Inseminaatio 2017

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JoLa80
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Unohin näköjään lähettää tän viestin:grin Mut nii huomenna siis inssi. Ei siis saatu tälle päivälle, mut huomenna ollaan sitte heti aukioloaikaan roikkumassa oven kahvassa:joyful: Miehellä aika siis 7.30 ja inssi sitte 10.00.
Jotenki outo olo, kun ei tiiä miten päin olla. Jänskättää melkein samalla lailla ku ekallakin kerralla.. Outoa lähinnä se, et saan nukkua kotona yön, kun kaikki kolme edellistä inssiä on sattunu yövuorojen perään, ni oon aina joutunu jäämään suoraan töistä kaupunkiin, on siis unet jääny vähän vähiin. Toki luulen et ne jää vähiin tälläkin kertaa, mut eri syystä:)
 
Jennis no sitten ymmärrän kyllä, toivotaan että saatte jatkaa insseillä.


Mä en tiedä itkisinkö vai nauraisinko. Ei vieläkään ovisplussaa, eilen aamuna viivat oli melkein yhtä paksut, mutta nyt tänään testiviiva on selvästi haaleampi kuin eilen??? Teen rinnalla myös liuskatestiä ja siinäki aivan todella selvä ero eiliseen. En tiedä et eiks sitä nyt tulekkaan, vai eiks hormonitaso sit vaan noussu niin ylös et clearblue ois reagoinut vai mitä tässä tapahtuu??? Täytyy varmaan soittaa polille ja kysyä, voisko sitä katsoo verestä? Mulla on olo et meno vituiks tää kierto...
 
Cecily: miulla yleensä haalistuu viivat just ennen plussaa. Eli ensin vahvistuu, sit haalenee ja seuraavasta testistä sit plussa. Tällä kertaa jäi toi haalistuminen pois, mut kaikki miljoona muuta tikutettua kiertoa menny tolla ihme haalistumisella. Toivotaan et joku sama mystinen juttu sielläkin. Älä vielä menetä toivoas..
 
Kiitos toivosta. Mulla kun ei näitä plusskiertoja ole kuin muutama löytynyt niin en tiedä näistä kaikista oikuista. :/
Yöllä havahduin polttavaan tunteeseen tuossa oikealla lantiolla ja se tunne on edelleen, eli sellainen polttava ikävä tunne. Oikealta siis odotellaan tulevaksi ovis.
 
Muokattu viimeksi:
Kadonnut, pahoitteluni :(

Lapsipoli arveli et mun ovikseni oli ja meni, käski toki varuiks testata vielä huomenna. Arpoivat et tehtäskö inssi tänään vaiko ei mut lääkäri päätti että ei. Ens kiertoon sit otetaan mulle se irroituspistos niin ei tarvitse arpoa. Toivon toki et mulla menis noin ku nasukka sullaki et plussa tulis sittenki vielä. Viime kuus ovis kp 16 ja nyt menossa kp 17.

Edelleen on tuo oikean puolen jäytäminen olemassa. Arvotaan tässä että pitäiskö nyt paneskella vaiko ei. Ku JOS sattuiski et ovis oliski vasta tulossa ni sit ei oo paljoa mitä ruiskutella ku tänää tyhjennetään.. ääh. Aikalailla mieli on matalalla et mäinkö oma kroppa pettää. Vai hosunko vain?!? Haluan ennustajan lahjat, kiitos.
 
Inssi nro 4 tehty. Yllättäen en saanutkaan miestä mukaan, kun se oli muiden asioiden takia labrassa ja siel oli joku mystinen ruuhka. Vaikka olikin aika varattuna ni melkein kaks tuntia joutu oottaa. Oli vielä eri paikassa, ni jouduin aen hylkäämään sinne ja menee itekaeni inssiin. Ruutiinillahan tuo melkein menee, mut oli vaan outoa ja yksinäistä olla ilman toista.
Tällä kertaa vähän parempi ajotus ku viimeks, vaikka ovis ehtikin taas jo tapahtua. Todennäkösesti se oli kuitenki tossa aamuyön/aamun tunteina. Luget haettu ja huomenna sitte alotetaan ne ja testipäivä ois sitte 30.3.
Nyt sovittiin, et jos ei plussaa ilmaannu, ni soittelen polille ja aletaan suunnittelee jatkoa valmiiks eli ivf:ää. Sitä odotellessa sitte tehtäis vielä se 1-2 inssiä. Mut piinaillaan nyt "rauhassa" ja toivotaan ettei mitään uusia suunnitelmia edes tarvita..
 
