inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa pitkästä aikaa :hello

Onnea Bea :hello2

Itsellä tilanne se, että viimekierrostakaan ei toivottua tulosta tullut, siitä huolimatta että olosuhteet oli mitä ihanteellisemmat.
Tänään kävin folliultrassa ja näyttäis että tiistaina päästäis tekemään kolmas ja ehkä viimeinen inssi. Jos ei siitäkään tärppää, niin voivat tehdä vielä neljännen tai laittavat ivf-jonoon. Sinne sitten pääsis vielä alku syksystä ( jono n. 2kk). Mutta mua vähän arvelluttaa lähteä raskaimpiin hoitoihin :( Tunnen helposti syyllisyyttä jo nyt kun on tarvinnut pois töistä olla ja sitten ivf:ssä vielä enemmän ja useammin. Oon ihan tajuton stressaaja siitä mitä muut ajattelee..no joo, mutta onhan tässä kesä välissä, pitää vaan koittaa mennä asia kerrallaan :)

Mitäs muille kuuluu??

Meillä ei onnistunut neljäskään inssi (vuoto alko eilen),eli syksyllä ivf:ään. Tällä hetkellä 4 ystävää on raskaana ja kaikilla tärpännyt luomuna aika nopeasti,itsellä olo ettei halua/jaksa enää kuulla yhtään vauvajuttuja ym raskaushössötyksiä,tekis mieli painua maan alle....

Täällä myös alkoi vuoto viikonloppuna. Eli toinen inssi ei tuottanut tulosta.
Täällä alkaa juhannukselta kesätauko, jolloin hoitoja ei tehdä, mutta onneksi nyt kolmas inssi ehditään tehdä vielä ennen taukoa.

Onnea Bea! Ihanaa, että joku onnistuu näilläkin hoidoilla.

Floralillle ja muille negan saaneille kovasti voimia jatkoon. Aina sitä miettii, että miksi se muille on niin helppoa ja itse kyntää tässä suossa kuukaudesta ja näköjään vuodesta toiseen...

Meillä on suunnitteluaika kesäkuussa jatkohoitoon, mut mä aloin miettiä, että pitäisikö kuitenkin vielä kokeilla neljäs inssi yksityisellä. Saattaisi just ehtiä ennen kesätaukoa. Toisaalta usko inssin onnistumiseen meidän kohdalla on ihan nollassa, joten en tiiä kannattaako taas turhaan nostaa toiveita, kun nyt mieli on epäonnistumisten jälkeen palautunut ihan hyväksi.

Mitenkähän julkinen puoli suhtautuu siihen, jos käydään tässä välissä tekemässä inssi muualla? Ei kai siinä mitään estettä ole?

Liitynpä tähän pinoon minäkin, kuusi inssiä yksityisellä takana ja seitsemättä suunnitellaan, kun emme haluaisi lähteä järeämpiin hoitoihin.

Aawa, muistelen joskus kuulleeni, että yksityisellä tehty inssi vähennetään julkisen puolen insseistä, muunlaisista tapauksista en osaa sanoa.

Onnea Bealle ja tsemppiä negan saaneille!

Heips!

Se ois sitte viimeinen inssi meidän kohdalla tehty. 2vkon päästä selviää laitetaanko ivf jonoon, pahaa pelkään että niin käy :( Mutta niillä mennään, mitä on suotu..

Starling tervetuloa joukkoon.
Monta inssiä teillä jo takana. Toivottavasti vielä tärppäsi! :)

Toivonkipinä kovasti Toivon plussatuulia sinne! Tsemppiä!

Tulinpas tänne masentamaan kaikki. Kävin maanantaina päivystyksessä verisen vuodon takia. Päivystävä lääkäri ultrasi, ei löytynyt sykettä ja alkio vastasi viikkoja 7+5, silloin olisi pitänyt olla 9+3. Tiistaina vuoti sitten "raskausmateriaali" pihalle ja keskiviikon kontrolliultrassa lääkäri tsekkasi että joo tyhjä on. En joutunut oikeastaan kärsimään kovinkaan paljoa, yrittäjä kun olen niin touhusi kovasti töitä ja siinä töiden lomassa panadolin voimalla tapahtui kaikki.
No miten tästä eteenpäin? En tiiä, pitäisi varmaan soittaa maanantaina polille. Syksyyn varmaan menee seuraavat hoidot koska kesä tulee niin äkkiä ja yhdet kuukautiset pitää olla ennen hoitojen aloittamista.
Voitte kuvitella miten paljon vituttaa. Vituttaa ihan kaikki.
Pelkäsin niin paljon sitä keskenmenoa, että ihan naurattaa että se sitten osui kohdalle. Yleistähän näillä viikoilla keskenmenot on, mutta ei se lohduta yhtään. Toisaalta musta tuntuu että jotenkin aavistin sen, kuitenkin tuntui siltä ettei kaikki ole niinkuin pitää. Puuh, kaikki alkaa taas ihan alusta.

