inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tunti sitten tein aamun ekasta pissasta sen testin. Negatiivinen se taas oli, tietenkin. Jotenkin ajattelin että tällä kertaa kestäisin paremmin tuon pettymyksen. Mutta ei, itkuksihan se meni.

Babyfever voi ei.. Ei siihen voi koskaan oikein varautua vaikka kuinks tsemppais ja psyykkais itteänsä. Oon pahoillani..
Mikä dpo sulla nyt olikaan, kun sanoit että menkkojen pitäis alkaa vasta loppuviikosta?

Mulle tehtiin inssi 18.3 perjantaina Pregnylin kera. Lasken että se on dpo 0. Eli nyt olis dpo 16. Menkkojen pitäis alkaa ens viikolla joko 6.4 tai 7.4. En tiedä sitten voiko ne alkaa aikaisemmin kun tuo Pregnyl pistettiin.

No hyvät dpot sulla kuitenkin että pitäis näkyä jo plussaa jos olis ;(
Luulis että vuoto alkais dpo 14.
Musta on hämäävää että eikö sulla laitettu irrotuspiikki inssipäivänä ja mä taas oon laittanu sen 1,5vrk ennen inssiä. Kyllähän siinä kestää aikaa että irrotuspiikki tehoaa ja munasolu irtoaa..? Ja milloin se lh-huippu on? Kun munis on irronnut vai juuri irtoamaisillaan?
Ennen on riittäny tieto et ku ovisplussa tikussa niin siitä se 48h hedelmällisintä. Nyt kun kaikki uä:t ja irrotukset niin haluis tietää ovulaation kellontarkasti ;)
Onko sulla babyfever tukena jotain henkilöä tai ootko kertonu ystäville? Nää on rankkoja juttuja...

Mun kierto on aika pitkä, 33 päivää normaalisti. Joo, mulle tosiaan laitettiin Pregnyl samaan aikaan inssin kanssa. Ovista tikuttelen Cb:n digitaalisella ja vilkkuvaa hymiötä näytti 16-18.3. Eli se ovulaatio olis todennäköisesti ollu lauantaina tai sunnuntaina. Siksi kai se sen Pregnylin halus pistää. Eka inssi meni ihan luomuna ja oviksen aikaan tehtiin. Munasolu ei ollut irronnut vielä tässä vaiheessa vaikka lh-huippu oli meneillään. Oon aika avoimesti puhunut tästä kaikesta mun perheelle ja ystäville. Mun ystävät vaan sattuu kaikki olemaan joko raskaana tai valmiiksi lapsia/lapsen omaavia. Ei ne ymmärrä tätä vaikka kovasti yrittävät lohduttaa.

Voi ei Babyfever, oon tosi pahoillani negasta. Sama tulos täälläkin tänä aamuna, joten todellakin tiedän fiilikset. :(
Meinasitko tehdä heti seuraavaan kiertoon kolmannen inssin?
Me täällä aamupalapöydässä ollaan mietitty vaihtoehtoja. Neljäs inssi, ivf tai sitten jätetään homma tähän. Ei muuten mikään helppo päätös...

Kiitos, pahoittelut myös sinne teille. Tää olo on vaan niin paska, suoraan sanottuna. Mutta ihanaa on se, että täällä on tämmönen "vertaistukiryhmä" ja te kaikki tiedätte miltä tää prosessi tuntuu.

Oon nyt miettinyt että joko se on vielä yksi inssi tai sitten kerään rahaa ja siirryn suoraan järeämpiin hoitoihin. Huomenna olis soitto klinikalle, saa nähdä mitä ne sieltä ehdottaa.

Voi ei Aawa ja Babyfever87, voimia teille <3

Vaihdoin muuten nimimerkin, kun joku hoksasi lyhentää niin osuvasti ton mun vanhan. Joten DelightBall => DB

Mä taas olen listaillut täällä että miksi nyt olisi muka niin paljon paremman mahikset kuin viimeksi... Näin jälkikäteen ajateltuna luulen että viime hoitokierrossa ovis tuli ennen inssiä. Tämä analyysi on tehty limojen perusteella ja voi olla myös väärä. Nyt tuntuu että ovis ajoittui lauantaille.

Mulla tänään kp1 eli huomenna soitto polille ja uutta aikaa varaamaan.. tulisi nyt jollakin hyviä uutisia niin saisi muutkin toivoa inssiin hoitokeinona :)

Voi harmi Floral2! Tää ketju näyttää hyvin toteen sen onnistumisen todennäköisyys prosentin joka inseminaatiolle annetaan...

Olikos täällä vielä joku muukin piinailija mun lisäksi?

Floral2 no voi harmi. :( tsemppiä uuteen yritykseen.

DB mä en vielä piinalle, huomenna folliultra ja selviää inssin kohtalo. Mutta toivottavasti perästä tullaan :)

Voi harmi, olen pahoillani molempien negasta, mä niin toivoin ja olin jo varma, että nyt saadaan tänne se plussatuuli puhaltamaan ♡ Tästä kierrosta sitten, eikös? ♡♡♡

DB, kiitos kysymästä, joo, eilen tuli jo enemmän vuotoa, tänään sitten ihan normaalisti heti aamusta alkaen ja varmuudeksi tein sen testin kuitenkin, kuten joka kuukausi ja negahan se oli :'( Tässä just mietin, että onko huomenna nyt kp.2 vai 3, kun lauantaina tuli jo lähes normaalivuoto, mutta ei yhtä runsas kuin tänään kuitenkaan vielä. Lähinnä siis niiden hormonien aloituksen kanssa mietin, että kummin teen, aloitanko huomenna vai ylihuomenna? Kumman laittaisi kp.1, lauantain vai sunnuntain? Ja sit huomenna soittoa ja varausta ultraan taas.

Niin, ja mitä tulee tuohon inssien määrään, niin meillä lääkäri sanoi, että se on niin kallista kunnalle, niin sen takia sitä ei tehdä kuin se 3 kertaa että tulee ilmeisesti halvemmaksi siirtyä seuraavaan yrittämistoimeen, kun niillä nopeammin sen plussan saa :( Hirveää miten raha ratkaisee, eikä tilanne tai taustat tai mitkään.

Liinalle vielä kysymys, että jos sait siis ekasta plussan ilman piikkiä niin miksi vielä irrotuspiikki jos plussa tuli luomuna?

Tsemppiä ja terkkuja kaikille :)

DB mä myös piinailen! Torstaina tulee kaks viikkoa inssistä.

Kuluispa aika vaan äkkiä!

Eikö kp1 oo se kun alkaa vuoto, ei tuhru. Eli jos eilen tuli enemmän kuin tuhrua niin tää ois sit kp2?

Ultrasta selvitty.
kun lääkäri aloitti sen ultraamisen ja heti sanoi että no nämähän riemukkaasti vastannu stimulointiin. Tuli heti tunne että voi ei nyt niitä on liikaa...
Vasemmalla puolella oli kaks isompaa follia, toinen 14mm ja toinen 13mm
Oikealla oli kolme 10mm follia ja sit niitä pieniä mitä ei mitattu.
Olin jo ihan varma että inssiä ei tehä, mut nyt sitten on keskiviikkona uusi kontrolliultra jossa varmistetaan ettei ne kolme kymmenmillistä ole enää lähteny kasvamaan. Lääkäri piti kuitenkin todennäköisenä että inssi tehdään torstaina. :)

Takaisin