Ei tärpännyt tällä kertaa. Menkat alkoi tänään päivää aiemmin kuin yleensä järkyttävillä selkä- ja vatsakivuilla. Liekkö ne letrot vaikuttaa näin. Huomenna soitto polille ja uuden ultran varaus.
 
Pahoittelut Sarahe :(

Minulla on kanssa alkaneet nuo kivut näiden hoitojen myötä. Aiemmin ei ole ollut kipuja kuukautisiin liittyen.
 
Kolmaskaan inssi ei tuottanut tulosta. Nyt pohditaan mennäänkö yksityiselle koklaamaan ivf hoitoja samalla kun ollaan julkiselle jonossa. Jono on 6kk joten ei jaksais odotella puolta vuotta...
 
Ikävä kuulla kadonnut, Sarahe ja Ahma :(

Tiedättekö missä vaiheessa Ivf-jonoon voi ilmoittautua? Meillä lähtee siis nyt toinen inssiyritys yksityisellä eikä olla oltu vielä ollenkaan julkisella puolella, mutta mietin voisiko nyt jo ilmoittautua ivf-jonoon jos inssit ei tuota tulosta...?
 
Voimia kaikille epäonnistuneista insseistä.Sitten tuo ivf jonoon meno meillä oli esikoisen yrittäessä että jos ei 6inssiä onnistu sitten ivf jonoon.Meillä ei kylläkään löytynyt lapsettomuudelle syytä ja ikää vasta 20v että nämä tekijät voi vaikuttaa meillä.Nyt kun yritetään toista niin inseminaatiolla lähdetään hoitoon.Esikois raskaus päättyi kohtukuolemaan.
 
Menkkoja ei näy eikä kuulu, kp39/34 meneillään... Alkaa ottaa päähän, alkais ny sitten ni pääsis soittelee klinikalle et koska alan taas ovista tikuttelee.. Tein digitestin, ku inssistä oli kulunu 2vko+päivä et ei kai se ny enää luulis plussaks muuttuvan.. Tein vaan ton yhden testin
 
Täällä 28kp.Ennen kohtukuolemaa ollut kierto 28-33kp.Yleensä ilman lapsettomuushoito kiertoa kierto ollut 28pvä.Ja kun hoito ollut kierossa silloin kierto on ollut 33pvä.Ei näy menkkoja ei mitään oireita.Runsas valkovuoto tänään vain lisääntynyt.
 
Äääh.. Ärsyttävä olo. Alavatsa ollu jossain lievässä krampissa inssistä asti. Alkaa pikkuhiljaa hellittää, mut ei tunnu hyvältä. Luge möhnät valuu, ei tunnu kivalta sekään. Kolmas yö viidestä menossa. Väsyttää, kun koiralla on turhan kovat valeraskausoireet, ni en saanu oikein nukuttua päivällä. Josko mies lähtis sen kaa huomenna mökille riehumaan, ni saisin nukkua rauhassa.. Valivalivali. Sorry kaikille, mut johonki pitää valittaa, kun ei asiakkaille oikein viiti kettuilla..
 
Toivotaan kadonnut sitten sitä plussaa sulle, jospa se kuitenkin olis!

Mun ovis oli ja meni silloin kp16 oli lh-huippu eli jos ovis tuli nii oli varmaa kp17, luomusti mennään nyt sit tää kierto ku ovistesti ei hymyillyt... lähinnä oottelen seuraavaa kiertoa mut toki sitä toivoo et jos kuitenkin... harmittaa eniten et tuplafollit oli nii meni näin, mut jospa olis tuplamahis kuitenki luomuilullaki nyt. Onneks on töitä pirusti nyt nii ei pali jaksa ajatella.
 
Ihana Nasukka tiivisti mun tunnelmat. Samanlainen valivali fiilis täälläkin... Menkat ilahdutti iltaa ja oon parkunu koko päivän, kun mietin imetyksen lopettelua. Menkat on pirullisen kivuliaat tällä kertaa näemmä.... Jospa se aurinko paistais tähänki risukasaan vielä :/
 
Takaisin
Top