DB: Olen todella pahoillani :( Tiedän suurinpiirtein miltä sinusta saattaa tuntua (suurinpiirtein samoilla viikoilla km lokakuussa-15). Ja vaikka km on niin yleinen, niin ei se lohduta. Nimenomaan tuo, että joutuu kaiken aloittamaan alusta. Sitä ei jaksaisi. Kovasti tsemppiä ja jaksamista <3

Mä olen ollut tämän oman raskauteni aikana ihan varma, että km tulee. Ja todennäköisesti tuleekin. Ei siihen voi varautua.

DB olen niin pahoillani ja surullinen teidän puolesta. :(

Meillä on tuolla keskenmenon kokeneiden salaisen ryhmän puolella aktiivinen ryhmä jossa myös paljon pitkään yrittäneitä, jos koet että haluat tulla juttelemaan ja saamaan vertaistukea. Voimia!<3

DB paljon voimia! Olen hyvin pahoillani. Mulla tietääkseni vielä pikkunen matkassa nyt rv 8➕ 5. En kyllä usko ennen np-ultraa että kaikki on ok, sillä täällä vielä pyörinkin.

Liina

Voi itku kaikille vuodoille ym sekä keskenmenolle.. Tuntuu niin väärältä! Mulla takana kolme keskenmenoa..
Viikon päästä tietää että tuottiko inssi tulosta vai ei.

Voi ei, voimia DB, niin väärin ja olen pahoillani!!! :sad001 Olikos sulla ollut varhaisultraa aikaisemmin vai oliko tuo nyt ensimmäinen ultra, jossa menetys kerrottiin?

Ja tsemppiä kaikille muillekin ♡

DB, oon niin pahoillani teidän puolesta. Ei riitä, että jo pelkkä raskaaksitulo on vaikeaa, mutta kun vielä sen ilon ja onnistumisen jälkeen pitää kokea tuollaista... Niin uskomattoman epäreilua. Jaksamista teille. :Heartred

Meidän tilanteesta sen verran, että kyllä me nyt vielä tehdään se neljäs inssi yksityisellä. Just soitin klinikalle ja ehditään hyvin ennen juhannusta. Jotenkin aika paineeton tilanne, kun jatkosuunnitelmat on tehty ja tää neljäs kerta on vaan sellainen "no ei siitä mitään haittaakaan ole" -kokeilu. Pääsen siis taas piinailemaan teiän kanssa! :joyful:

:happy093Tervehdys kaikille tähän ryhmään.
Iloisia ja musertavan huonoja uutisia näkyi viestivirrassa.
Onnitteluja ja osanottoja. Toivottavasti tarvetta on enemmän onnitteluille. :Heartred

Meillä nyt 1,5v yritystä ja tutkimuksia takana. Vikaa ei ole löytynyt kummastakaan.
Oma kroppa toimii kuin kello. Ovulaatio joka kierrosta, päivän tarkkuudella jne. mutta silti ei tulosta ole tullut.
Nyt ensimmäinen hoitokierto, mihin lääkäri laittoi heti pistoshoidon. Gonal-f hyvin pienellä annostuksella ja päälle ovitrelle.
Ultrat tehty ja kaikki valmiina. Eka inssi tulossa. Toiveet korkealla.

Foorumeiden ja lääkeinfon selailun perusteella odotin aikamoisia reaktioita hoitoon. Olen perusluonteeltani todella itkuherkkä, reagoin lääkkeisiin voimakkaasti ja taipuvainen turvotteluun kiertopäivien mukaan... No, itkua kyllä piisaa, joka himputin asiasta, mutta se "normaali" turvotus on poissa. :wtf
Normaalisti oviksen aikaan paino on +5kg Kp1 verrattuna, mutta nyt se vetelee -3kg????? Siis normipainosta. Eli tällä hetkellä oo tän kiertopäivän normipainosta 8kg alle. Luomukierrossa ois nyt massiivinen nesteturvotus, mutta nyt ei mitään! Ei mitään! Arvatkaa vaan kuinka onnelinen olen siitä. :happy093 Hittovie näitä ilonaiheita kaivataan tässä!

Toivon isosti jaksamista kaikille muillekin. Voin vaan kuvitella, miltä teistä tuntuu. Itse vasta alussa ja kevyissä hoidoissa, helpolla päässeenä. Rakkautta, iloa ja aurinkoa teidän kaikkien elämäänne!

Voi ei, voimia DB, niin väärin ja olen pahoillani!!! :sad001 Olikos sulla ollut varhaisultraa aikaisemmin vai oliko tuo nyt ensimmäinen ultra, jossa menetys kerrottiin?

Ja tsemppiä kaikille muillekin ♡

Mulla oli rv 7+4 varhaisultra jolloin näkyi syke. Kasvu oli loppunut ihan samoihin aikoihin.

Oon toipunut aika hyvin vaikka keskenmeno välillä mietityttääkin. Elokuussa alkaa taas hoidot.

Nyt voinkin nauttia kesästä =D

Pahoittelut täältäkin DB, mutta olet oikeassa, nautitaan kesästä :)

Itsellä tää kolmaskaan inssi tuskin tuottaa tulosta, testi negaa ja huomenna pitäis vuoto alkaa, joten ivf-jonoon mennään ja syksyllä jatketaan niiden merkeissä, eli poistun täältä ja siirryn tuonne ivf-pinoon, hyvää kesää kaikille ja peukut että jollain tärppäis :hello

Takaisin