inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aattelinpa tänne päivittää tilannetta: kävin tänään rv 7+1 varhaisultrassa ja kyllähän siellä pikkuinen sydän läpätti. Voi kun huokasin syvään siinä toimenpidetuolissa! Mies ei päässyt mun mukaan ja olin jotenkin niin pessimistinen että ajattelin ettei sieltä hyviä uutisia voi tulla... Laskettu aika on nyt sitten 23.12., että hyvää joulua vaan meillekin =)

Tsemppiä kauheasti kaikille hoitoja läpi käyville, meillä plussa tuli nyt toisesta inssistä.

Kävin aamulla 4. inssissä ja munis olikin jo irronnu..onko teillä kellä on tärpännyt munis ollut irtoamaisillaan vai irronnut kun inssi tehty?

Mulla ei ainakaan oo näillä kolmella kerralla tärpännyt, vaikka munis on ollu irtoamaisillaan. Eli ehkäpä sulla nyt lykästää kun se oli jo irronnut! :happy:

Ei onnistunut inssi esikoisen aikaan kun oli ovis jo tapahtunut. Mutta se nyt ei tarkoita mitään ja kaikista vähiten sitä etteikö teillä vois onnistua :)

Liina tässä. Kerronpa minäkin kuulumiset varhaisultrasta yks pikku sydän siellä pomppaili.

Hirmuisesti jaksamista teille kaikille!! Toivon sydämeni kyllyydestä teille, että raskautuisitte ja saisitte lapsen mahdollisimman pian

Ihanaa liina, kiva että onnistu inssi ja toivon tsemppiä raskauteen ja että pieni pysyy matkassa.
Aloin eilen pistää taas kypsyttelyhormonia vatsanahkaan. Jotenkin turvottaa jo heti.. Folliultra ma ja vähän pelottaa jos inssi to tai pe niin en tiiä saanko töissä sen järjestettyä :o
Viimeks oli ma folliuä ja to inssi.

Onko kellekää käyny sellasta et unohtaa pistää/ottaa kypsyttävän?
Mä u n o h d i n pistää eilen gonalin.. En ymmärrä!!

Mulla on käynyt niin, että sähläsin piikin kanssa ja siitä meni puolet hukkaan. Sitten uuden metsästys kesti monta tuntia, joten olen muutaman tunnin ottanut myöhässä.

Yks folli oikealla, vain 12mm. Eli tarvii kypsytellä kauemmin kuin kahessa ekassa inssissä. Limis oli 9mm.
Mua on alkanu jotenkin sattuu noi pistokset. Eka ei tuntunu miltää ja nyt sattuu se ihon lävistäminen.

Täällä ei clomit toiminut nytkään. Välikierto ja uutta yritystä letroilla. Oliko täällä käyttäjiä?
Mikään ei ns ole muuttunut, mutta clomien vaikutus lakannut eli sieltä se maaginen IKÄ sana sitten tuli tänään esille.
Päällimmäinen tunne on lähinnä vitutus!

TK no voi harmi! Jokainen hukkaan menevä kierto on niin ärsyttävä >:(
Mulla on käytössä letrot. Ollu hyvä vaste pienellä annoksella, mutta sepä on niin yksilökohtaista. Clomeja mulla ei ole ollu, niin vertailla en osaa omasta kokemuksesta.
Täällä foorumilla 2014 vuodesta asti pyörineenä oon saanu sen käsityksen että letroja pidetään yleisesti ottaen parempana vaihtoehtona. :)

Sitä tuo lekuri sanoi, että letroilla on saatu aikaan paremmin raskauksia. Saa nähdä :)
Ärsyttää kun olisi voinut jo lääkkeet vaihtaa, mutta silti piti jatkaa clomikikeilua. Hyvä puoli se, että clomeja oli juuri tasamäärä eli ei tarvinnut ostaa uuttaa purkkia eikä jäänyt mitään yli.
Nooh, nokka ylös ja kohti kesää :) seur mahdollinen inssi meillä vasta heinäkuussa joskus, onneksi putiikki on silloin auki :D

Takaisin