inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla toisen inssin jälkeen alkoi vuoto jo 6 päivää inssin jälkeen, en muista oliko kipeet. Ei siihen puututtu muuten ku annettiin seuraavaan inssiin kiinnityslääkkeet vaikka kuinka kyselinkin asiasta.

Mulla on aina munasolu puhjennu aamun inssi-ultras ku oon illalla pistänyt Pregnylin.

Kiitos vauvaton ja joskus_mamisku vastauksista. Mäki luin et useimmat laittaneet pregnylin edellisenä päivänä. No saas nähä mul vielä munarakkula näkyi ultrassa. Kai lääkäreissä on eroja millo ne laitetaan.

joskus_mamisku mulla on muutamassa kierrossa nyt alkanu tiputtelu vuoto jo 3päivää ennen menkkoja voikoha tämä vaikeuttaa raskaaksi tuloa? Kumminkin kunnon vuoto alkanu vasta dpo14. Saas nähä onko jotenki erilainen kierto nyt inseminaation jälkee. Mikä sulla aiheutti sen että vuoto alkoi noin aikaisin jos saa kysyä :)

Oi kiitos juupasjaapas :) mukavaa ku löytää kohtalotovereita. Mä oon tottunut et mitä vaa kierron aikana voi tapahtua. Mul oikeestaan omituisuudet alkoi ku päätettiin hoidot aloittaa eli varmaa stressistä kroppa tykkää temppuilla. Mul on aina tiputellu runsaamman vuodon jälkee mut alussa vaa 1pv ni toi 3pv on turhauttavaa. :/ onko sul säännöllinen kierto? Miksi inssitön kierto? Meil nää inssit tehää peräkkäin jos ei vauvaa kuullu.

Paljon peukkuja teille toivottavasti tärppäis pian

Tervetuloa uusille ja tsemppiä yritykseen :)

Menin jo sekaisin, kellä niitä kovia kipuja oli ollut. Kuulostaa ikävältä :( Oliko tuo eka kipukohtaus?

Loppukierron tiputtelu voi kertoa siitä, että keltarauhanen ei toimi kunnolla. Sen tuotantoa toimimaan voi käyttää esim. lugesteronia.

En tajua, miten Juupasjaapas sulle on voitu sanoa, että hormonit kerääntyy kroppaan, jos käytät letroja. Niiden ei pitäis kerääntyä yhtään mihinkään, toisin kuin clomit.

Pregnylin pistämisessä on siis monenlaista koulukuntaa. Täällä ne pistää sen inssin yhteydessä yleensä. Munasolunhan pitäisi irrota pistämisestä viimestään 36 tunnin päästä.

Mulla on ollut aivan erilaiset menkat kahden inssikierron päätteeksi. Ekat oli hyvin kivuliaat ja tavallista runsaammat ja pidemmät, toiset taas normikivuliaat ja niukat. Mä kuvittelin, että pregnyl ois vaikuttanut menkkoihin, mutta eipä se näköjään niin mennyt.

Täällä siis tylsä vaihe menossa, kun on ovuloimaton kierto ja oottelen vaan päivien kulumista.. menkat alkaa joskus ens viikolla vasta :( toivottavasti ei kierto venyis ovuloimattomuuden takia kamalasti.

Tsemppiä kovasti kaikille yrityksiin! Toivottavasti siellä aletaan tärppäileen pian!

Täällä pelkäsin hetken kemiallista raskautta kun ei lähtenyt viiva tummumaan mutta tänään aamulla se oli jo kunnon viiva :) Varhaisultra 9.11. toivottavasti kaikki hyvin ja pysyy alkio kyydissä mukana.

Mulle se Pregnyl laitettiin inssin jälkeen, tai siis laitoin sen itse kotona sitten kun pääsin klinikalta. Mutta näköjään se toimi noinkin tai sitten mun jättifolli irtos aikaisemmin jo ihan omia aikojaan (ennen sitä 36h prenylin jälkeen).

vauvatoiveissa2016, ei selvitetty mutta lääkäri uskoi et keltarauhashormoni olis aiheuttanut ja siks sen jälkeen on ollut lugestronit käytössä.

Täällä käytiin tänään ottaan 17miljoonaa kaveria kyytiin. Pistin Pregnylin oman harkinnan mukaan vasta eilen illalla 14h ennen inseminaatiota enkä sunnuntai-iltana 36h ennen inssiä kuten lääkäri määräsi. Ultratessa sain kuullu suhinat keltarauhasesta (ihan uutta mulle), eli ovulaatio oli juuri tapahtunut. Sain mukaani 2vkon Lugasteronit ja suunnitelma b:lle clomifeniä ja gonalia. Itsellä ainakin on lugat aiheuttanut kaikki raskausoireet, joten ilman stressiä oireista menee testipäivään odottelut.

Juupasjaapas mullaki ois ovulaatio ollu viikonloppuna mut viime kierto venyi 31pv ovulaatio kp17 aina on tullu kp14 ni siks oli maanantaina sit. Nähtäväksi jää auttoiko se sit. Voi harmi että ovulaatio oli viikonloppuna :/ mun miehen simpat on kans ok ja tolla letrozolilla musta löydettiin vaa yks folliikkeli isohko. Mut varmaa ilmankin ois ollu. Suvetar: Multa on tutkittu kaikki mahollinen kierron alus ja lopussa. Et kaikki pitäs olla ok. Ja mulla toi tiputtelu on ollu aina ku muistan tai mulle tiputtelu on ei runsasvuoto sit muuttuu ruskeaksi vähenee ja loppuu :D nyt on sit jäätävä pääkipu ollu koko päivän että mitähä lääkettä sitä uskaltaa syyä? Paratabs ei auta :(

juupasjaapas mä vaa ootan kierron loppuun mitä tapahtuu mitää lääkkeitä ei oo käytös eikä niistä oo puhuttu vain lerotzol sit seuraavas kierrossa uuestaa jos ei tärppiä tuu. Multaki on todennäköisesti se mitattu nii monia tutkimuksia oli ettei kaikkee voi muistaa :| mones kp sulla nyt olikaan menossa? :)

Sitä buranaa tuskin kukaan pakettitolkulla vetää, ihan on vaaraton. Lääkärin määräyksestä vedin kuurin vielä raskauden puolivälin jälkeenkin :) vikalla kolmanneksella tuo ei kai ole suositeltavaa. Yritysvaiheessa ei mitään estoja.

Takaisin