Ja noi hammashommat kannattaa iskostaa myös isovanhmmille heti alkuunsa..heidän muistoissaan kun ruoka jauhettiinkin vanhemman suussa valmiiksi lapselle
..itse vaanhtosin esikoisen kohdalla asiasta mummojen kanssa, kyllä se koulutti heitäkin..mutta aikalailla oon sittemmin lipsunut omien lusikoiden/lasien jne käytössä..yritän kuitenkin pitää joistakin perusasioista kiinni, kuten hampaiden pesut säännöllisesti ja hyvin- sekä mun omien hampaiden pitäminen kunnossa.
Mutta kyllä kohtuu kaikessa helpottaa meidän elämää kummasti - jäänyt niin mieleen paikallisen h-hygienistin purkaus oman poikansa ensimmäisestä reiästä, jonka oli 16-v:na saanut juotuaan joukkuetoverin juomapullosta jossain pelireissulla..kys äiti siis oli ihan vaahtona ja kertoi kuinka koki epäonnistuneensa lapsensa "kasvatuksessa"...en tiennyt olisko pitänyt nauraa vai itkeä, sympatiaa en ainakaan osannut antaa
! ehkä elämässä voi olla muitakin osa-alueita kun hampaat?? niitä voi kuitenkin korjata..
Mutta kyllä kohtuu kaikessa helpottaa meidän elämää kummasti - jäänyt niin mieleen paikallisen h-hygienistin purkaus oman poikansa ensimmäisestä reiästä, jonka oli 16-v:na saanut juotuaan joukkuetoverin juomapullosta jossain pelireissulla..kys äiti siis oli ihan vaahtona ja kertoi kuinka koki epäonnistuneensa lapsensa "kasvatuksessa"...en tiennyt olisko pitänyt nauraa vai itkeä, sympatiaa en ainakaan osannut antaa
Herään vain kerran yössä syöttämään.