Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jospa molemmilla kääntyis parempaan, vaikka hyvin nukutun yön (miulla päivän) jälkeen.. Ite pääsen huomenna piipahtaa treeneissä (jos siis saan nukuttua ennen sitä) remuamassa kaikkien ihanien tyyppien kanssa, jospa se nostais vähän tunnelmia
 
Tälläinen se tämän päivän testi oli.Kasettitesti apteekkin oma ja rfsu liuska testi.
ImageUploadedByVau Foorumi1489867255.180725.jpg
 
MuuMuu Tsemppiä sulle kamalasti! Olen tosi pahoillani puolestasi...

Jennis Olisiko mahdollista, että säästäisitte jonkin aikaa ja sitten jatkaisitte hoitoja? Meillä on se tilanne, että ollaan säästetty hoitoja varten ja kun ne rahat loppuu niin sitten otetaan varmaan lainaa. Yritetään säästää tuossa matkan varrellakin.

Tervetuloa kaikille uusille! Ja sitten pahoittelut jokaiselle, joka on saanut negan. Täytyy vaan yrittää porskuttaa eteenpäin, vaikka välillä meinaisikin lannistaa.

Mullakin oli nega tuo viides inssi. Nyt viime keskiviikkona tehty kuudes ja lääkäri sanoi hoitojen alussa, että kuuden jälkeen siirrytään IVF hoitoihin. Mutta nyt tuo sanoi, että voisi ehkä tehdä vielä seitsemännen. No mietimme asiaa. Toivon kuitenkin, että tämä tärppäisi. Mutta miten voikin olla negaolo jo heti inssin jälkeen... :sorry: Eihän sitä heti voi tietää, että tärppäsikö vai ei.
 
Muokattu viimeksi:
Heitsu, kuvat ei anna oikeutta aina mut olenko näkevinäni rfsu:n testis haamun? Ootko testaillu herkemmällä nyt, vois valaista asiaa :)

Mulla lienee dpo4 jos ovis tuli. Alaselkä on kuin tulessa, lienee clomien tuomaa riesaa ku näis clomikierroissa oireet lisääntyny.
 
Heitsu, kuvat ei anna oikeutta aina mut olenko näkevinäni rfsu:n testis haamun? Ootko testaillu herkemmällä nyt, vois valaista asiaa :)

Mulla lienee dpo4 jos ovis tuli. Alaselkä on kuin tulessa, lienee clomien tuomaa riesaa ku näis clomikierroissa oireet lisääntyny.

Tiedän että kuvat ei anna aina aivan oikein.Tuo rfsu:uun herkkyys on 25 ja tuon kasetin herkkyys 20.Tänä aamuna en ole tehnyt testiä siis en ole herkällä tehnyt.Apteekista tarjosivat jotain testiä 6pvä ennen pitäisi näyttää plussaa mutta netissä oli kauhean huonoja kokemuksia niistä.
Ajattelin tehdä tulevalla viikolla testin mitä näyttää sitten.:)
 
Täällä tuli Ovulaatioplussa mutta raskaustestit näyttää tuolta mitä olen laittanut edellisissä kirjoituksissa.
 
Toivotaan Heitsu, että raskaustestikin tulisi "järkiinsä"! :)

Täällä inssipäivä lähenee. Vähän tunteiden vuoristorataa taas... Eilen tapasin hyvän ystäväni ja hän kertoi olevansa raskaana. Ihan kauhealta tuntui nieleskellä itkua ja esittää iloista, kun sisällä risteili niin monta muuta tunnetta... Tänään ollaankin sitten mieheni kanssa molemmat taistelleet "epäreiluuden" tunteiden kanssa... Mies kovasti pohtii mitä pahaa ollaan tehty ansaitaksemme tämä, eli kovasti hänkin taistelee lapsettomuuden surun kanssa.

Oon yrittänyt tsempata ja pitää hyvää fiilistä yllä, mutta kyllä itku on herkässä. Nyt vaan pitää koittaa keskittyä tulevaan inssiin uudella toivolla. Kaksi follikkelia näkyi perjantaina, joten toivotaan että pienempikin olisi kasvanut kivasti niin olisi paremmat mahdollisuudet. Inssi siis nyt ti tai ke.

Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon!
 
