inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi miten harmi Floral. Virtuaalihalauksia sinne. Ihan sieltä ja syvältä nämä epäonnistumiset. Pettymyksiinkin ehkä pystyisi suhtautumaan eri tavalla, jos tietäisi, että kyllä sen lapsen joskus saa.
Pakko olla rehellinen ja sanoa, että vaikka olenkin aidosti onnellinen kaikkien niiden puolesta, jotka saavat plussan hoitojen avulla, tulee aina myös se viiltävä tunne, että miksi minä en niitä plussia näe...

Ei ole helppoja juttuja kyllä. Itsellä on taas ystävissä kaksikin pariskuntaa kenellä molemmilla on tärpänny EKASTA kierrosta kun ovat alottaneet yrittämisen. Toiselle syntyy vauva kesällä ja toisille syksyllä. Kyllä pistää ite miettimään kun joutuu juoksee tutkimuksissa ja hoidoissa ja useampi vuosi yritystä takana että ei ole elämä aina reilua

Samanlaisissa fiiliksissä täälläkin. Mulla neljä kaveripariskuntaa oottaa vauvaa. Ensi kuussa syntyy kaksi ja syksymmällä kaksi. Yksi näistä pariskunnista puhui vielä viime vuoden puolella ettei välttämättä edes halua lasta... Kolme näistä pariskunnista onnistui ensimmäisellä kerralla. Yhdellä sitten meni hetken pidempään. Kaikkien puolesta olen todella onnellinen, mutta samalla omaa sydäntä särkee se ettei omaa tule. Se tosiaan helpottaisi jos tietäis että se 100% varmasti jossain vaiheessa elämää tulee.

Tsemppiä kaikille, täällä myös uidaan syvissä vesissä. En tiedä milloin hoitoja voidaan ylipäätään jatkaa, mutta mekin siirrytään suoraan kyllä ivf jos hoitoja joskus vielä voidaan jatkaa. Ei kestä hermo enää jännittää inssiä, kaksi takana ilman tulosta ja muutenkin kun nyt tulee taukoa niin toivoisi vähän enemmän jo sitä toivoa kun tehokkaammat hoidot olisi mukana. Taidan siirtyä etsimään ivf palstaa, kun meidän inssit taisi olla sitten tässä :(

Plussatuulia kaikille ja tarrasukkia onnistujille ♡♡♡

MiisaQ, älä vielä luovuta, vaikka tällä hetkellä varmasti ahdistaa ihan älyttömästi. <3 Yritä nauttia keväästä ja kesästä ilman hormonilääkityksiä, koska jos ivf:ään päädytte, siellä sitten on omat murheensa ja ahdistuksensa. Vaikka tiiän kyllä, ettei ole helppoa.

Mä täällä odotan tätiä kylään ja ihmettelen kovasti miksei ole vielä tullut. Mulla on AINA alkanut tiputtelemaan sunnuntaina muutamaa päivää ennen varsinaisia menkkoja, nyt ei. Sellanen olo koko ajan kuitenkin, että kohta alkaa. Sanokaas, mistä tää voi johtua? Edes Terolutit ei pysäyttäneet tuhrua viime kierrossa, nyt ei ole mitään lääkkeitä käytössä. Oon kyllä ollut kolmen viikon kuntokuurilla ja treenannut paljon. Voisiko se selittää tämän? Plussaa en uskalla edes ajatella...

Babyfever pahoittelut negasta. :(

MiisaQ tsemppiä kovasti! <3 tule kuitenkin kertomaan meillekin ainakin välillä kuulumisiasi. :)

Aawa raskaushan ainakin jättää tiputtelun pois ;) toivotaan sitä!! Mutta hyvältä kuulostaa jokatapauksessa! Estrogeeni ja progesteroni arvot varmaan lutviutunu kohilleen! :)

Mä kävin tänään folliultrassa ja oikealla puolella odottelee 17mm rakkula keskiviikon inssiä!

