inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun on vaikee vastata kun pahoinvointi alkoi heti kun aloin kp 3 syömään clomifeniä. Nyt lähinnä närästää ja rasvaset ruuat inhottaa :)
Toivotaan et tuo olis sinulla nyt raskausoire. Itse olen ainakin kuullut joillakuilla alkaneen pahoinvoinnin tosi aikaisin.

Liina

Toivotaan tosiaan, mutta voi olla kyllä ihan jotain muutakin ja alan nyt toivomaan liikoja. Närästää kyllä myös ja olo tuntuu semmoselta täydeltä, vaikkei olis syöny moneen tuntiin.

Kiitos db en muista, oliks sulla varhaisultra? Tekeeks ne julkisella ja millä viikolla?

Ja babyfever kuulostaa hyvältä noi oireet. Täälläkin täys olo ja närästää :)

Ei ole aivan toivoton hoitomuoto tämä :) plussatuulia ja hyviä folleja ja paljon siitiöitä toivon teille kaikille!

Ihanaa, onnea hirveästi Liina ♡♡♡ Aivan ihanaa, te saatte meidän haaveen ja suht. pienen ikäeron lapsille, aivan mahtavaa!!! Laitahan sitten eka varhaisultra kuva tänne meille muille kannustimeksi :D

Ihanaa Liina!!! <3 Paljon onnea plussasta! Kyllä niitä sitten kuitenkin alkoi tulemaan, vaikka välillä ketju tuntui täyttyvän epätoivosta.

Tsemppiä myös kaikille piinailijoille!

Mä en enää oikeesti taida kuulua tähän ryhmään, koska luultavasti ei enää tehdä inssiä vaan siirrytään ivf:ään. Mut en tiiä mitä julkisella puolella tuumataan meidän kolmesta inssistä vai tehdäänkö siellä sitten vielä neljäs. Nyt vaan odotellaan lapsettomuuspolin yhteydenottoa. Jotenkin sellainen rauhallinen olo, kun ei ole mitkään hormonilääkitykset päällä eikä tarvii piinailla. Vaikka kyllä mä oviksen silti laskin... ;)

Ihanaa plussientäyteistä kevättä kaikille!! :Heartred

Toivonkipinä,wau mikä määrä simppoja inssissä! Meillä ollu vaan 1milj,22milj ja 1,7milj. Ite käyn viel 4. inssissä jos tämä kerta ei tärpänny (nyt ke pitäs tietää) ja jos seuraava ovis ei satu vklopulle. Sit ivf:ään syksyllä. Itellä ei mitään oireita paitsi itkuherkkyys,niinkuin joka kk pari pv ennen menkkojen alkua

Floral, oottekos te julkisella vai yksityisellä? En muista enkä jaksa selata sivuja... :) Mietin vaan, että voisikohan ne julkisella tehdä vielä yhden inssin ns. odotellessa järeämpiä hoitoja. Vaikuttaa nimittäin vähän siltä, ettei ivf:ää varmaan ehditä aloittaa ennen kesätaukoa.

Käydään julkisella ja sovittiin lääkärin kanssa että tehään viel 4. inssi ennen kesää jos vaan sattuu ovis arkipäivälle. Kuulema riippuu tapauksesta montako inssiä tehään,mut epämääräinen lukumäärä on 3-4. Mulle lääkäri sanoi että ivf:ää ei ehdi enää tehä ennen kesälomaa (poli kiinni kesä-elokkn) koska siinähän tarvitaan se 2 kiertoa (ekassa oma hormonitoiminta ajetaan alas)

Juu..viimeks oli se 89 milj. ja nyt tuo..ennen pesua 1. kerta 115milj. ja nyt pitkälti yli 200 milj.
Taitaa vaan olla yhtä itsepäisiä kuin kantajansakkin :laughing025 luulis et ees yks tajuais mitä pitää tehdä :love017

Just tein raskaustestin ja negaahan se näytti niinkuin arvelinkin.....näyttäs myös että seuraava ovis sattuu vklopulle joten meidän inssit taisi olla tässä koska sit ei ehdi enää tekemään julkisella yhtä ennen kesälomaa. Syksyllä sit ivf:ään....tosi iso pettymys,miksi me ei saada edes yhtä lasta...niisk.....

Floral2, tähän on vaikea löytää sanoja mitkä tsemppais tai auttais, mutta mä kyllä uskon todella voimakkaasti et sinäkin oman lapsen vielä saat. Ihan kamala olo sun puolesta kuitenkin :(

Melkeen epäreilu olo, kun itselläs tärppäs heti vaikkakin ymmärrän ettei se ole muilta pois. Eikähän tästä vielä tiedä miten tämäkään päätyy. Todella outoo et samalla hoidolla tärppäs kahdesti ekalla kerralla, tuntuu et meillä oli joku joku sellainen vika et sukusolut eivät olleet kohdanneet. Ennenhän perustutkimuksiin kuului sellainen tutkimus että kauanko siittiöt elää kohdunkaulalla. Mietin jos mun kohdunkaula ei päästä siittiöitä läpi..

Jaksuja kaikille ! <3

Liina

Tässä kierrossa söin greipin päivässä kp3-ovis ja oviksen jälkeen vähän punaviiniä iltaisin ties vaikka olis noista ollut hyötyä. Tunnettuja kikkoja :)

Lina

Floral, oon tosi pahoillani. Nuo negat tuntuu aina yhtä pahalta :( Monesko yrityskerta teillä olikaan menossa?

Mulla se muutaman päivän pahoinvointi on laantunut melkein kokonaan. Ehkä se oli stressistä tai muusta johtuvaa. Jotenkin tunne että eipä tainnut tälläkään kertaa onnistua. Vielä pieni toivonkipinä on, kun maanantaista asti on enemmän tai vähemmän huimannut.

Eiku tuolla ylempänä se lukeekin, anteeksi! Eli samoilla yrityskerroilla mennään. Mun täytyy vaan jännätä tätä vielä tonne maanantaihin asti. Neljäs inssi sit ehkä syksyllä, jos tää kolmas on taas nega.

Takaisin