Tervehdys kaikille tähän ryhmään.
Iloisia ja musertavan huonoja uutisia näkyi viestivirrassa.
Onnitteluja ja osanottoja. Toivottavasti tarvetta on enemmän onnitteluille.
Meillä nyt 1,5v yritystä ja tutkimuksia takana. Vikaa ei ole löytynyt kummastakaan.
Oma kroppa toimii kuin kello. Ovulaatio joka kierrosta, päivän tarkkuudella jne. mutta silti ei tulosta ole tullut.
Nyt ensimmäinen hoitokierto, mihin lääkäri laittoi heti pistoshoidon. Gonal-f hyvin pienellä annostuksella ja päälle ovitrelle.
Ultrat tehty ja kaikki valmiina. Eka inssi tulossa. Toiveet korkealla.
Foorumeiden ja lääkeinfon selailun perusteella odotin aikamoisia reaktioita hoitoon. Olen perusluonteeltani todella itkuherkkä, reagoin lääkkeisiin voimakkaasti ja taipuvainen turvotteluun kiertopäivien mukaan... No, itkua kyllä piisaa, joka himputin asiasta, mutta se "normaali" turvotus on poissa.
Normaalisti oviksen aikaan paino on +5kg Kp1 verrattuna, mutta nyt se vetelee -3kg????? Siis normipainosta. Eli tällä hetkellä oo tän kiertopäivän normipainosta 8kg alle. Luomukierrossa ois nyt massiivinen nesteturvotus, mutta nyt ei mitään! Ei mitään! Arvatkaa vaan kuinka onnelinen olen siitä.
Hittovie näitä ilonaiheita kaivataan tässä!
Toivon isosti jaksamista kaikille muillekin. Voin vaan kuvitella, miltä teistä tuntuu. Itse vasta alussa ja kevyissä hoidoissa, helpolla päässeenä. Rakkautta, iloa ja aurinkoa teidän kaikkien elämäänne!