Sabetti, onnea ultratuloksesta! Etköhän sä inssiin pääse =)
Sofiask, onko mitään tuntemuksia? Käytkö vetitestissä? Oon samaa mieltä, että aika sais mennä nopeesti! Onneks töissä alkaa kiireaika niin saa jotain muuta ajateltavaa...
Voi kun mä toivon, että jollakin teistä tärppäis! Hyvin ootte malttaneet olla testaamatta.
Mä varasin julkiselta nyt keskusteluajan terveydenhoitajalle, jonka kanssa mietitään meidän jatkosuunnitelmia. Sen olisi saanut jo ensi viikolle, mut aikataulut ei menneet yksiin, joten pari viikkoa täytyy odotella. Ihan hyvä oikeastaan, niin saa miettiä asioita rauhassa. Ivf tulee niin älyttömän kalliiksi yksityisellä, että kysellään nyt julkiselta, millaiset jonot yms. systeemit siellä on tällaisille, jotka on jo yksityisellä käyneet. Ei olla lopullista päätöstä tehty, kunhan selvitellään ensin.
Ainakaan tässä kierrossa ei tapahdu mitään, mut ehkä vielä se yksi inssi kokeillaan.
MiisaQ pahoittelut menkoista ja kysymystä en ymmärtänyt ihan täysin, mutta homma meni näin: Klomit -) ovisplussa -) pregnyl-) inssi-) raskausteti plussa :) nyt jää pregyl välistä. Toiveet silti korkealla. Pe eka folliultra.
Onko muilla ovistuntemuksia clmoikierrossa jo tosi aikaisin? :| kp 7 ja kirkasta limaa ja vatsan tuntemuksia ja turvotusta :P
Toivottavasti ei mene ohi..
Tarkoitin siis, että eikös irrotuspiikki laiteta siinä tapauksessa jos ovulaatiota ei itsestään tule, mutta jos sinulla tuli ovulaatio itsestään ilman piikkiä niin miksi teille vielä suositeltiin pistämään? Selitinkö yhtään paremmin :D
Aa. En mä tiedä :) mä en tiedä. En tiedä voivatko olla aivan varmoja siitä, että irtoaa. Olis jännittävää tietää miksi määräs sen. Ehkä halis varmistaa et irtoaa just silloin kun inssi tehdään, koska luonnostaanhan ei voi tietää milloin irtoaa?
Täällä ainakin selitettiin pregnylin pistämistä että saadaan varmistettua se oviksen ajankohta optimaaliseksi. Ja voihan lh-huippu tosiaan näkyä testissä ja munasolu jäädä silti irtoamatta. :)
Nyt on eka inssi takana. Kaikki meni hyvin, ajoitus vaikutti täydelliseltä, limakalvoa lääkäri kehui mahtavaksi ja siittiöt kesti pesun hyvin ja näyte oli ollu tosi hyvä. Nyt sit vaan piinailemaan kahdeksi viikkoa! :)
Äsken kotimatkalla itkin silmät päästäni, mut nyt tein ovistestin ja kirkas nega!! Jes! Toivotaan et olisi vasta sunnuntaina.
En olis ikinä uskonut, että tää on näin rankkaa, ei tullut mieleenkään et alkaisin itkemään. Mitä ihmettä.. Ehkä nää hormonitki tekee herkäksi?
Voi sofiask jaksamia. On kyllä nihkeetä. Mut peli ei ole menetetty ennenkun menkat alkaa.
Joo pakko nyt kotikonstein yrittää. :) mun mielestä aika hassua, et on syönyt hormoneja ja ravannut ultrassa ja sit toimenpide jää välistä jos onkin lauantaina. Jos näin tapahtuu seuraavassakin kierrossa niin vaihdan kyllä yksityiselle puolelle.
Liina