inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei auta kun odotella. :P mun piti pakata tavaroita kun muutetaan viikon päästä, mut oon kaks tuntia tiiraillut tikkua mä nään jotai!! Se et onks se viivanpaikka vai ei en tiedä.

pikku vinkkinä..laita taskulamppu takapuolelle niin näät onko siinä viiva :) mun viimekierron kemiallinen viiva näkyi ainakin niin( näkyi toki muutenkin) :excited001 nimim. ennenkin tiiraillut tikkuja :)

Nonii :) toivotaan että vahvistuu :)

mä pistin äsken viimesen puregonin ja huomenillalla irrotuspiikki ja maanantai aamulla sitten mies pääsee hoiteleen käsityönsä ja sit on mun vuoro :) toivotaan et onnais meilläkin tälläkertaa. ainut mikä hiukka harmittaa, et laitoin 170e uuteen puregon satsiin, mut nyt ku inssi tulikin näin äkkiä, se jää avaamattomana jääkaappiin, jos sattuu käymään niin ettei sitä enskierros tarvitsisikaan ( toki toivon ettei tartte) :( mutkun rahaa on muutenkin vähän :( plaah..miks pitää olla tämmönen stressaaja luonteeltaan :(

Kauanko se säilyy? Me siirrytään kesäkuussa yksityiselle jos ei ole tärpännyt ja siellä varman aloittavat pistoshoidot ja ostaisin sen sit sulta mielelläni, jos se kuuluu hoitooni. Et älä ainakaan heivaa sitä mihinkään :)

niin, toivotaan ettei tarttis käyttääkkään ;) jääkaapis säilytän ja 11/2016 näyttää olevan viimenenpvä. jos säilyttäisin huoneenlämmös niin sit se olis vissii vaan 3kk. mut mulla on sellanen olo ettet sä mitään rohtoja enää tartte :laughing025

jotenkin sellanen olo et jää haamuksi.. Ilmottelen huomenna jos testeissä muutosta.

No onhan ne aika kauan voimassa. Tokihan niitä ei voi myydä kellekkä vaan ettei jokuepätoivoinen pistele ilman kontrollia ja saa hyperiä

Älähän nyt, kyllä se vahvistuu :)

juu, ei voi ihan kenelle vaan myydä.tarttis olla näyttää esim. resepti niin tietäis että seurantaa on..mutta tuskin tarttee sitä miettiä :(

tossa mietin että irrotus on 12h ennen huomista inssiä. noh, eip ainakaan varmaan oo kerjenny irtoomaan ennen sitä niinku viimeks, mutta jostain luin että pestyt siittiöt on aikast lyhyt ikäisiä..kumminkin kupsahtavat jos irtoomiseen menee piikistä enemmänkuin 24h :O tää on niin tähtitieteellistä tämä hommaa..pitää vaan olla miettimättä liikaa ja luottaa lääkäritätiin että se tietää mitä tekee :)

Ihanaa, mä tiesin :dance018 Onnea :love017

meillä oli ainoas toteutuneessa inssissä 89 milj. simppaa, munis oli jo irronnut, eli liian myöhään taisivat tehdä silloin. Mutta toivotaan että nyt olis otollisempi aika..mulla normisti ovis tapahtuu plussan jälkeen aika sukkelaan. parinviikon päästä näkee kui ämmän käy :)

Kiitos onnitteluista! on ollut oireit ihan sikana, mut luulin et johtuu clomeista kun oli ensimmäinen kierto. Huimausta, nännit kipeet, on nukahdellut sohvalle, pahimmat pms ikinä itkin kolme päivää. Erona se et normaalisti kilahtelen mut nyt vaan itkin lohduttomasti. Masussa kiristävä tunne, närästää. Ja lämmöt nous ennen plussaa kun yleensä loppuvaiheessa laskee.

Liina

Onko sulla Liina ollut pahoinvointia? Tai muilla plussanneilla? Mulla on ollut nyt kaks päivää semmosta aaltoilevaa pahaa oloa. Aluksi ajattelin että oon saanut varmaan jonkun vatsataudin, mutta sit se olo menee ja tulee. Oksurefleksi herkillä ja kaikki ruoka ällöttää. Jopa ne lempparimätöt, joita aina himoitsen. Sitten kuitenkin yritin miettiä järkevästi että ei kai se pahoinvointi voi näin äkkiä alkaa, vaikka kiinnittyminen olis tapahtunut. Eikö ne yleensä ala joskus plussaamisen aikoihin? Mulla on kuitenkin testaaminen vasta viikon päästä! Mun mieli todennäköisesti tekee kepposet.

Takaisin