Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
olikohan nyt vaan sattumaa, kun parin viikon tauon jälkeen join weledan imetysteetä, ja yhtä pitkästä aikaa tissit on tänään tuntuneet moneen kertaan pinkeän täysiltä, ja paitakin kastunut :D
Okei. No hyvä tietää. Vauvalla oli ainakin paino noussu h yvin eilisestä kun oli 80g noussu. Jos näin jatkuu niin painohan on aikamoinen muutaman viikon kuluttua.:) Eikä vauva kyllä yleensä jaksa syödä kun keskimäärin 60ml kerralla. Kai se on sopiva määrä kun painokin nousee. Ja yleensä syö n. 2-3 välein. Eiköhän se tästä kun itekin vois lopettaa panikoinnin niin maitoakin vois tulla enemmän.
Nyt vaan tuottaa vähän huolta, että onko vauva saanut veljiltään flunssan. On pärskinyt tänään ja nenästä tulee vähän räkää.Eipä se äidinmaito suojaakkaan kaikelta jos niin käy. Kun itelläkin on vähän flunssaa.
Jaahas, mitenköhän meidän imetyksen mahtaa käydä? Mitään helpotusta ei näy öihin tulevan. Viime yönkin tyttö asui tissillä, ei rauhotu mun viereen muuten kun tissi suussa. Tutille raivoaa vaan. Mulla oli aamulla rinnat jo kipeät kun niitä on koko yö lutkutettu. Nukuttua en saanut juuri mitään. Mä alan olla ihan loppu! Illalla vauva sai tissin lisäksi korviketta, ensin söi 90ml heittämällä, edelleen jäi itkuiseksi ja veti vielä 40ml lisää. Siltikään ei nukahtanut. Kun lopulta nukahti niin heräsi jo kahden tunnin päästä ja taas tissille. Mä vihaan imettämistä, tää vie musta kaikki voimat. Anteeksi kauhea valitus mutta kolme viikkoa valvoneena alkaa olla todella hermot lopussa....Alan olla kypsä lyömään hanskat tiskiin.