Meillä oli aina ekalla hoitokiekalla mies mukana. Nyt joutui keväällä säätämään kun hän oli lapsen kanssa kotona eikä lapsella hoitopaikkaa/hoitajaa eli jäi häneltä välistä.
Hyvin meni inssi, toinen oli jo puhjennu ja toinen puhkeemassa. Lääkäri ihmetteli että miks ei oo aukiolotutkimusta tehty, tehdään ens kierrolla jos se viä tulee.
Se muakin häiritsi et mies ei ollu mukana, kiva kertoo lapselle että "isi oli kotona nukkumassa kun sinä sait alkusi".
Kävin tänään, kp13, folliultrassa. Limis oli vahvistunut, mutta johtofolli oli 15mm. Jatkan nyt sit piikitteltä isommalla annoksella torstai-iltaan ja perjantaina on inssi.Tosi outoa että nää kierrot on näin erilaisia! Ja nyt lääkäri määräsi pregnylin perjantai aamuun.
DB onpa tosiaan erikoista! Sun johtofolli ehtii kasvaa hyvänkokoiseksi perjantaihin mennessä! :)
Suvetar, en halua testata ja pettyä. Kahteen vuoteen en oo haamun haamua tai plussan plussaa saanut.. ja nyt muka välikierrossa ennen pistoshoitoja ja inssiä, tulee jotain erillaisia oireita kuin aikaisemmin...? Taitaa tää mieli tehdä vaan tepposet. :/
Mua ärsyttää oma pää! Viime tiistaina, oli siis se aukkari ja lääkäri sano et parin päivän päästä ovuloin. No, mies sairastu eikä oviksen aikoihin ollu mitään hommia. No, viikonloppuna oli (kp 15) ja nyt muka mun pää ajattelee, et josko olis tärpänny.. Ärsyttävää haihattelua ja turhan toivomista!
No en oo puolieroja huomannu, tosin en ees muista kumpi puoli millonkin on ollut kyseessä. Mun eka inssikierto oli tämmönen just samanlainen ja siitähän tuli plussa, arvatkaa vaan onko odotukset korkealla. Siellä oli itseasiassa taas kaksi samankokoista follia, miehelle vitsailin että jokohan ne kaksoset nyt tulis kun joka kierrossa on ollut kaksi.
Liljatar, tuttu tunne! Noin käy turhan usein. Juuri kun pääsee pettymyksestä eroon niin sitten alkaakin jo uskoa uuteen mahdollisuuteen! Ei vaan opi!
DB, pidetään peukkuja pystyssä!! Kaksoset ei ois ollenkaan huono..
Suvetar, mulla on taustalla pco:ta niin noi ovistestit voi kai näyttää viivoja milloin vaan kierrossa? Halusin vaan kokeilla ja yllärinä oli viivat... nyt siis kp 22/25. Viikonloppua odotellessa!
DB, onko sulla jotenkin pitkä kierto kun inssi on noin myöhään? Mulle tehtiin jo kp11.
Mä yritän nyt olla keksimättä oireita, tosi rauhallinen olo ollu pari päivää, ja tänään varmaan iski joku pesänrakennusvietti kun aloin peseen ja puunaan tätä kämppää :) Mieskin nauro kun häädin sen sohvalta kesken päikkärien.
Ketkä muut nyt piinailee munkaa ens viikolla?
Vauvaton, mä periaatteessa piinailen tän mun pään takia Ens viikon viikonloppuna (pitäis) alkaa menkat. Ja siitä sitte letrojen avulla kohti toista inssiä!
Ja jotta tämä meidän nopeasti edenny prosessi ei loppuisi (nopea siksi, ku 05/16 hakeuduttiin hoitoon, 06/16 oli eka käynti polilla ja 09/16 eka inssi), sain jo ens viikolle ajan asian puitteissa psyk.sh:lle vaikka sanottiin et menee viikkojen päähän :D Ajattelin tämänkin avun käyttää hyödykseni, ensin varmaan yksin ja sit jos tuon miekkosen kans toisen kerran :)
Mähän en ovuloi ilman hormonipistoksia ja niiden vaikutusta on mahdotonta ennustaa. Joskus munasarjat reagoi niihin pienemmällä annoksella nopeammin ja joskus voi niitä voi joutua piiskaamaan pidempään. Onneks sieltä on vielä saatu vastetta, toivoa on. Mutta epäreilulta tuntuu että jos tää inssi kusee niin mulla ei ole edes teoreettista mahdollisuutta luomuplussaan.
Mulla on sama ongelma ton ovulaationkaa, sitä ei ole kun ehkä pari kertaa vuodessa.
Tänään ollu sellasta menkkamaista jomotusta, mikä on aika hassua kun kuitenkin vasta kp 16/29.
Onko kellekkään tehty aukkaria ja inssiä samaan kiertoon.
Täällä tehtiin 3.10 aukkari ja 5.10 inssi. piinapäivä nro.8menossa....... Ihan kamalaa. mutten usko että tärppäs kun ei oo mitään tuntemuksia missään. Tälläkertaa edes tissit kipeet jotka yleensä aina oviksen jälkeen on tulleet kipeiksi ja olleet menkkojen alkuun asti kipeät.