Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tulee ensi viikon keskiviikkona kaksi viikkoa inssistä. Ei kyllä tunnu miltään... Miten te, jotka olette joskus plussanneet (tämä esim. toka lapsi) niin miltä se kierto tuntui, jossa plussasitte? Huomasitteko mitään oireita ennen plussaa?
 
Mitä vitamiineja ja poppakonsteja täällä käytetään?Ite olen kokeillut greippimehu jutut hampaat sanoi ei ja ei tehoa minulle.Royal jellyä kokeiltu ovis ja menkka kivut kovat sain ei tehoa niistä.Nykyään käytän D-vitamiinia,foolihappoa ja sinkkiä missä on c-vitamiinia ja ruusunmarja uutettetta.Ja aktin jälkeen seinälle jalat 20min.
 
Kissankäpälä, esikoisesta ei mitään raskauteen viittaavia oireita. Perus menkkaoireet. Vitutti et menkat myöhässä, taas jotain "vialla" ja seur yritys myöhästyy. Plussakin pärähti testiin tosi myöhään.
Mulla todella ma kaksi vkoa inssistä, ei mitään oiretta, paitsi enteilevät menkkaoireet, ainakin kun naaman kukintaa katsoo. Fingers crossed!
Heitsu1996, ei poppaskonsteja. Ravintolisinä multivitsku, foolihappo, alahaisen hb:n vuoksi rauta sekä metformiini vaikkei sokereissa mitään olekaan, mutta suom tutkimuksen mukaan edesauttavat raskautumista.
 
Muokattu viimeksi:
Ei malttanut odottaa [emoji7]
ImageUploadedByVau Foorumi1490340056.984146.jpg
 
TK Onnea hirmuisesti! :)

Heitsu1996 mä käytän tällä hetkellä foolihappoa 800 mikrogrammaa ja sinkkiä, pitäs d-vitamiinia ottaa kans ku joskus muistasin ostaa sitä. Ton sinkin aattelin jättää pois kunhan ne loppuu.. Greippimehua join syksyllä parissa kierrossa mutta en huomannu mitään eroa muihin kiertoihin. Ja oviksen aikoihin pyrin jäämään sänkyyn makoilemaan pupuilun jälkeen :grin
 
Onnea TK! Minä tulin juuri ekasta ultrasta. Kp9 menossa ja folli 16mm. Maanantaina ensimmäinen inseminaatio! Jännittää! Lääkäri oli sitä mieltä että oikein hyvältä vaikutti kaikki onnistumisen kannalta. :woot:
 
Ihan älyttömän paljon onnea TK !!!! Aivan ihanaa :Heartbigred

Nyt hiipii ajatus, että pitäisikö itsekin testata. Eikö meillä ollut inssi samana päivänä?
 
Kiitos kaikille! Kunpa pysyisi kyydissä. Ma soitan Naikkarille ja jos vanhat merkit paikkaansa pitävät, saadaan alkuraskauden ultraan aika. Onneksi duunireissu suuntautuu Arabimaihin niin ei tartte miettiä alkopuolta ja peitellä juomattomuuttaan :D

hmpp, minusta oli samana päivänä. Fingers crossed, että käy yhtä hyvin!

Jennis, tää oli tälle keväälle eka. Viime keväänä tehtiin kaksi, jossa toisessa ei ovis tapahtunutkaan. Esikoinen sai alkunsa 2014 neljännestä. Joista kaksi ekaa kiertoa ei lääkemäärä toiminut.
 
Muokattu viimeksi:
Hurjasti onnea Tk [emoji7][emoji307]

Meillä matka jatkuu kohti kolmatta inssiä. Ovista tikuttelemaan viikon päästä ja sit kaikki toivo et nyt tärppäis!!! Muuten on tosiaan esikoisen vierottaminen tissiltä edessä ja sitä en tosiaankaan haluaisi tehdä näin... No mietitään sitä vasta sitten jos niin käy. Nyt vaa positiivistä ja stressitöntä elämää :)
 
Omaan napaan sen verran et tuntuu että menkat tekee tuloaan etuajassa, alaselkää jäytää, rintoja polttelee ja tänään alkoi alamahan jäytäminen.. Mikäli ovis tuli niinkuin oletan niin menossa dpo 9.
 
Onks täällä miten paljon Naikkarilla hoidoissa olevia?Jos tästä kierosta ei tärppiä tule niin mennään uudestaan Inseminaatio hoitoon.Viimeksi piti tehdä 5inseminaatiota että tärppi tuli.Nyt ei varmaan niin paljon tarvitse tehdä jos nyt kerta raskaaksi tultu lääkärit sanoi Naikkarilla helpompi tulla raskaaksi se ois mahtavaa että pian uusi raskaus olisi.Kysymys siis on missä kieron päivänä te käytte foliultrassa?Me käytiin viime kerralla aina 5kp.Nyt jos ei tärppää niin menkat menee niin että 5kp on viikonloppuna mutta Inseminaatio kiertopäivä on viikolla.Yleensä ollut inssi 10-14kp kohdalla.Irrotuspiikki mukanaan ennen inssiä ja kasvatus vaiheessa mukana Gonal-F.Nyt mietinkin että 4kp varmasti liian aikain ja jos menee 6-7kp toivottavasti ei ole liian myöhään epäilys on että ei olisi myöhään.Kerran oli foliultra 6kp silloin kylläkin olimme yksityisellä hoidoissa.
 
Takaisin
Top