inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mutta ite luokittelen tuon ohjeen tosiaan samaan kastiin kuin greippimehun ja kaikkien vitamiinien ja muiden kikkakolmosten käyttämisen.
Lapsettomuutta kun on takana tarpeeksi. Niin ei jaksa enää innostua joka vinkistä ja vältellä vaikka sun mitä. olen siis itsekkin käyttäny nykyään särkylääkkeitä ihan niin kuin ennenkin.

Niin. Oon kuullu et se voi vaikuttaa ovulaatioon. Mul yhes kierrossa ovulaatio tuli myöhemmin juuri buranan vuoksi. Ehkä mä ny tovin katon jos pärjäisin ilman kiitos vinkeistä :) kumminkin lapsettomuutta jo takana ja toivois sitä plussaa mut aina tää päänsärky tulee ovulaation aikoihin. :/

Jaahas dpo12, häivähdys punaista näkyvissä joten eiköhän tämä ollut tässä. En tiiä miten jatketaan, nyt on takki tyhjä.

Googlaamalla nyt löytyy sitä sun tätä, ehkä pahin korvien välin vihollinen näissä asioissa :)
Kukin tosin tyylillänsä :)

Näemmä ihan lekureistakin kiinni nämä asiat :D mutta en mä maalaisjärjellä näe satunnaisen buranan käytön mihinkään vaikuttavan (muksukin kun voi oikein hyvin vaikka raskausaikaan buranakuuria vedin lekurin määräyksestä :D). Toki omalla kohdalla satunnainen tarkoittaa hyvin vähäistä :D

DBlle tsempit <3

Voi harmi DB pahoittelut :(
juupasjaapas en mä ottanut sitä buranaa onneksi ohi meni kivut :) entiä onko siinä mitää perää mut mulla ainaki on ovulaation vaikuttanut jos oon buranan ottanut. Toki menkat ovat tulleet vaikka en ottanut en sano että lääke ois se syy mut parempi näin. Mulle lääkäri ei oo buranasta tai muista lääkkeistä sanonu mitää ku ei oo ollu puhetta ja aina käynti ollu tosi nopee ni eihä siin muista kysyä :D

Joku ibuprofeiinimainos pyörii radiossa ja siinä sanotaan et ei suositella raskauden viimeisellä kolmanneksella eli sen perusteella ne on tehny tutkimukset, et on ok syödä aiemmin. En tosin oo lukenu kirjallisia ohjeita paketeista et onko ne päivittyny sinne.

Kävin viime to sillä psyk.sh:lla ja se oli ihan huippu hyvä! Sain ammattilaisen "luvan" tuntea kaikkia tunteita mitä on tässä matkan varrella ollut, kaikki on sallittua eikä tarvi tuntea huonoa omaatuntoa esim siitä et ei pysty iloitsemaan muiden raskauksista ja on ihan hiton kateellinen kaikille, jotka tulee raskaaksi. Kuukauden päästä uudelleen ja mies mukaan, mikäli töiltään pääsee.. :)

Tänään neljäs letropäivä, maanantaina folliultra ja jos menee edellisen tavalla, niin tiistaina (kp12) ovis ja inssi.

Näillä mennään!

liljatar onnea yritykseen toivottavasti tärppää :) on itelläki noita huonoja oloja ollu varsinkin ku kuulee vauvauutisia mua aina itkettää. Olen iloinen toisten puolesta mut kyl se silti sattuu toiset saa nii helposti ja toiset menee vaikeamman kautta :-(

Mut otetaan postiivisuus jollain tapaa tästä kaikesti irti; koettelemukset "suodaan" vain vahvoille, niille jotka jaksaa niiden yli! Hyvä me! Tsemppiä kaikille <3

Pari päivää pidetty hiljaiseloo mutta nyt voin taas palailla tänne ja kertoa kuulumisia.
Aika hyvissä lääkehuuruissa tuli olta sunnuntai illasta eiliseen iltaan kun tuota panacodia vetelin, ei oo meikäläisen päänupille sopivia noi lääkkeet. Klinikalle soittelin maanantaina ja käskivät jatkaa ihan niinkun on suunniteltu, ja katsoivat että noi nyt oli menkat. Huomenna alan pisteleen ja tiistaina ois sit ultra, toivotaan että menis vähän pidemmälle inssi eikä ois taas jo kp11.
Tänään hain piikit valmiiks ja onneks ne maksokin VAAN 85e ku olin netistä kattonu et 550e menis.

juupasjaapas lääkäritki sanoo nii eritavoin. Mut luin ton artikkelin :)
TK kylhä tää lapsettomuus koettelee mut ehkä se pieni meille suodaan ja luovuta en ennen ku oon kokeillut kaiken mahollisen :) kylhä se murheelliseksi välil vetää ainaiset menkat mut nii sitä aina vaa jaksetaan uutta kiertoa ja toivoa pitää yllä ♡

juupasjaapas kuinka sun kierto menny ja mones päivä nyt? :) mulla vasta dpo3 kauhee pitkä aikaa oottaa eikä mitää erikoisia oireitakaa :D

Pakko palata tänne, sain kuitenkin puhuttua vielä yhden inssin julkiselle. Se tehään vielä tähän putkeen ja jos ei tärppää niin sit jäädään miettimään jatkoja. Eli mulla nyt kp 3 ja 2. menopur pistospäivä, ens torstaina folliultra. Kyllä sen epätoivon näköjään aika äkkiä kääntää toivoksi.

Takaisin