Voihan piinailut. Ite oon niin kärsimätön ihminen, ettei tosikaan.. Toki sitten niistä "oireista" saa kärsiäkin menkkoihin asti, mutta kai se on tosiaan sitä, kun vaan kovasti toivoo ja haluaa, ja alitajunta sitten lähettää noita signaaleja. Toivotaan että olis nyt tuolla vasemmalla puolella vaste, ettei joudu taas odottelemaan. Mutta tää kierto on jotenkin ollu outo. Ei minkäänlaista nippailua/vihlaisua kummallakaan puolella, vaikka normaalisti on tuntunut, että kummalle puolelle munis sitten kasvaa. Näin siis tämän lääkehoidon (Letrozol) aloittamisen jälkeen, ennenhän en ovuloinut lainkaan.
Sekin on tosi jännä täällä Tampereella, että itelle ei oo koskaan sanottu, että pitäisi ovulaatiotestiä tehdä.. On ultrattu, määrätty pregnyliä ja kerrottu, että milloin pitää pistää. Sitten ohjeistettu vaan "kotiyhdyntöihin". Pitää varmaan nyt maanantaina sitten ottaa asia puheeksi, että itekin saisi vähän parempaa informaatiota.
Sen verran sain siltä töykeältä naiselta (josta kerroin aikaiksemmin) puristettua irti, että täällä mies menee Tayssiin 8-10 välisenä aikana, ja inseminaatio on aina klo 11. Keskusteluhan meni lähes sanatarkasti näin: (M = minä, N = nainen, joka soitti)
Tätä ennen oli jo käyty keskustelua.
M: Joo se maanantai klo 13.15 on hyvä kyllä, ei mitään ongelmaa. Mites sitten toi inseminaatio? Siis että milloinka sen miehen pitäisi paikalle tulla? Hänellä kun on nyt käsiongelmien vuoksi kevennetty töihinpaluu tehdastyöhön, ja tekee vuorotyötä, niin esimies ei anna mielellään vaihtaa vuoroja.
N: No se on aamulla, kun sun miehes tulee.
M: Joo, okei. No se täytyy sitten vaan jotenkin sumplia. Onko se monenko aikaan?
N: Niinku äsken sanoin, aamulla.
M: Joo, ymmärsin ja kuulin kyllä. Mutta hän jos menee aamuvuoroon, niin hän menee aamulla kuuteen. Että onko se mihin aikaan, kun miehen pitää tulla?
N: No se on joskus 8 ja 10 välillä.
M: Okei no kerron tämän sit miehelle, että se tapahtuu 8 ja 10 välillä, että sillon on vaan mentävä.
N: No sehän riippuu kuule ihan päivästä, että monelta pitää tulla! Joinain päivinä 8, joinain lähempänä 10! Jossain kello 8 ja 10 välillä. Mutta inseminaatio on AINA kello 11.
M: Okei... No ehkä mulle sitten selviää siellä maanantain ultrassa pikkasen enemmän..
N: Niin. Ehkä sieltä saat sitten enemmän ja tarkempaa informaatiota sillon sitten.
M: ....... Joo.. Öh... ... No mutta kiitos sinulle, ja mukavaa päivänjatkoa...
N: KiitossamoinHEI!
Tästä tekstistähän ei tule ilmi tuon naisen äänensävy, mutta itellä tosiaan oli todella paha mieli koko päivän. Se oli siinä sit kiva olla töissä, kun ei siitä työnteosta tullut mitään. Jotenkin tuollaisen tiuskivan ihmisen ei ehkä pitäisi olla asiakaspalvelutyössä. Tai kannattaisi pitää jotain henkilökunnan koulutustilaisuuksia. Koska asia, joka hänelle on erittäin päivänselvää, ei ole ehkä kaikille tiedossa. Tämä on itselleni tosiaan ensimmäinen kerta, ja kaikki on ihan uutta. Mistä minä voisin heidän talonsa (tai ylipäätään) käytäntöjä tietää? :/