inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juupasjaapas, mullakin oli kuulemma viimeksi kolme follia, mutta kuitenkin niin, että yks oli selkeä johtofolli ja muut selvästi pienempiä (ja tämä vielä sillä kolmen tabletin annoksella). Silti ei oo puhuttu, että letrot ei kävis. Tuo on niin jännää, miten lääkäreillä on aivan eri näkemyksiä.

Vauvaton, mulla on tehty kp10 ja 11 inssit, toivottavasti vkl ei tuu sotkemaan kuvioita teillä!

Mulla on tuo sama, että melkein jo ootan ivf/icsi-hoitoja..

BT, ootko aikonu testata ens viikolla? Mä arvon, pitäiskö kuitenki testata tiistaina, jolloin inssistä on kaks viikkoa, vaikken plussaa ootakaan. Muuten pidän toivoa yllä siihen saakka ku menkat alkaa ja se on vielä pahempaa elätellä haaveita turhaan..

Vauvaton, kp 12 oli inssi. Toinen edellisenä päivänä näkyneistä munista oli jo siinä vaiheessa hävinny.. Pitää yrittää muistaa tiistaina kysyä, ku nään lääkäriä, et voiko letrot aikastaa ovista.. Ku laskennallisesti kierron mukaan se olis kp14 vasta ja nyt se oli kp 11/12..

Suvetar, odottelen kiltisti keskiviikkoon asti jolloin inssistä se 2 viikkoa, ja sitten jollei menkkoja ole kuulunut, teen testin. Vahvasti kyllä nyt tuntuu siltä, että tulva on tuloillaan.. :p
Päänsärkyä, unettomuutta, lihaskipuja sekä lievää kurkun arkuutta edelleen havaittavissa. Ja pinna kireellä. Rinnat ei enää niin kipeät, ja sekin viittaisi menkkojen lähestymiseen. Voehan.

Kiitos DB! Tsempit!

Huomenna aukiolotesti. Nyt rupes vähä jänskättään, mut lupasin itselleni hyvän pullan palkinnoksi Suomen toiseksi parhaasta leipomosta, jos käy kipeää :D

Tsemppiä aukkariin liljatar! Jos kaikki on kunnossa niin ei sen pitäisi sattua. Vähän vaan tuntuu ikävältä.

Kiitti Eltsi ja Suvetar!
Se meni ihan hyvin ja paikat auki, vaikka itkuksihan se meni lopuksi ja pyysin lähetettä psyk.sh:lle jutteleen päänsisältöä selväksi. Ja just lopetin lohtuleivoskahvit, olipa herkkua! ;)

Ei tainnu letrot mun kohdalla aikaistaa ovista (ku ei kai ne enää voi vaikuttaa viime kierrosta?!?!), ku taas näytti ultra et kp 12 olis ovis eli ylihuomenna.. Luomuhommiin siis! :D

Voi itku Suvetar :( •halaus•

Hyvä, ettei ollut aivan kamalaa. Jotkut on muuten tulleet aukkarin jälkeen raskaaksi, jospa sulla ois sama "kohtalo" :)

Liljatar, hyvä että paikat oli auki. Mulle aukkari tehtiin ekalla lapsettomuuspolin käynnillä yllättäen, en kerinnyt valmistautumaan, se teki tosi kipeetä. Mäkin oon kuullut että aukkarin jälkeen voi olla hyvät mahikset tulla raskaaksi!

Suvetar, voi itku...

Mulla on huomenna folliultra, viimestä inssiä kohti siis mennään. Tänään kp7.
Oon alkanut jo lämpenemään IVF:lle, tosin en tiiä minkälaiset jonot täällä meillä on.

Liljatar, hyvä, et kaikki meni hyvin!

DB, mulle lääkäri sanoi just et Helsingis on puolen vuodet jonot.. 4-6 inssiä tehdään meille ennen jonoihin siirtymistä. Tsemppiä ultraan!

DB, noissa onkin varmaan suuret erot! Kerroppa mikäs on teilläpäin sitten tilanne :) peukutan kuitenkin tälle teidän inssille, jotta ei tarvitsisi jonon pituuden tulla tutuksi!!

Jaahas, munasarjat on taas tässä kierrossa vähän hitaammin lämpenevät, suurin folli 10mm ja limis n.3mm. Jatkan pistoksia sunnuntai-iltaan ja maanantaina uus ultra. Oispa tää vaan hyvä merkki... Enkä ees muistanu kysyä siitä ivf-jonosta.

Huutelen väliin :)
DB, ilmeisesti olet fertinovalla hoidoissa, jos Keski-Suomessa asutte?
Jos, niin tiedätkö kun joku meetinki pidetään fertinova&naistenpolin lääkärin kanssa kerran kuussa, niin onko se kuun alussa vai lopussa?
Vihdoinkin saatiin psykologin 4 pakollista käyntiä hoidettua ja meillä olisi edessä inseminaatio lahjasiittiöillä. Tässä monen kk (viime huhtikuusta) odottelun jälkeen alkaa pikkuhiljaa kärsivällisyys loppumaan ja haluis jo pian että eka inssi tehtäis. Nyt riippuu vaan täysin siitä milloin tää naistenpolin lääkärin mainitsema "meetinki" pidetään, että pääsiskö jo seuraavassa kierrossa etenemään, vai meneekö sit vast joulukuulle aloitus.

Julianna, en tiedä koska pitävät meetinkiä. Tänään kyllä lääkäri sanoi että perjantaina ei ole naistenpolilla vastaanottoa, voisko olla sillon? Me ollaan siis julkisella, mutta kaikki toimenpiteet on siis Fertinovalla. Pääsisittepä pian inssiin! Onneks Keski-Suomessakin tehään näitä niin ei tarvi ihan hirveesti matkustella.

Jep, mekin ollaan julkisella mut kaupunkihan ostaa nuo lapsettomuushoidot yksityiseltä, Fertinovalta. Täytynee soitella naistenpolille ja kysellä missä mennään :)

Takaisin