Menkkoja ei näy ja eilen tein sitten ovistestin raskaustestin sijaan, kun luin että se saattaa näyttää raskauden. En halunnut aitoa raskaustestiä tuhlata :angelic: No mutta mitä vielä, siihen tuli hailakka viiva! Tuo oli vielä sellainen testi etten oviksen aikaan oo saanu siihen koskaan minkäänlaista viivaa näkyviin. Nyt ajattelin odotella vielä muutaman päivän ja katsoa josko täti tulis. Jos ei niin sitten aito testi käyttöön :rolleyes:

Ovistesteihinhän tulee aina kierron loppua kohti haalea viiva, o-testistä voi päätellä raskautta jos se on yhtä tumma tai reilusti tummempi kuin kontrolliviiva. Mutta toisaalta jos noi testit ei ole oviksen aikaankaan tummunu, niin jospa se olisi hyvä merkki! :)

Aawa sullakin jännää.. Jospa enteilis raskaudesta!? Piinaavaa kyllä kun varmasti yrittää toppuutella ettei innostu liikaa mut sit taas jos on merkkejä et asiat on toisin ku yleensä.

Babyfever, toivotaan, että varsinaiseen testiinkin tulee sitten viiva. :) Kyllähän sulla on jo sellaiset päivät, että vois näkyä.

Mun ei valitettavasti tarvii enää miettiä, tuhru alkoi tänään. Jospa se kuitenkin kestäisi vähemmän aikaa ja se olisi merkki normaalimmasta hormonitasosta. Kyllähän sitä vaan aina alkaa miettiä, että mitä jos... Vaikka tietääkin luomuraskauden olevan melkein mahdoton juttu.

Voi ei Aawa, olen pahoillani :( Mä kans täällä tätiä odottelen. Laskin tuossa juuri koko alkuvuoden kierrot ja jokaisessa ollut 16 päivää ovulaation ja ensimmäisen kiertopäivän välissä. Yhdessä kierrossa se oli 17 päivää. Eli huomenna nyt olis sitten tämä päivä, kun täti tulis kylään. Viikonloppuna alkoi päänsäryt iltaisin ja flunssaoireet (ilman kuumetta). En edelleenkään halua testiä tehdä vaan odotan nyt viimeiseen asti että ne menkat sieltä alkaa. Nyt tänään ollut nimittäin sellainen olo että alkais milloin tahansa. Pitää vähän väliä käydä vessassa tarkistamassa.

Moikka kaikille,

En ole kirjoitellut aikaisemmin näille palstoille, mutta lueskellut niitä läpi sitäkin enemmän muiden kokemuksien takia ja halusin tulla kertomaan hyviä uutisia inseminaatiosta!

Meillä mieheni kanssa on ollut nyt kaksi vuotta yritystä. Olemme molemmat 28 v. ja vikaa kummastakaan ei ole löytynyt eli selittämättömiä ollaan.

Ensimmäisen vuoden jälkeen hakeuduimme tutkimuksiin ja sitä kautta hoitoihin. Viime kuussa tuli ensimmäisen inseminaation vuoro, josta tärppäsikin näköjään heti ja todisteena siitä tänään tehdyt lukuisat positiiviset testit. Meillä oli inseminaatiota ennen ovulaation induktio eli hormonipikkejä ja irrotuspiikin pistelin ja lisäksi vielä luget inseminaation jälkeen.

Toki vielä todella aikainen vaihe ja keskenmenon riski suuri, mutta lohduttaa tietää, että raskauden ainakin onnistuu alkaa. Positiivista tulosta kun ei ole aikaisemmin kertaakaan tikkuun ilmestynyt. Minua on tsempannut lukea onnistumisista tämän parin vuoden aikana, joten tässä yksi sellainen lisää.

Tsemppiä kovasti kaikille piinailijoille ja inssiä odottaville!

Moi!

Täältä hyppää mukaan uusi piinailija, joka kävi tänään inssissä elämänsä ensimmäistä kertaa :) Parin viikon päästä selviää sitten, tapahtuuko ihme vaiko ei! Lääkäri tipautti kyllä maan pinnalle, kun läväytti onnistumisprosentin pöytään (10%), mutta toivossa on hyvä elää.

Näyttää siltä että meille voidaankin tehdä viel 4. inssi ennen kesätaukoa ja syksyn ivf:ää,ovis ei sattunutkaan vklopulle. Eli inssi ehkä ti,nyt on kovat toiveet ettei tarviis mennä rankempiin hoitoihin

Takaisin