inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnittelut!!
Täälä oli tänääm virallinen testipäivä ja puhdas negahan se oli edelleen. Nyt vaan odotellan koska aletaan vuodattaan verta...

Juu, leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :sad010
Nyt nenossa kp 25/29 mutta kun inssistä tuli se 2 viikkoo niin sen takia pitäis jo näkyä. Nyt lähden mökille nollaamaan ja vedän ihan hirveet perseet....

Suvetar: olen saanut inseminaatiolla lapsen. Oli viimeinen inssi ennen ivfään siirtymistä, oli saatu jo aika koska aloitetaan ivf mutta tulikin plussa testiin.

Tänään käyty ultrassa ja sieltä löytyi yksi n.15mm follikkeli, nyt jatketaan viel gonalia ja sit Pergnyl. Tiistaina olisi inssi sit vuorossa.

Onko kellään pistetty Pregnyliä ennen inssiä? Sain Pregnyl-piikin ja se pitäisi nyt pistää sunnuntaina ja inssi olisi tiistaina, edellisissä hoidoissa se pistettiin edellisenä iltana ja alle 12h sisällä oli munasolu irronnu. Kyseenalaistin asian lääkärin luona ja sen mielestä tämä on normaalia käytäntö millä nyt mennään. En sit tiedä mikä käytäntö on ollut ennen minun hoidossa käytössä. Munasolu kuitenkin elää noin vuorokauden irtomisestaan ja jos se irtoo maanantai aamuna ja tiistaina on vasta inssi niin ehtii jo 24h kuluu ennen ku simpat ehtii sen luo.

Mamisku, aika aikasin on sulle määrätty pregnyl, ite oon pistäny edellisenä päivänä tai samana aamuna kun on inssi.

Vauvattomalle voimia!

Nimeeeikeksitty vautsi! Onnea plussasta!! :) laita testistä kuvaa :P

Vauvaton voi nega :( pahoittelut. Nollaus tekee välillä hyvää!

Joskus_mamisku meillä pregnyl pistetään vasta inssin yhteydessä, että simpat on valmiina odottelemassa. Mun korvaan kuulostaa oudolle noin aikasin pistäminen :o mutta toisaalta näissä tuntuu olevan niin monta käytäntöä kuin lääkärinäkin....

sabetti:
rt10.jpg

Onks nimeeeikeksitty mitään oireita?

Mulla ei oo mitään tuntoja, keskiviikkona alkaa varmaan menkat. Tänään dpo8.

DB: eipä ihmeitä, menkkamaiset olot jatkuu, sanoivat että kuuluu asiaan. Nyt alkaa rinnat hiemat kipeytymään ja vähän on ällö olo ollu eilen illalla ja tänään aamulla. Toistaiseksi siis pääsee helpolla, tuskin pitkään :D

Onnittelut Nimeeeikeksitty :)

Aion kyllä pistää Pregnylin vasta huomenna, koska itsestä se tuntuu parhaimmalta.

Tuli sit käytyä nega testaamassa viä päivystyksessäkin.
Viime yönä alko hirvee kramppailu alavatsassa ja sit ihan kirkas verivuoto, mulla yleensä menkkavuoto aika rusehtavaa. Töihin särkylääkkeiden voimalla ja kesken päivän lähdin päivystykseen. Siä tuli sit 6 tuntia vietettyä ja juostua testeissä, mitään varsinaista syytä ei löytyny. Menkkojen pitäis alkaa vasta loppuviikosta ja vuoto on ihan erilaista mutta ei silti poissuljenu sitä vaihtoehtoo. Varhainen keskenmeno oli kans listalla mutta testi verestä oli nega ja sen pitäis olla plussa.
Kovat kipulääkkeet sain ja kohta pitäis nukkumatin tulla, huomenna uudestaan jos ei ala helpottaan. Ja aamulla soittoo klinikalle, tuskin kannattaa hakee ne reilu 500e maksavat lääkkeet ennenku tää keissi on selvitetty.

Hei. Olen uusi täällä. Olen moneen otteeseen löytänyt paljon apua täältä. :) Meillä aloitettiin lapsettomuus hoidot toukokuussa just tänään oli eka inssi. Vähä kyl jänskätti :) minä olen 27 mieheni 24 selittämätön lapsettomuus lasta yritetty reilu 1 vuoden. Mulla kierto usein 28päivää. Johtofolliikkeli oli 15mm kp11 ja Kohdun limakalvo 7mm joten hyvät mahollisuudet onpi. Söin myös letrozol nimistä lääkettä sekä laitettiin pregnyl simppojen jälkee. 18miljoonaa simppaa lähti matkaa jospa me saatais pian oma pieni. Onko sillä pregnyl ajankohdalla merkitystä ? Mulla ovistesti ei näyttänyt plussaa aamulla et millonha se munasolu irtoaa sit lääkäri sanoi tänää tai huomenna ☺

Takaisin