Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heitsu, kuvat ei anna oikeutta aina mut olenko näkevinäni rfsu:n testis haamun? Ootko testaillu herkemmällä nyt, vois valaista asiaa :)
Mulla lienee dpo4 jos ovis tuli. Alaselkä on kuin tulessa, lienee clomien tuomaa riesaa ku näis clomikierroissa oireet lisääntyny.
Toivotaan Heitsu, että raskaustestikin tulisi "järkiinsä"! :)
Täällä inssipäivä lähenee. Vähän tunteiden vuoristorataa taas... Eilen tapasin hyvän ystäväni ja hän kertoi olevansa raskaana. Ihan kauhealta tuntui nieleskellä itkua ja esittää iloista, kun sisällä risteili niin monta muuta tunnetta... Tänään ollaankin sitten mieheni kanssa molemmat taistelleet "epäreiluuden" tunteiden kanssa... Mies kovasti pohtii mitä pahaa ollaan tehty ansaitaksemme tämä, eli kovasti hänkin taistelee lapsettomuuden surun kanssa.
Oon yrittänyt tsempata ja pitää hyvää fiilistä yllä, mutta kyllä itku on herkässä. Nyt vaan pitää koittaa keskittyä tulevaan inssiin uudella toivolla. Kaksi follikkelia näkyi perjantaina, joten toivotaan että pienempikin olisi kasvanut kivasti niin olisi paremmat mahdollisuudet. Inssi siis nyt ti tai ke.
Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon!
MuuMuu Tsemppiä sulle kamalasti! Olen tosi pahoillani puolestasi...
Jennis Olisiko mahdollista, että säästäisitte jonkin aikaa ja sitten jatkaisitte hoitoja? Meillä on se tilanne, että ollaan säästetty hoitoja varten ja kun ne rahat loppuu niin sitten otetaan varmaan lainaa. Yritetään säästää tuossa matkan varrellakin.
Tervetuloa kaikille uusille! Ja sitten pahoittelut jokaiselle, joka on saanut negan. Täytyy vaan yrittää porskuttaa eteenpäin, vaikka välillä meinaisikin lannistaa.
Mullakin oli nega tuo viides inssi. Nyt viime keskiviikkona tehty kuudes ja lääkäri sanoi hoitojen alussa, että kuuden jälkeen siirrytään IVF hoitoihin. Mutta nyt tuo sanoi, että voisi ehkä tehdä vielä seitsemännen. No mietimme asiaa. Toivon kuitenkin, että tämä tärppäisi. Mutta miten voikin olla negaolo jo heti inssin jälkeen... Eihän sitä heti voi tietää, että tärppäsikö vai ei.