inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvin suju Pistin itse. Heräsin sillain että olis ollu tunti aikaa, mutta selvisin vartissa. Pientä tuijotuskisaa kävin sen neulankaa mutta eihän se sitten edes sattunu, aine vähän kirveli.
Toivotaan että ois lyhyt kierto ni pääsis jo uudelle yritykselle, kun ei jotenkin löydy uskoo siihen että kotona onnistuis.

Suvetar: Oliko sulla nyt mones inssi?

Vauvaton, ensimmäinen inssi oli. Ja ne menkat ei muuten alkaneetkaan kuin vasta tänään kunnolla. Tuhrutti kaks päivää. Ihan hullut kivut oli iskemässä päälle, onneks otin ajoissa kunnon särkylääkkeet.

Hei, hyppään mukaan nyt tähän ketjuun kun toivottavasti/ilmeisesti viim. marraskuussa olisi ensimmäinen inssi tiedossa lahjasiittiöillä. (Mieheltäni ei tutkimuksissa löydetty yhtäkään siittiötä)
Aloitetaanko inssiin naiselle yleensä joku lääkitys vaikka minusta ei ainakaan vielä mtn vikaa ole löytynyt?
Minulla on 8v lapsi aiemmasta suhteesta.
Nyt 2.5v yritystä takana

Mies tuli päivällä kotiin ja mä oon nyt koko päivän makoillu jalat kohti kattoo
Sellasta ovisjomotusta ollu eilisestä illasta asti että jos nyt edes yks kerkeis perille asti.

Viime perjantaina oli Inssi ja munasolu oli juuri irronnut, siittiöitä lähti liikkeelle 20milj. ja eteepäin liikkuvia 96%, eli hyvin meni kaikki. Ainut mikä ihmetyttää nyt on se että tänään alkanut tulee ruskeeta tuhrua, taitaa olla liian aikaista kiinnittymiselle ja tuskin nyt vasta inssin jälkeen tuhrua alkaa tulemaan kun ne joutu pihdeillä suoristamaan kohdunkaulaa että sai katetrin menemään hyvin sisään, sattu kyl sillon ihan saakelisti!! Ihmeellistä :| nyt vaan toivotaan parasta että tärppi tulis, yks Inssi vielä jäljellä jos nyt ei onnistu!

Kyfi, kyllä tuo tuhru varmaan voi tulla siitä pihtikäsittelystä.

Uh, mulla on nyt 6.piikitys tänään ja olo tuntuu kyllä jo vähän turvonneelta. Oon saanut myös megamustelman vatsanahkaani, kaunista.

Kyfi, samoissa mennään! Meillä oli kans pe inssi. Mulla alko eilen näkyä sitä tuhrua, tänään kans vähä. Mä selitin sitä itelle sillä, et kohtu siivoaa itseään tulokasta varten eli olis edellisten menkkojen jämiä ;) Mut toi pihtiteoriaki lienee aivan hyvä :D Tosin mulle ei kait mitään pihtejä käytetty, ainakaan se lääkäri ei puhunu sellaisista mitään...?

joo se voi olla että pihtikäsittelystä on, mut ihmettelin että miks se vuoto tulee vasta kolme päivää inssin jälkeen.. hmm :D ei tässä auta muu kuin odotella ja toivoa parasta. Tänään aloitettu Luget ja en tykkää niistä yhtään kun tulee niistä vaikka mitä oireita.
Liljatar, kiva että saadaan piinailla yhdessä! Ei varmaan käyttänyt jos ne ei mitään sanonut, ja sen kyllä tuntee kun ne niitä käyttää. Muutama kirosana siinä tuli kyllä kun sattu niin kamalasti ja tuli ihan heikko olo !

Mäkin piinailen teijänkaa vaikka inssi jäikin välistä. Tänään viä täytyy iltajumppailla että on varmasti tavaraa koko ajan sisällä...

Jospa mäkin hyppään tänne mukaan. Täällä onkin jo muutama tuttu :) Meillä ongelmana on mun ikä (41), esikoinen on vuosikertaa 2012. Yritys me ollaan aloitettu 01/2014, takana kaksi keskenmenoa. Erilaisissa hoidoissa ollaan oltu 03/15 alkaen, touko-kesäkuussa tehtiin kaksi inssiä, joista jälkimmäinen taisi olla kemiallinen. Nyt ollaan kesä menty ihan luomuna mutta kunhan uusi kierto alkaa niin palataan klinikalle.

