Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sarviapilasta en oo kuullutkaan. Kiinnostaisi kyllä tietää auttaako. Entä onko imetystee auttanut joillakin lisäämään maidontuloa?
Mää kuulin ihan vasta äskettäin tuosta imetysteestä, pitää käydä hakemassa ja kokeilla! Teetä tulee muutenkin juotua näin viilenevinä syyspäivinä :) Löytyykö sitä tavallisesta ruokakaupasta vai pitääkö hakea luontaistuotekaupasta?
Mä oon nyt tänään iltapäivästä lähtien pumppannu pelkästeen enkä imettäny ollenkaan. Nännit on niin arat ja toisesta tuli hieman vertakin niin totesin ettei tuu mitään kun sattuu niin paljon. Nyt on vauva syöny kaiken pumpatun maidon pullosta tai hörpyttämällä mukista. On niin ahdettu maitoo täyteen että nukkuu tosi sikeesti.:) En tiedä millasia määriävpitäis tulla maitoa ton ikäsille, mutta ite oon saanu kahen tunnin välein pumpattua eka 90ml yhteensä maitoa. Nyt viimesellä pumppauksella sain enään 20ml yhteensä. Mutta ajattelin pumpata kahen tunnin välein nyt muutaman päivän ja yölläkin muutaman kerran että saisin maito määrät kasvuun. Jos sitten yrittäis uudestaan imetystä ja korjata imuotetta. En tiedä meneekö ojasta allikkoon tää homma mutta näin ainakin saan enemmän maitoo vauvalle.:|