Pidän valkoinen orkidea sulle peukkuja tulevaan inssiin! Tuo kahden follikkelin antama "lisätoivo" on jotenkin niin ihana ku tietää et mahikset sen myötä paremmat, toki sit kaksosriski olemassa mut se ei mun mielest ole ongelma. Mut toki ku itsellä tää tuplafollien kierto meni ohi inssin suhteen niin täytyy sanoa että kyllä piti kerätä itsensä aika palasista kasaan. Oletan että kaverisi ei tiedä teidän hoidoista?!? Noi on rankkoja tilanteita itselle kun vaikka miten järkeilee niin tuo tunnekirjo tulee mentyä läpi. Ja itsestäni muuten huomaan että oon nyt clomikierroissa ihan älyttömän itkuherkkä! Pienikin vastoin käyminen niin mä vollotan :wideyed:.

Tähän kiertoon pään kasassa pysymisen suurin pelastus on se et tuli vähän töitä ku kiirettä pukkaa tuolla kelirikon tulemisen takia. Vaikka tuolla tien päällä periaattees ei oo kuin aikaa ajatella nii silti jotenki se asia pysyy enempi taka-alalla ja työhommelit vie voiton ajatuksissa.

Mut mä niin toivon että kohta kukaan meistä ei joutuis kirjottaan tänne palstalle vaan päästäis muihin osioihin :wink.
 
Toivotaan Heitsu, että raskaustestikin tulisi "järkiinsä"! :)

Täällä inssipäivä lähenee. Vähän tunteiden vuoristorataa taas... Eilen tapasin hyvän ystäväni ja hän kertoi olevansa raskaana. Ihan kauhealta tuntui nieleskellä itkua ja esittää iloista, kun sisällä risteili niin monta muuta tunnetta... Tänään ollaankin sitten mieheni kanssa molemmat taistelleet "epäreiluuden" tunteiden kanssa... Mies kovasti pohtii mitä pahaa ollaan tehty ansaitaksemme tämä, eli kovasti hänkin taistelee lapsettomuuden surun kanssa.

Oon yrittänyt tsempata ja pitää hyvää fiilistä yllä, mutta kyllä itku on herkässä. Nyt vaan pitää koittaa keskittyä tulevaan inssiin uudella toivolla. Kaksi follikkelia näkyi perjantaina, joten toivotaan että pienempikin olisi kasvanut kivasti niin olisi paremmat mahdollisuudet. Inssi siis nyt ti tai ke.

Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon!

Toivotaan parasta että tulisi järkiin raskaustesti.Tiedän tunteen mitä kirjoitit ystäväsi raskauden suhteen.
 
Kiitos Cecily! Ystäväni tietää, että ollaan pitkään yritetty, mutta ei tiedä hoidoista... Veikkaan kyllä, että häntäkin jännitti kertoa. Mukana oli kaksi muuta ystävää, jotka jo tiesivät asiasta ja varmaan olivat miettineet, että miten kertoa mulle. Tai voi olla, että kuvittelenkin. Sitä vaan analysoi kaikkea tähän liittyvää niin paljon... Mut varmaan parempi, että kertoi asiasta mahdollisimman normaalisti, eikä kukaan kysynyt meidän tilanteesta. Muuten olisin alkanut aivan varmasti itkemään siellä kahvilassa.

Tosi harmi, että sulla meni ovis ohi. Se on niin pirun turhauttavaa, että kuukaudessa on vain se yksi mahdollisuus :( Pidän peukut pystyssä, että ens kerralla tuplatuuri! <3
 
Onko muita, jotka insseilevät yksityisellä sillä aikaa kun ovat julkisella ivf jonossa? Aateltiin mieheni kanssa, että ehkä se vois olla hyvä vaihtoehto meille nyt kolmen julkisella tehdyn inssin jälkeen.
 
MuuMuu Tsemppiä sulle kamalasti! Olen tosi pahoillani puolestasi...

Jennis Olisiko mahdollista, että säästäisitte jonkin aikaa ja sitten jatkaisitte hoitoja? Meillä on se tilanne, että ollaan säästetty hoitoja varten ja kun ne rahat loppuu niin sitten otetaan varmaan lainaa. Yritetään säästää tuossa matkan varrellakin.

