Voi harmi, olen pahoillani molempien negasta, mä niin toivoin ja olin jo varma, että nyt saadaan tänne se plussatuuli puhaltamaan ♡ Tästä kierrosta sitten, eikös? ♡♡♡
DB, kiitos kysymästä, joo, eilen tuli jo enemmän vuotoa, tänään sitten ihan normaalisti heti aamusta alkaen ja varmuudeksi tein sen testin kuitenkin, kuten joka kuukausi ja negahan se oli :'( Tässä just mietin, että onko huomenna nyt kp.2 vai 3, kun lauantaina tuli jo lähes normaalivuoto, mutta ei yhtä runsas kuin tänään kuitenkaan vielä. Lähinnä siis niiden hormonien aloituksen kanssa mietin, että kummin teen, aloitanko huomenna vai ylihuomenna? Kumman laittaisi kp.1, lauantain vai sunnuntain? Ja sit huomenna soittoa ja varausta ultraan taas.
Niin, ja mitä tulee tuohon inssien määrään, niin meillä lääkäri sanoi, että se on niin kallista kunnalle, niin sen takia sitä ei tehdä kuin se 3 kertaa että tulee ilmeisesti halvemmaksi siirtyä seuraavaan yrittämistoimeen, kun niillä nopeammin sen plussan saa

Hirveää miten raha ratkaisee, eikä tilanne tai taustat tai mitkään.
Liinalle vielä kysymys, että jos sait siis ekasta plussan ilman piikkiä niin miksi vielä irrotuspiikki jos plussa tuli luomuna?
Tsemppiä ja terkkuja kaikille :)