulle tuli vahva viiva.Nyt uutta testiä ja verokoetta kohden jos jotain epäilyttävää on.
 
Toivotaan, et edellisessä testissä oli vaan jotain vikaa ja toisen merkkiseen testiin ilmestyy selkeet ja pysyvät viivat:)
 
Meille naikkarilla jopa suositellaan pelkästään niitä. Tiedä sitten onko mitkä syyt suositteluun, mut omassa käytössä ovat :D
 
Eilen alkoi tiputtelemaan hieman aika vähän.Yöllä kauhea vatsakramppi ja ripuliointi.Nyt kauhea kuukautisvuoto.Miten katsotte asian oliko eilen kiertopäivä 1 vai onko se tänään?
 
Takaisin
Top