inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suvetar, sain päättää ite haluanko sitä vai en. Varmuuden vuoksi haluan, vaikka ei oo ollu mitään tulehuksia, mikä ilmeisesti vois kertoa siitä et siellä on tukkoa.. Onko sulle tehty sitä?

Ikuista odottamista, ensin hoitoihin, sitten hoitojen alotukseen, inssiin, oviksen odotus, plussan saaminen tikkuun jne :D noh, eiköhän tämä tästä! Ärsyttää vain kun oli asennoitunut ihan johonkin muuhun! Jatkosuunnitteluajan vaihtoivat heti vuoden vaihteeseen, pitänee siirtää kun ollaan reissussa.

Toinen kerta kun on tämmönen ventta. Ekalla kerralla aukkari kun ei onnistunut niin sain lähetteen tähystykseen. Tuota odotin puoli vuotta - tervetuloa julkiselle!

Toi Jorvihan meni vie niin et soittelin pe kun menkat alko. Puhelu katkesi aina nauhan jälkeen. Kaivoin jonku kanslian numeron jossa kuitattiin et "aiiii ajanvaraus on kiinni tänään kokonaan". No tämän ois varmaan kandennu laittaa sille nauhoitteelle.

Ekalla hoitokierroksella Naikkarilla vedettiin kyllä kaikki putkeen, ei välikiertoja. Oisi niihin kai itse voinut halutessaan vaikuttaa. Nyt oli lääkkeiden vaihtojen yhteydessä välikierto. Naikkarilla tuo aukkari oli kyllä automaattisesti listalla, ei tarvinnut itse miettiä sen pyytämista :)

Tsemppiä :)

Myötätuntoni negailijoille! Täällä siis tänään ollut dpo 6, ja jotenkin vaan tuntuu aika vahvasti, et menkat ne kuiteskii tulee taas viikon sisään. Mun puolesta voisi jo siirtyä ivf suunnitteluun, kun yksi lääkäreistäkin sanoi mulla olevan niin hyvä tuo kohdun limakalvo, että tod kannattaa yrittää sitä kautta. Niin turhalta tuntuu inssit, kun just se torvi on tukossa, johon jukurit enimmäkseen pyrkii. Noh, maltti on valttia ja päivä kerrallaan kuten aina ennenkin. Tsempit meille jokaiselle!

Viimenen hoito tulee nyt heti putkeen, sitten jäädäänkin miettimään jatketaanko inssejä vielä yksityisellä jos nyt ei tärppää. Luojan kiitos mulla on ihana sisko joka tsemppaa mua joka käänteessä ja uskoo vakaasti että me saadaan vielä toinen lapsi <3

Olen pahoillani DB:( Niin tuttua mullekin. Senpä takia en enää välitä oireista, vaan nojaudun ajan vietäväksi ja menkkoja odotellen. Paljon helpompi olla ja käsitellä negatkin. Jaksuja!

Liljatar, ei oo mulle edes ehdotettu - johtuneeko siitä, että oon kuitenkin tullut raskaaksi.

Uteliaisuudesta kysyn, mitä tutkimuksia tai kokeita sulle on tehty, kun samassa paikassa ollaan hoidossa? Multa on otettu vaam kilpirauhasarvot, prolaktiini ja perusverikoe. Ja tietty miehen simpat kerran tutkittu.

BT, tsemppiä piinapäiviin, aika samoissa mennään.

Pahoittelut DB! :( onpa kurjaa kun kukaan ei plussannut tässä kierrossa, toivotaan parempaa onnea piinailijoille!
Ihmeellistä että Naistenklinikalla teille tehdään putkeen kaikki hoidot, meille ei sitä olla edes ehdotettu vaan automaattisesti aina yks välikierto ennen uutta yritystä! :o turhaahan sitä enää on miettiä kun kerta yks Inssi enää tulossa ja sit onkin seuraavana icsi.

Meillä keski-suomessa tehdään kans putkeen hoidot.
Teen aamulla vielä varulta testin, halusivat klinikalta että varmistan negan.. Huomenna alkaakin taas pistokset.
Tosi kurjaa kun täällä ei oo kukaan aikoihin plussannut, kertoo siitä miten pieni todennäköisyys inssillä on onnistua.

Suvetar, noi samat ku sulle ja sit oli vielä joku oudon niminen verikoe prolaktaanin lisäksi. Tk-lääkäri jo sen määräsi "varalta" vaikka ei kuulu niihin rutiineihin, jotka pitää olla otettuna ennen OYSiin menoa.

Mulla on välillä, ton inssin minimaalisen onnistumisprosentin takia, sellanen olo, et menis ne kaks inssiä jo, et pääsis "putkeen" ja prosentit nousis 40:n! Ihan pöljää, koska onhan ne ivf:t paljo rankempia, mut ei vaan jaksais pettyä enää kovin monta kertaa.. :(

Minä päivinä teille on tehty inssi? Mulla on ultra kp10 ja inssi ois sit kp 11 tai kp14 kun on kivasti taas toi viikonloppu siinä välissä, pelkään että kusee taas siihen koko homma. Huomenna alotan letrot ja vaikka sanoin että sunnuntaina tein negan testin ja menkat alko tiistaina niin käskettiin viä aamulla testata uudestaan, meiasin sanoo että onko pakko viä kääntää veistä haavassa.

Toivottavasti nyt ees joku plussais tällä kierrolla..

Mulla oli inssi kp 10, tosi nopeesti on näissä kierroissa kasvanut munikset ja limakalvokin oli viimeks 8mm kontrolliultrassa. Mullakin voi viikonloppu sotkea inssin kun 5.10. on kontrolliultra ja se on keskiviikko.

Mulle sanottiin naistenklinikakla, ettei inssejä tehdä putkeen vaan välikierto aina inssien välissä. Voi olla, et nää on tapauskohtasia?

Mulle tehtiin inssi kp 17. Nyt dpo 8, ja vaikka en tod ole oireita kytännyt, niin tänään vaan huomasin miten aamusta kurkku arkana ja nyt keskipäivän jälkeen alkoi KOVA palelu - siis ei väliä kuinka monta peittoa otan päälle niin ei tunnu missään! Kummallista. Johtuisiko ihan vaan viilenevästä syyssäästä. Varmuuden vuoksi mittasin lämmön ja oli ihan normi 36,3. Elikkäs odotan menkkoja alkavaksi ensi viikon puolella, sillä tää pessimisti-linja toimii hienosti :D

Tietty toivottelen myös plussatuulia teille toisille piinailijoille! Jaksuja! <3

Takaisin