Ilman rintapumppua mä olisin ihan pulassa!
Pakko pumpata 2-3 kertaa päivässä vielä syöttöjen lisäksi tai rinnat varmasti räjähtäisi! Tai jos ei niin itse räjähtäisin itkuun. Sattuu kyllä perkeleesti, kun rinnat on ihan täysi
Vaikka rinnat olisivatkin ihan täynnä niin maitoa ei onneksi lähde valumaan omin päin.
Eikä imettäessäkään toinen rinta lähde vuotamaan.
Rinnanpäät ovat olleet hemmetin kipeät, mutta yrittänyt vain kestää ja laittanut Bephantenia.
Tytöllä vieläkin vaikea pitää sitä imuotetta ja lipsuu vähän väliä. Onneksi nyt osaa kuitenkin ottaa uudelleen kiinni eikä hamuile niin kauan, että menettää hermonsa.
Sai mieskin nukkua viime yön rauhassa, kun tyttö ei kiukutellut rinnalle

Itse taas en ole saanut nukuttua, kun tyttö saattaa tunnin sisällä herätä 2-3 kertaa syömään.
Tai sitten on rinnalla tunnin ja antaa nukkua 1h - 1,5h kunnes taas haluaa syödä ja saattaa olla sitten taas tunnin rinnalla.
Eli minkäänlaista ruokailurytmiä ei ole vielä kehittynyt, mutta kamalasta väsymyksestä ja sen aiheuttamasta päänsärystä huolimatta ajattelen positiivisesti, että tämä vaihe on vain väliaikaista, kun toiselle tulee vasta viikko ikää

Enkä ole katkera miehelle, että hänen on pakko nukkua.
Koen, että olen vähän vahvempi kestämään tätä rasitusta
Huomenna on neuvola, joten saa nähdä kuinka se paino on tällä syömisellä noussut :)