Mulla oli kans ihmeellisesti nuo menkat, kun ensin näytti että ne alkaa aivan liian aikaisin ja tuli vuotoa, sit ne jäi pois, sit tuli kivut mutta ei vuotoa ja eilen ne alkoi kunnolla molemmat. En tiedä vaikuttaako ne lääkkeet nyt jotenkin, että sekoittaa vähän tuota kiertoa? Ja muutenkin oli henkisesti jotenkin tosi rankkaa pari päivää ennen mekkojen alkua. Yleensä mulla ei vaikuta menkat mielialaan, mutta nyt olin tosi kiukkuinen, väsynyt ja itkuinen, mutta se nyt tietysti johtui pettymyksestä ylipäätään koko tilanteesta. Mutta edelleen on tosi alakuloinen fiilis, ei tee mieli nähdä ketään eikä käydä missään, odotan vain seuraavaa inssiä eikä päähän nyt mahdu mitään muuta.
Oliko kenelläkään muulla muuten ollut yöhikoilua? Mua koko viikonlopun hikoilutti ja paleli vuorotellen.
Huh, olipa avautuminen. Mietin muuten, oletteko muut täältä facessa, onkohan siellä mitään lapsettomuusryhmää?
Sofiask, hienosti sait pidettyä pään ettet käynyt sit kuitenkaan, voin vain kuvitella nuo fiilikset :/
Toivonkipinä, pistätkös sä muuten itse vai pyydätkö miestä pistämään aina? Onko nuo pistettävät hormonit tehokkaampia kuin nuo lääkkeet?