inseminaatio 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MiisaQ
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä sain varattua tänään ekaan folliultraan ajan. Se on sit ens Maanantaina kp 11. Ekat letrot on nappailtu eilen ja toissa iltana ja ihan niinku ois vähän voimakkaamman tuntuisia nippailuja... ootteko muut ajatellu moista?

DelightBall toivotaan että huomenna ultrassa näyttää hyvältä. Kerroit aiemmin tuolla viesteissä noita kustannuksia ja sitä että rahat tiukilla, niin toivoo entistä enemmän että Tää toinen inssi nyt tuottais plussan teille!

Mielenkiintoista muutenkin lukea miten toi stimuloiva lääkekin vaihtelee pistoksien ja tablettihoidon välillä. Noiden pistos summien lukemisen jälkeen oon tosi tyytyväinen että ainakin näin alkuun mennään noilla letroilla jotka kuitenkin maksaa vaan kympin 100kpl ja niitä menee kiertoon 5tbl..

Aawalle ja sofiaskille tsemppiä piinailuun! :)

Hyvä sabetti että sait ajan!
Tuntuu kovastikin nippaisuja ekoina pistospäivinä. Sitten helpottaa. Toisaalta kiva fiilis et jotain tapahtuu! Oliko tää eka hormonituettu kierto? Sori en muista.
Toivotaa et uässä kasvanu riittävästi ja inssi osuis loppuviikolle!

Moikka! :) meillä oli se ensitapaaminen ja pelko huonosta vastaanotosta osottautui turhaksi. Osui kohdalle upea lääkäri. Sopivasti näpsäkkä ja empaattinen aloitetaan heti hoidot, kun tänään alkoi menkat. Eli 1kpl Clomit kp 3-7 ja Inssi. Diagnoosi edelleen selttämätön. Oon ihan innoissaan! Ja rahatkin riittää kun ei ole pistoshoidot.

Tsemppiä kaikille!

Liina

No nyt oli yllättävä käynti. Nyt on siis kp10 ja sieltä löytyi 2x 14mm follia. Inssi onkin sitten perjantaina. Ei oo näköjään veljeksiä nämä hoitokierrot.

Sabetti toivottavasti nippailut tuottaa hyviä folleja =)

Liina kiva kun teille osui hyvä lääkäri ja pääsette aloittelemasn clomeilla.

Tapahtuupa täällä nyt kaikille! Toivotaan, että saadaan tänne paljon plussia näistä hoidoista! <3

Mulla on vasta dpo 7, mut oon ollut niin helposti ärsyyntyvä, että ei taida tällä(kään) kertaa tärpätä. Ihan hirveä turvotus ja nipistelyä mahassa. Vaikea sanoa, mitkä on terolut-oireita ja mitkä mahdollisesti vuosisadan kamalimpien menkkojen oireita...

Pahoittelut TK ♡

Täällä tapahtunut paljon, tsemppiä ja onnea DB:lle inssiin, hyvät mahdollisuudet ainakin, ihanaa. Ja tsemppiä muillekin tasapuolisesti. Jospa kohta saataisiin tänne plussatuulet puhaltamaan meille kaikille ♡♡♡

Tänne ei mitään uutta, tämä kiertohan jäi välistä kun oli lauantaina tosi myöhäinen ovisplussa, nyt vain odotetaan menkkojen alkua että päästään uuteen kiertoon ja syömään hormit. 3 päivän päästä pitäisi alkaa, ja sit kp.3-7 taas syödään.

Puuhattiin kyllä ja tarkkaan puuhattiinkin, haha, yritettiin ajoittaa kyllä tarkkaan. Mutta ei silti kyllä mitään toiveita ole, jos reilu vuosi yritetty ja 2 inssiä takana eikä mitään, niin vaikea uskoa että ilman hoitoja onnistuisi mikään. Mutta ihana ajatus kuitenkin ♡ Mutta kyllä nämä menkkakivut taas tuli ihan ajallaan, että ei paljoa toivoa elä!

Heippa!

täällä mennään puhtaasti luomukierrossa, pääsiäinen siis sotki inssin, vaikka oishan tuo ehtinyt, ovis oli tiistaina..noh, nyt dpo 2 ja pupuilut meni kohdilleen. Mutta samat fiilikset kuin miisalla, että jos ei yli 4v ole normisti onnistunut, niin eipä paljon toivoa oo ilman hoitoja..enskierto piikitetään taas ja inssinki pitäis onnata viikolle, mutta mutta, eipä uskalla hihkua, jotain estettä tulee kuiteskin :( anteeksi negatiivisuuteni, mutta pessimistihän ei pety :D

tsemppiä teille muille <3

Mua epäilyttää jo valmiiksi noiden follien koko, jääkö liian pieniksi? No tänään eilen meni viimeinen menopur-pistos ja tänään illalla pistän pregnylin.

Db mun mielestä mulla oli yks kooltaan 14-16 (en muista!!) kp10 ja laitoin irrotuspiikin jo tiistaina.
Kyllä ne ehtii kasvaa.. Mulla ei ollu vielä irronnu ja kun edellisessä inssissä kasvateltiin kauemmin, oli lähteny jo kulkemaan inssipäivänä.

DB mulla ainakin oli siinä inssissä jossa esikoine tärppäs, ni inseminaation hetkellä irtoamassa 17mm folli et ei ne pienet välttämät huonoja ole :) nyt sulla hyvät mahkut! Toivotaan :)

Liina

Hei mites teillä clomikierrot? Onko ollut samaan aikaan ovis samana kierronpäivänä, kun luomukierrossakin? Mulla kp 14-16 normaalisti ovis.

Liina

Mua vähän harmittaa, ettei määrännyt mulle pregnyliä. Mun munikset kasvaa super isoks yleensä (ne neljä kiertoa mitä olen ultrassa nähnyt niin yli 25mm) tokihan clomit saattaa vaikuttaa siihenkin ? Ei ole kuulemma talon tapa käyttää pregnyliä. Siitähän ei pitäis mittään haittaa olla kun on pelkkää raskaushormonia :)

Liina

Kiitos kaikkille :)
Lekurin soittoaika olikin siis tänään, eilisen sijaan. Joko loma teki tehtävänsä tai tämä hirveä hässäkkä töissä :D
Anyway, tänään vie terokuuri päälle vuodon aikaan saamiseksi ja huomenna soittaa vielä lekuri uudestaan kun konsultoi muita, että laitetaanko jopa lääke vaihtoon (nyt clomit). Ed kierrossa prog nousi kuitenkin hyvin, nyt ei juuri lainkaan eli ovistesti pisti syystä tai toisesta sekoillen. Epäilisin itseäni sen tulkinnassa jos en olisi ottanut testistä kuvaa :D

Takaisin