inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tsemppiä kaikille piinailijolle <3

Mulla iski tänäaamuna kunnon menkkakivut ja pieni vuoto, pari päivää aikaisemmin, kuten aina ennenkin. Hirveä olo, itkettää niin kovin. 2 mahdollisuutta enää, täälläpäin ei tehdä kuin 2 inssiä kunnallisessa ja se oli sit siinä.

Kyfi mietin sun kanssa samaa asiaa... :bored:
Kp 23/+-30 ja dpo 8... Tänään palattiinkin kp 1 ja siihen loppu jännäilyt ja turhautuminen palasi entistä pahenpana...
Oli niin erilaiset kivut ja muitakin outoja oireita ja nyt kaikki onnelliset ajatukset muuttukin ihmettelyyn että mites nuo menkat alko jo puoltoista viikkoo etuajassa. Mitenkähän pitkään tässä pitää taas junnailla paikoillaan että pääsee toiseen yritykseen?? :sad001:sad001
Pitäsköhän sille lekurille nyt sitten soittaa millon alkaa taas armoton piikittely ja minkä hoidon ne nyt mulle keksii :sorry:

Paljon voimia matkaan sinulle kyfi!!! :Heartred

Muokattu viimeksi:
Voi ei Iitu :( Mä niin toivoin että saadaan tänne kunnon plussatuulet puhaltamaan. Mulla myös nyt sit jostain syystä alkoi ennakkoon. Ajattelin perjantaina soittaa ja kysyä minkä vuotopäivän otan ekaksi kun vieläkään ei kunnon vuotoa ole kuitenkaan. Meillä mennään varmaan Seuraavakin yritys niillä letroilla ja sit irrotuspiikki jos ei luomupäivälle osu muuten. Itkin tänään niin paljon, etten ole koko aikana varmaan ollut näin pettynyt.

Tsemppiä ja voimia kaikille ♡♡♡

Voi ei iitu ja kyfi..
Mitkä verikokeet teillä olis ollu? Keltsu vai mikä? Eikö sulla iitu ollu luget vai muistanko väärin?

Onpa kummallista ja huoli on täälläkin kova kun niin selkeet menkkaoireet että siteenki laitoin.

Raskaustesti verikokeisiin lähete ja mun olisi huomenaamuna pitänyt mennä. Mutta en ymmärrä onko siihen mitään järkeä mennä, kun oireet on ihan selkeät ja tein nyt aamulla vielä ne varmuustestit. Tein ovulaatiotestin ja raskaustestin. Raskaustesti täysin puhdas nega ja ovulaatiotestissä haalea, mutta sehän nyt ei aina toimi edes. Esikoisesta näytti ovulaatiotesti plussaa samaan aikaan kuin r-testi. Mutta eiköhän tällä kertaa tuo r-testi kerro totuuden. Soitan huomenna sairaalalle ja kysyn mennäänkö tuleva kierto kuten edellinen, eli lääkkeet kp 3-7 ja sitten 12-13 päivälle ultra.

Halit kaikille joille tämä iso pettymys tuli myös!!! Mies yritti kannustaa, että ensi kuussa sitten, toivotaan niin ja pakkohan niin on yrittää uskoa, ei tätä muuten jaksaisi ♡

Moi! Täällä takana nyt kolmas inssi. Ja taisi tärpätä. Tiistaina tuli inssistä kaksi viikkoa täyteen, ja jos edellisistä menkoista lasketaan, niin 4+0 menossa. Raskaustesti tehty kolmesti. Viime lauantaina ja sunnuntaina, ja kun kaksi viikkoa tuli täyteen, niin tiistaina. Nyt vaan vähän jännittää ja pelottaa kemiallinen raskaus (mitä jos viivaa ei enää tulisikaan testiin), tuulimuna-mahdollisuus, ja se mikä on ennenkin itselle tapahtunut, niin keskenmeno,,, Mutta pitää toivoa, että kaikki sujuu hyvin. Lääkäri-aika varattu maaliskuun alkuun. Että nähtävästi kaikkea ihmeellistä voi tapahtua.. :)

Heips!

Onnea kanelille :happy093.

Mulla on päällä totaallinen kooma, nukkuis vaan koko ajan..viimeyönä vessaan mennessä törmäsin ovenkarmiin kun luultavasti sängystä ylös noustessan nukuin siihen karmiin asti, auts, otti kipeetä otsalohkoon. ei oo sit ennen noinkaan käynyt.
Selkä sairaan kipeä ja kipeä olo vaikka läpö on nyt notkahtaut alaspäin. Nopeat liikkeet tekee nivusiin pirunkipeetä..ja ennen kun kukaan veikkailee raskautumista/kiinnittymistä..ENPÄ USKO!:laughing025 Taidan vaan olla kipeeksi tulossa :laughing002

Mutta todella toivon että muilla tärppää ja teillekkin joille tää kierros ei onnistunut(minä mukaan lukien..pessimisti ei pety, vai miten se meni) Weekend is coming :glasses9

Oi, mahtavaa Kaneli ♡♡♡ Onnea ja ennenkaikkea nyt niitä tarrasukkia matkaan, vai Mitenkäs sitä toivotetaan! Voi miten ihanaa!

