JoLa80
Vauhtiin päässyt keskustelija
Joo onhan se ihmeellistä. Lääkäri siis tarkemmin sanoen imaisi kaksi follia pois ja tuhoon. Kun ei vielä ole ivf ajankohtaista niin näin meni. Multa kysyttiin et miten haluan, joko pidetään paussi inssin kanssa tai sitten poistetaan ylimääräiset. Mulla kuulemma niin hyvä tuotanto lääkkeiden avulla, ettei riskiä voi ottaa. Mä sitten päätin rautaisena valita mielummin hetken helvetillisen kivun kuin odottaa taas lisää ja tuhlata yksi mahdollisuus.
Asutaan muuten täällä Hollannissa ja olen kyllä tyytyväinen hoitohenkilökuntaan, osaavat asiansa ja ovat myös ystävällisiä ja huomaavaisia sekä heittävät huumoriakin taidokkaasti jopa muutoin kipeistä asioista. Että siinä mielessä olen hyvilläni jotta voin täälläpäin Eurooppaa olla osaavissa käsissä vauvahaaveineni
Asutaan muuten täällä Hollannissa ja olen kyllä tyytyväinen hoitohenkilökuntaan, osaavat asiansa ja ovat myös ystävällisiä ja huomaavaisia sekä heittävät huumoriakin taidokkaasti jopa muutoin kipeistä asioista. Että siinä mielessä olen hyvilläni jotta voin täälläpäin Eurooppaa olla osaavissa käsissä vauvahaaveineni