inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Floral eli me saadaan jännätä yhtä aikaa! Minkä verran siittiöitä oli pesun jälkeen? Entä oliko limakalvo miten paksu?
Minkä vuoksi luget? Onko joskus keltarauhasarvo ollu matala?
Mua jännitti myös, en meinannu kestää sitä odotusta. Mua sattuu aina tutkimukset mut yritin sinnitellä ja purra hammasta.
Jännä olo kun valu heti tavaraa pois mut lääkäri lohdutteli ettei se tarkota et siittiöt valuu ulos vaan kun ne on sellasessa nesteessä.

Muokattu viimeksi:
Inseminaatio tehtii siis luomukiertoon,limakalvot olivat hyvät jne. Itsekin ihmettelin tuota Lugea kun ei ole ikinä mitn häikkää

Muokattu viimeksi:
Mäki oon lukenu et luget auttaa hoidon jälkeen mut en ymmärrä miks toisille määrätään ja toisille ei vaikka ei syytä.. Harmittaa ettei juuri aikaa kysellä ja keskustella vaan aika liukuhihnaa. Ja se et sanotaan ei syytä, hyvä limakalvo mut epäilyttää onko oikeesti. Mulla limakalvo oli 12mm muistaakseni. Tiiä sitte onko hyvä vai huono. Lääkäri sano et hyvä.
Voi harmi kun siittiöitä vähemmän kuin aiemmin..
Ja siitäkää ei sanottu juuri et ku kyllähä se määrä siittiöitä oli pesun jälkeen tosi paljon vähemmän et kertookse jostain. Sano kyllä et erityäin hyvä määrä mut luin et ollu jengillä paaljon enemmänkin.

Oletteko te kaikki tehnyt inssin jälkeen pelkän raskaustestin vai onko pitänyt verikokeissa käydä?
Minulle sanottiin että käy verikokeissa 2viikkoa inssin jälkeen niin selviää onko tärpännyt vai ei, ja raskaustestistä ei edes puhuttu.

Mun pitää käydä verikokeissa loppukierrossa (katotaan keltarauhashormoni) ja sit ne vaa puhu et ne soittaa kolmen viikon päästä ja sitten tiedänki onko menkat alkanu vai ei. Ihan raskaustesti vaan jos kuukautiset ei ala.

Mulle taas sanottiin päivämäärä jolloin käyn verikokeissa, mutta tottakai mä teen testin myös kotona jos yhtään näyttää että olisi mahdollista!!!

Pitäisiköhän mun laittaa itselleni nimimerkki :laughing001

Mutta siis ensimmäisestä tärppäsi ekalla kerralla. Sillä sitä nyt niin raskas olokin on kun latasi toiveita ja kokoajan vaan voimistuu alkavien mekkojen kivut ja tuntemukset:smiley-angry017

Mitäpä tänne muille kuuluu?:Heartred

Helou!! Olo on kuin omenalla :wink

kohtuun pistelee ja viiltelee..tissit kipuilee..normi meininki..

En nyt sit tiedä mitenpäin tässä kuuluis olla pariviikkoo, tää odottelu ei oo kyllä mua varten :depressed: Mutta toisaalta täs on venailtu jo 4,5v, että kai tää muutamapvä pitäis viel jaksaa :wink

Noh, aamulla töihin niin saa muuta ajateltavaa ees hetkeks..

Mielenkiintoista miten erilaisia ohjeita kullekin annetaan! :) Mullekkii annettii verikoeaika kahen viikon päähän inssistä.
Täällä jännäillään mikä on ensimmäisen inssin tulos. Koskaan ei ole aika mennyt näin hitaasti, varsinkin kun olen työtön...liikaa aikaa miettiä kaikkia kauheuksia :shifty:
Tässä turhautuessa vain kuvittelen että massun nipistelyt ja oudot tuntemukset on erilaisia nyt, eikä vastaa normaaleja menkkakipuja. En vain taida haluta itselleni myöntää että kyllä ne ihan normikivut on ja menkat on tuloillaan.....

Perässä tullaan.... :happy: tänään alotin letrozolit ja varasin ultraanki ajan ens viikolle,nyt vain toivoa että munia kasvaa muttei liikaa:smiley-bounce022

Heips. Aika todella matelee..kaikkimullehetiNYT!!! :happy:

Plääh, menkkakipuja..nyt jo..pp4/dpo 5 menossa..pregnyl plussa tikusta hävinnyt, että jos sattuis jollain tuurilla ensvkolla saamaan toisenkin viivan siihen kirottuun tikkuun, niin se on sitä itteensä sitten :smiley-bounce016

Mutta piinaillaan nyt sitte ku ei muutakaan voi :P

Mulla kp 21. Dpo 6, jos inssipäivä dpo 0.

Toivonkipinä jos ne ois kiinnittymisoireita?

Mua turvottaa ihan hirveesti! En muista et yleensä ennen menkkoja näin paljon. Ja väsyttää tolkuttoman paljon.

Viikko vielä jännäämistä!

Takaisin