inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hienoa DB, että saatte vielä yhden inssin!

Täällä meni tänään viimeinen primolut. Pääsen siis varmaan maanantaina soittamaan klinikalle jatkosta. Eli ens viikon loppupuolella alkais piikit! Oon niin kyllästynyt tähän pitkään kiertoon! Mielummin odotan inssiä kuin kierron katkeamista! ;)

Toivottavasti primot käynnistää vuodon nopeesti Eltsi että pääsette inssikiertoon. Mulla Primot on toiminu hyvin. Millä lääkkeellä piikität?
Lääkekatto on kyllä ykköstä. Jos tästäkään inssistä en tuu raskaaks niin eipähän tarvinnu ostaa 250€lla lääkkeitä kun selvisin 2,5€lla.
On tää kyllä sellasta tunteiden vuoristorataa, kun menkat alko olin jo myymässä esikoisen vanhoja vaatteita, tunnin päästä jo kysyin mieheltä että yritetäänkö vielä kerran tänä vuonna :D

DB, mullakin primolut toimii yleensä kellon tarkasti. Eli maanantaina odottelen tätiä ;) Gonalia alan ensimmäistä kertaa piikittelee ja aloitetaan tosi pienellä annoksella. Toivottavasti tulee vastetta!

Eltsi: Mulla pari vuotta sitten 37.5 annostuksella vaste tuli jo 6 päivässä 5.hoitokierrosta ku lääkemäärä ja pistely aika lyheni joka kierrosta. Mut nyt saatiin vaste 50-75 annostuksella 16 päivässä. Kummallakin kerralla eka hoitokierto keskeytettiin 2kk pistelyn jälkeen ku ei saatu vastetta. Toivottavasti sulla toimis lääke paremmin :)

Juupasjaapas: mulla on menos dpo5 ja mulla on aina lugasteron tehnyt nämä oireet, kylmä on aamuin illoin ja tissit on arat ku mitkä sekä välillä kuvottaa hajut ja maut. Mut toi pahoinvointi ainakin löytyi lääkkeen selostuksista. Jotenkin ei helpottaa odottelua ku ei luo paineita oireet ku voi todeta että lääke tekee ne. Toivotaan että siellä tärppäis ja jaksamista odotteluun :)

juupasjaapas mulla nyt dpo5 eilen alkoi polttelut mahas mikä tulee joka kierrossa joka saattaa kestää jopa menkkoihin asti :( välil jano mut siinä ne oliki :D et vielä on piinailtavaa mitää rintojen arkuutta jne ei oo sekä ovulaatio testin tein dpo3 ku monet sanoo että pregnylin vaikutus voi näkyä ni mul se ainki on hävinnyt miltei kokonaan.

Mua askarruttaa yks kysymys voiko olla ettei letrozol tehoa muhun ku ilman sitä kasvaa 1 johtofolli 20mm ja nyt oli sama lääkkeiden kanssa ja miks on hyvä että gyne näkee vain yhe johtofollin ei monta ultras? Tai nii lääkäri sanoi että hyvä ku on yks vaa olisko paremmat mahollisuudet jos ois 2?

Kiva kuulla, et muillakin on ollu pienellä annoksella gonalia ja antanut vastetta :) lähden tuolla samalla 37,5 piikittelemään. Toivotaan, et vastetta tulee!

Juupasjaapas, naisen mieli on kummallinen noiden oireiden kehittämiseen! Tsemppiä piinapäiviin!

Miten te erotatte raskausoireet lugeista? Vai voiko niitä edes erottaa? Onko se sitten vaan 'se tunne'?

Juupasjaapas okei tämä selvensi asiaa. Mulla ainki jatketaan letroilla ku ei nähty ongelmaa jos ei sit nii ihanasti käy että nyt se munasolu ois viimein hedelmöittyny.

Eltsi en oo ikin ollu raskaana mut mitä oon lukenu ni osa sen vaa tuntee ja osa ei. Koska ilman lugejaki ainki mulla menkkaa edeltävät oireet on nii samat ku raskaus tosi vahvat pms oireet mulla. Jano, päänsärky, ketutus, itkuisuus, mahan polte, arat rinnat, munasarjojen pakotus ja jäätävä turvonnu maha :/ meidän pitää malttaa vaa oottaa testipäivään sitku joku ihana päivä saahaa piirtyyn kaks viivaa testiin :)

Juupasjaapas ja vauvatoiveissa, mulla sama. En oo koskaan plussannut. Luget alkaa tulevassa kierrossa ekaa kertaa ja kun lukee niiden aiheuttamia oireita, niin tuskin osaa erotella onko lugeista vai siitä suuresta haaveesta johtuvia!!

Jos lääkkeistä tulee voimakkaat oireet niin ei niistä ehkä oikeita raskausoireita erota, mutta mä oon kyllä molemmilla plussauskerroilla "tiennyt". Ekallakin vaikka se oli myös eka hoitokierto. Tosin tajusin sen vasta kun sain hcg-testin tuloksen. Näissä negakierroissa oireet on tuntunu loppuvan just ennen menkkoja. Mullahan alkaa menkat aina dpo12 jos ei tuu plussaa.

Juupasjaapas, sama fiilis täällä! Aina sitä toivoo ja kuvittelee.. Pyhällä hengellä raskaaksi, jos ei seksiä ole ollut!

Täällä kp1. Vihdoinkin!! Huomenna soittoa klinikalle ja aikoja varaamaan. Täältä tullaan ensimmäinen inssi! Oon innoissani :D

Eltsi, hienoa, että pääsette etenemään :)

Joo, aina se joku toivonripe löytyy jostakin, vaikka mahikset ois ollu minimaaliset, se on kyllä kumma juttu.

Millos Juupasjaapas siis testailet? Entä joku muu?

Näin unta, että mun piti piikittää hormoneja ja miehen kanssa laitettiin niitä piikkejä kuntoon ja koko ajan joku meni pieleen.. tuli mietittyä ennen nukkumaanmenoa mahdollista ivfää ja heti tuli uniinkin.

Mäkin näin viime yönä unta inssistä. Toimenpiteen jälkeen lääkäri käski "painaa haavaa" et tavara pysyy sisällä :D

Ja tänään siis oli toinen inssi. Kp 12 ja eilen ultrassa näky yks 20mm ja kaks noin 14mm ja ehkä vielä yks tuon isomman takana. Lääkäri sano, et nyt olis tosi hyvät mahikset, ku noin monta kypsyy eri aikoihin. Pregnyl pistettiin, ekassa ei pistetty ku sieltä oli toinen munasolu hävinny, niin ajateltiin et se on irronnu.

Piinaviikot siis alkoi, onneksi on paljo tekemistä, niin on muuta(ki) ajateltavaa :)

Tänään dpo7 ja kaapis kuumottelis muutama herkkä testi mut mieli malttaa viel odottaa ku ei se vielä varmasti näkyis, et menee loppu viikkoon enne ku testaan mut viikon päästä viimeistään on pakko ku pitää polille ilmotella tilanteesta.

Takaisin