Kävin folliultrassa ja vanhaan malliin siellä oli kaksi 13-14mm follia. Vielä tänään pistän menopuria ja huomenna illalla pregnyl, perjantaina sitten inssi. Lääkäri jutteli että jos tämä ei tärppää niin vielä yksi inssi tehdään. Ite en sitten tiedä jääkö meidän lapsenteko siihen. Mä oon niin väsynyt tähän.

DB tuttu tunne. Meillä mies ei suostu inssiä kummempiin hoitoihin, joten näiden seuraavien inssien jälkeen meidän hoidot ja vauvahaaveet on tässä.

Mä testasin tänään aamulla negan ja odottelen ihan tuskissa jo menkkoja. Niiden pitäisi alkaa viimeistään huomenna, että inssi saadaan ensi viikolla tehtyä. Mulla kasvaa follit tosi nopeasti eli inssi tehdään yleensä jo kp 9. Me ollaan yksityisellä klinikalla, joten hätätapauksessa kait lauantainakin inssi voitaisiin tehdä mutta toivotaan nyt vaan parasta noiden menkkojen kanssa. Muuten siirtyy lokakuulle.

Joo mimmu mulla on kans kp 10 jo inssi. Oli taas eri lääkäri, tämä ihmetteli miks pistän jo kp2 kun yleensä aloitetaan kp5. Ei onneks muuta mitään kun tähän asti tää homma on toiminu hyvin.
Mä en tiiä jaksaisinko enää raskaampia hoitoja, meillä on niin pitkä matkakin.

Toivottavasti tuhru ei ois merkki mistään häikästä, liljatar ja Miicu!
Iso plussapuhallus teille ja vauvattomalle myös.

DB:lle onnea huomiseen ja Mimmulle kans tulevaan inssiin.

Mulla on folliultra maanantaina (kp9) ja todennäköinen inssipäivä noin viikon päästä. Sekoilin päivien kanssa ja aloitin letrozolit päivää liian myöhään, muttei kuulemma haittaa. Uh, mulla ne aiheuttaa ekoina päivinä ikäviä hikoilupuuskia, ihan kuin ois vaihdevuodet :(

Kuka se kysyikään,,tehdäänkö inssiä luomukiertoon. Se riippuu ihan klinikasta. Mulla ei oo todettu ovisongelmia ja silti haluavat, että syön letroja.

Kiitos! Täällä dpo 6 menossa ja tuhrua ei oo enää tullut, vaan sillon dpo3. Vähän päälle viikko vielä odotettavaa, kamala piina! Luin kanta.fi sivuilta mun viimeisen käynnin naistenklinikalta niin siellä olikin kaks follia, joista toinen oli just irronnut! Tsemppiä myös teille muille! :)

Mun tuhru oli sellasta, mitä on tullut joskus ennen menkkoja, vanhaa verta jota jäänyt sisään edellisistä menkoista. Yleensä se on tullu ulos päivää ennen menkkoja, niin nyt sitten pienessä päässäni käänsin asian niin, et sisälläni oli siivouspäivä arvovierasta varten :D No, aikahan sen näyttää!

Mullaki ovis tapahtunut ilman lääkkeitä, mut silti halusivat varmistaa lääkkeillä et varmasti tapahtuu, kun eihän sitä välttämättä joks kierrossa luomusti tapahdu. Mut tiedän, et inssejä tehdään ilman lääkkeitäkin!

Onnea innseihin meneville ja pitkiä hermoja meille testipäivää odottaville! :)

Sama täällä, ensimmäinen inseminaatio oli mulla täysin lääkkeetön kun ne halus nähdä miten kaikki menee "luomusti" ja mikä on siittiöiden pesutulos ja muut inssit on ollut pienellä annoksella hormonia
Liljatar, missä käyt muuten hoidoissa? Mietin että jos oot myös Naistenklinikalla niin ollaan varmaan oltu samaan aikaan sit odottamassa inssiä :D

Takaisin