inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Juupasjaapas, piikitys on ainakin omasta mielestä tosi helppoa ja ei tee kipeetä. Itteeni ainakin vähän jännitti ekat kerrat itteäni pistää vaikka töissä muille pistellyt insuliinia sun muita. :)

JJ, letroja voi myös syödä vähemmän kuin sen 5 tbl, minä syön vain kolme, eli kp 3, 5 ja 7. Varmaan vaste on sulla sitten ollut ihan hurja, jos lääkäri on ollut sitä mieltä, ettei kannata niitä jatkaa. Mitenköhän nuo piikit toimii eri tavalla..

JJ, pakko vielä sanoa, että letrojen pitäis kai parantaa limakalvoa eikä huonontaa sitä. Mutta tuossahan on pointtinsa, että piikeillä lääkkeen annostelu on tarkempaa.

Me ollaan Oysissa hoidoissa.

Aikoiko liljatar testata lähipäivinä? Entä oliko vielä joku muukin? :)

Mun piti testata huomenna mutta ollaan mökillä ja täälä on puoli sukua, eli maanantaille siirtyy.

Me käydään tayssissa hoidoissa.

Aikalailla ympäri Suomea ja Eurooppaa =)
Vauvaton, onko mitään oireita?
Mulla on nyt dpo8 ja ei kyllä ole mitään oireita.

Suvetar, juurikin testasin. Päiväpissa, kaks tuntia rakossa, olin ehkä juonu liikaa, niin laimeaa (selityksen makua), mut miinustahan tuo näytti ;( Huomenna toinen testi aamupissasta.

Mukavaa, että on toinenkin pohjoisen nainen täällä :)

Täällä kans yks Naistenklinikalla käyvä! :) toivottavasti näyttää plussaa liljatar! Kauanko teillä on muuten mennyt et menkat alkaa lugejen jälkeen?

Joo, tuo halpistesti on syvältä. Puolituntia ku odotettiin, niin yhdessä kohtaa näkyy jotain himmeää, mut en osaa sanoa, et onko se se toinen viiva, joka tarkottas plussaa vai onko se vaan sellanen "liitoskohta" jossa tikun materiaali vaihtuu ja siksi vähä eri näköinen/värinen. Argh!

No, nyt sitte yritin googletella, et pitääkö mun tehä se testi klo 04-06 milloin yleensä käyn aamusta ekan kerran yön jäljiltä vessassa vai riittääkö se sit kasin aikoihin, ku nousen. Et mihin aikaan aamuyöstä se hcg:n eritys on suurimmillaan. No joko en osannu tai sit sitä tietoa ei löytyny, mut en löytäny vastausta.

No, aamusta sitte uus testi johonki aikaan ja jos se on yhtä epämääräinen, oottelen menkkoja, jotka pitäis alkaa ma-ke...

Eikai sillä niin suurta merkitystä oo mihin aikaan sen testin tekee, kunhan on ollut tarpeeks kauan rakossa se virtsa että sinne on kertynyt sitä hcg hormonia tarpeeks :) täällä ihan järkyt vatsan turvotukset lugejen lopetuksen jälkeen, ehkä ne menkat tekee tuloaan!

Liljatar, piinaavaa tuo testin tulkinta! Siksi mä en haluu tehdä kotitestiä...

Voi ei tää on kauheeta tää piinailu... vannoin etten ylitulkitse oireita, mutta silläkin uhalla täytyy tunnustaa että alavatsalla on "olo". Toiveet nousee taas ihan liikaa...

Mulla oli aamulla menkkaoloja ja olin jo ihan varma että nyt alkaa. Yleensä tässä vaiheessa on ollu jo tissit monta päivää kipeenä ja sit oon ollu tosi herkällä mielellä. Nyt ei oo sitä ollu. Pari kertaa on tullu sellasia vihlasuja alavatsaan jos oon tehny nopeita liikkeitä.

Taidan sittenkin jo huomenna testata kun tultiin jo tänään kotiin, ostin tänään testejäkin ja jos on plussa ni käyn sit viä hakeen digitestin.

Mulla on kans käsitys että testin voi tehdä millon vaan, kunhan on jonku 4 tuntia ollu edellisestä vessakäynnistä.

Tän päivän testit taitaa olla niin herkkiä ettei mitään merkitystä mihin aikaan päivästä ne tekee.

Plussia testailijoille :)

Takaisin