Tervetuloa kaikille uusille! Ja sitten pahoittelut jokaiselle, joka on saanut negan. Täytyy vaan yrittää porskuttaa eteenpäin, vaikka välillä meinaisikin lannistaa.

Mullakin oli nega tuo viides inssi. Nyt viime keskiviikkona tehty kuudes ja lääkäri sanoi hoitojen alussa, että kuuden jälkeen siirrytään IVF hoitoihin. Mutta nyt tuo sanoi, että voisi ehkä tehdä vielä seitsemännen. No mietimme asiaa. Toivon kuitenkin, että tämä tärppäisi. Mutta miten voikin olla negaolo jo heti inssin jälkeen... :sorry: Eihän sitä heti voi tietää, että tärppäsikö vai ei.

Niin kai se on pakko, jos inssejä ei voida syystä tai toisesta jatkaa. Hieman hankalaa säästää yhtään enempää, kun hoitovapaalla olen :/ ja harmittaisi, kun toiveena olisi lapset pienellä ikäerolla. :/ Mutta katsotaan, että mitä mieltä lääkäri on :) Toivottavasti inssit saisivat jatkua, kun niihin on vielä säästöjä jäljellä! :)
 
Nyt folliultra takana. Limakalvo 9mm ja munarakkula 22mm. Tähän kiertoon vielä ainakin inssi, mutta jos ei nyt tärppää, niin sitten hoidonsuunnittelukäynnille ja pohditaan jatkoa :/ Jokaisessa inssissä ollaan pistetty Pregnyl ja nyt ei pistetty, koska se on mahdollisesti pistetty aina liian aikaisin ja munis ei olekaan ehkä ollut kypsä. Esikoista tehdessä ei siis kertaakaan pistetty ja tuloksena siltä erää oli yksi varhainen km ja sitten tuo lapsi. Tosin jos ei ovistesti muutu positiiviseksi pe mennessä, niin silloin pistetään +inssi. Nyt pitäkää peukkuja tähän tulevaan inssiin, kun tämä on ehkä meidän viimeinen mahdollisuus!! :'(
 
Jennis pidän sormet ja varpaat pystyssä!

Mulla nyt toinen inssi tehtynä. Ajoitus oli hyvä ja parempi kuin viimeks, sillä munarakkulat ei ollu vielä puhjennu. Eilen illalla tuli ovistestistä plussa, joten Pregnyl päälle ja tänään klo 14 inssi. Alkup. inssi oli siis varattu keskiviikolle.

Ultralla näkyi kaksi munarakkulaa, toinen kooltaan päälle 23mm ja toinen pienempi 16-17mm, eli just siinä hilkulla, että onko munasolu mahdollisesti kypsä. Toivotaan! :)

Simpat oli kans tosi hyvät, pesun jälkeen 50milj. hyvin uiskentelevaa. Limis oli edelleen ohuehko (vaan 6,7mm), mut rakenne näytti ihan hyvältä, joten toivotaan ettei jää siitä kiinni... Ei siis mun vitamiinikuuri sitä E:tä ainakaan nyt ollut auttanut paksuuteen :/ Jäi kuitenkin hyvä fiilis kun monta muuta asiaa meni tossa hyvin. Nyt vaan piinailua piinailua... :D
 
Tänään tein testin 25mIU rfsu:n liuskatestillä pidätystä oli 4h.Kun testi alkoi menemään testialueelle tuli se kontrolli viiva ja hetken kuluttua toinen viiva.Toinen viiva oli aika vahva mutta sotkuinen ja hävisi toiseen viivaan kai? Sen testituloksen aikana.Mikäköhän vika testissä ja syy asialle?Täällä pissalla saa käydä paljon,valkovuotoa runsaasti ja rinnoissa muutoksia.
 
Jennikselle pidetään peukkuja et saisitte inssejä jatkaa.

Orkidealle tsemiä piinailuun.

Ja heitsu, jäikä se testiviiva sit tyhjäks loppujen lopuks? Uusi testi vois valaista epätietoisuutta.

Omaan napaan ei uutta. Dpo6, ehkä.
 
Tuliko sulle Heitsu siis siihen ekaan "ikkunaan"/alueeseen se sotkuinen viiva ja sit jälkimmäiseen kontrolliviiva vai mihin se toinen viiva tuli? Mikä kp sulla on menossa?
 
Takaisin
Top