Itellä oli viime ovis pari vk sitten vkloppuna eli välikierto menossa,on kyllä vatsaa nippaillu joten eiköhän ne menkat ala vkloppuna,sit uutta aikaa varaamaan.Kysyin viimeksi että montako inssiä tekevät niin sovittin et tehään ennen kesää viel 2 (nyt tehty jo 2). Turhauttaa kyllä kyn viime kierto meni hoitojen suhteen hukkaan,vaikka ovis hyödynnettiinkin kotona. Itselle lekuri ei oo ees ehottanu piikkejä,ainoastaan luget

Oon käynyt tuolla kaksplussalla kirjoittelemassa, mutta ajattelinpa nenäni tännekin työntää. Olen yksin lähtenyt tähän prosessiin, joka tammikuussa lähti käyntiin. Ensimmäinen inssi oli 19.2 perjantaina ovulaation aikaan. Folli tuolloin 25mm ja limakalvo 9,9mm. Hyvät edellytykset oli, mutta tyhjäksi jäin. Kaikenlaisia oireita siinä ehti kuvitella piinaviikkojen aikana. Pettymys oli kova kun negatiivisia testejä tein toisen perään (jep, tein useamman..). No siitä sitten uutta kierrosta kehiin ja toinen inssi oli perjantaina 18.3. Tällä kertaa ovis olisi ajoittunut todennäköisesti viikonlopulle, joten se tehtiin tuolloin perjantaina ja toimenpiteen jälkeen pistettiin Pregnyl. Koko homma oli ohi viidessä minuutissa enkä tällä kertaa saanut tietooni follin kokoa enkä limakalvon paksuutta. En edes tajunnut kysyä, kun homma hoidettiin niin kiireellä. Ensimmäisellä kerralla makoilin paikoillani noin 5min ja nyt käskettiin nousta saman tien ylös. Olin varma että koko satsi lörähti suoraan housuihin :bag: Mutta tässä sitä nyt ollaan ja huomenna olisi testipäivä. Jännää! En tosin tiedä mitä se näyttää koska kuukautisten pitäisi alkaa vasta ensviikon loppupuolella.
Kyllä sitä plussaa nyt niin toivoisi. Ympärillä kaikki ystävät raskaana ja saaneet vauvoja niin kyllä pistää vähän mielen matalaksi. Plus että tää on niin hemmetin kallista hommaa. Itse käyn yksityisellä klinikalla niin ei tässä oo enää rahaa kuin yhteen kertaan. Sen jälkeen on sitten pakko pitää pieni breikki ja kerätä lisää rahaa.