Jospa tästä nyt alkaisi meille tänne muillekin plussatuuli, jospa Toivonkipinä tekisi seuraavasti sitten plussan ja sitten me muut ♡☆

Onnea Kaneli! :) Meillä tosiaan eka inssi oli huti. Toisaalta inssi saattoi olla päivän liian aikaisin. Mulla on päiväntarkka kierto pääosin, mutta koska tässä joku edellinen kierto oli ollu 1 vrk liian lyhyt, oli laskuri myös asettunut 1 vrk liian lyhyeen moodiin ja näytti ovikset ja menkkojen alut päivällä pieleen. Toivo jo ehti nousemaan, kun menkkoja ei maanantaina näkynyt. Tiistaina sit huomasin tosta ohjelmasta että ei helv...ja tiistaina täti kurvasi paikalle.

Tänään mennään vyöhyketerapiaan koko perheen voimin. Se on kuulema menkkojen aikaan tai heti menkkojen jälkeen ns. tehokkain. Miehen raahaan myös mukaan koska lantion seudun verenkierto-ongelmat saattavat aiheuttaa ongelmia siittiöiden kanssa, joten katotaan löytyykö sieltä häikkää. Täällä omassa kaupungissa on vyöhyketerapeutti, jolta kysyin hintaa ja koko perheen hinnaksi olis varmaan tullu reilu 160 euroa, joten mieluummin ajetaan vähän kauemmas tuttavalle, joka ei ole vielä valmistunut ja koko perhe maksaa 50 euroa... :D

Viikon päästä sit taas ultraan...

Onnea kaneli! Kiva kuulla et joillaki tärppää!

Voi harmi diabolicat.. Vaikutat olevan kuitenkin positiivisella mielellä. Miten pitkä kierto sulla on, kun muistelin et meillä oli samaan aikaan inssi mut oliko? Mä kävin viime syksynä vyöhyketerapiassa pari kertaa ja ajattelin kyllä nyt mennä kun ja jos menkat alkaa.

Raskaustesti verikokeet ois mullakin ollut mutta peruutin sen nyt koska en nähnyt mitään syytä sinne mennä.
Sofiask ei ollut lugeja, mutta haluaisin kyllä seuraavaksi kerraksi ne mukaan. Menopur ja Orgalutran oli nyt ennnen inssiä tehostamassa.

Täälläkin pettymys ja paha olo on nyt niin suuri että mikään ei oikein jaksa piristää mieltä eikä kiinnostaa. Koko ajan pyörii vain mielessä että miksi joidenkin pitää tälläinenkin asia kokea :( Olen koko elämäni ollut kiitollinen että selätin syövän ja arvostanut sen ansiosta pieniäkin arjen asioita mutta nyt on sellainen tunne että kamppailen jälleen sitä vastaan eikä kroppa anna voittaa enää toista kertaa. (Lapsettomuuden syyksi siis todettiin syöpähoidot)
Tänään soitin lääkärille että mites nyt edetään kun inssi ei onnistunut ja vastaukseksi tuli että toukokuussa olisi seuraava hoito. Heti kun puhelu loppu purskahdin itkuun. Päiväkin tuntuu jo niin musertavalta odottaa niin mistähän nyt keräisi voimat kuukausien odotteluun!? :/
Unohdin kysyä että voisinko tämän ajan edes letrjoa käyttää että olisi edes joku tehostamassa vaikka ei ne kyllä viimeksikään tuottanut tulosta :(

Voi iitu.. Miks vasta toukokuussa seuraava? Varmasti on tunne että eikö syövässä jo ole tarpeeksi yhdelle ihmiselle.
Mäki oon miettiny et saiskoha luomuyritykseen lugeja tueksi.

Kuulemma kannattaa nyt kehon hetken antaa olla ilman lääkitystä ja seuraavat vapaat ajat onkin vasta touko-kesäkuusa. Löysi onneksi sentään toukokuun puolelta vähän tyhjemmän kohdan.
Niin tosiaan voikun olisikin pelkkä syöpä osunut minun kohdalle :cool: Ei oo ihan onnenlahjat tähän osotteeseen osunut kun vastoinkäymisiä on rehellisesti sanottua monin kertanen määrä enemmän kun onnea, ja ikää vasta 21vuotta mittarissa. Aloinkin epäilemään miehen löytyessä että jokin tässä pitää mennä vikaan kun kerrankin olin oikeasti onnellinen :joyful: Sieltä paukahtikin heti lapsettonuus ja isän sairastuminen koko loppuelämäkseen... :banghead:
Mutta kai tässä pitää miettiä aina että asiat voisi olla huonomminkin, mutta pikkuhiljaa kyllä alkaa tuntumaan kyllä että ei voi :hungover:
Pitää silti pitää toivoa yllä!

Toivon kaikille positiivisia ajatuksia ja raskaustestejä!:happy:

Voi Iitu, tuntuu niin erityisen pahalta teidän puolesta. Varmasti teillekin vielä se onni suodaan, kuten meille muillekin mutta jostain syystä toisia koetellaan enemmän. Lohdutukseksi voin kertoa meidän tuttavaperheestä, joiden lapsensaanti piti olla täysi mahdottomuus, edes hoitoja ei aloitettu kun ei nähty mitään mahdollisuuksia. No, tänä päivänä heillä on yllätysluomu lapsi 2v ♡♡♡

Omaanapaa: tänään alkoi nyt kunnon vuoto ja kivut, eli kp 1. Tiistaina siis alkaa letrojen syönti.

Takaisin