inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jottei odottavan aika olisi turhan pitkä, sain ajan Jorviin vasta 22.12. Nauroivat katketakseen puhelimessa kun kerroin missä vaiheessa kiertoni on, jotta mahdollinen aika olisi passeli loppuviikolle. Naikkarillahan kerrottiin aikoja saavan todella hyvin heti seuraavaan kiertoon.
Menee näin ollen meidän marraskuun jatkosuunnitteluaikakin uusiksi. Jatketaan siis hoitoja ensi vuonna. Vituttaa!

Tk, voi perse! Lisäksi mikään muu ei vituta niin paljon kuin hoitohenkilökunnan ylimielinen asenne. Tuo hoitojen siirtyminen monen kuukauden päähän on piinaavaa, ei auta kuin odotella :( kauheasti voimia sulle!

Onpa inhottavasti negoja! Pahoittelut kaikille.

Mä kävin tänään suunnittelukäynnillä. Eli seuraavassa kierrossa on inseminaatio edessä. Lääkkeinä gonal-f + ovitrelle + luget. Sain myös opastusta pistämiseen ja ihan huono olo tuli. Kätilö avasi ikkunat, toi vettä ja mä koitin kasata itseäni. Kai tästä selviää.

Voi ei TK, perseestä ootella noin pitkään.. ja miten ne tuolla tavalla muutenkin suhtautuu??

Eltsi, kiva että teillä asiat etenee. Toivottavasti saat rutiinia pistämiseen, mua kans hirvittää, jos joudun joskus pisteleen enemmän..en pystynyt pregnyliä ite pistämään vaan mies pisti.

Täälä kp1 :(
Kohta pitäis soittaa ja varata ultraan aikaa ens viikolle.
TK, miten voi mennä noin pitkälle? Mä en varmaan kestäis odottaa.

Suvetar, taidetaan olla samassa paikassa, OYSissa siis :)

Meillä jää tän kierron inssi väliin, ku haluan teettää sen aukiolotutkimuksen, varmuuden vuoksi vaan. Ja se olis ens tiistaina. Toisaalta ihan hyvä tauon paikka, töissä on kamala ressi, niin jospa se ehtis helpottaa ennen marraskuun inssiä :)

TK, onpa syvältä tollanen naureskelu ja se varsinki, et aika meni noin pitkälle! :O Laita palautetta esimiehelle menemään asiattomasta käytöksestä!

Pahoittelut vauvaton! Miten teillä muilla muuten menee kun menkat alkaa inssin jälkeen, tuleeko teillä heti perään uus hoito vai onko aina välikierto epäonnistuneen inseminaation jälkeen? Naikkarilla on ainakin mulla niin että automaattisesti välikierto, että kroppa saa hengähtää hormoneista!

Mä vähän ihmettelin et mulle ei viäkään tehdä sitä aukkaria, kun kuitenkin tiedossa on että mun toinen munasarja on vähän hassussa paikassa.

Meillä saadaan ihan itte päättää mitä tehdään. Kaksi ekaa tehtiin peräjälkeen ja sitten oli kesätauko. Nyt tehdään varmaan taas kaksi peräkkäin ja sitten mietitään jatko.

Takaisin