Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kumpi, Mini vai Swing? Kerrohan kokemuksia kun kokeilet ensimmäistä kertaa. :)Mulla on Medela sähkökäyttönen, ostin kaverilta vähän käytettynä.
Kertokaahan mitä pumppuja teillä on (merkki, malli)?
Pumppu on se mini. Laitetaan käyttökokemuksia, kunhan pääsen testaa... :)Kumpi, Mini vai Swing? Kerrohan kokemuksia kun kokeilet ensimmäistä kertaa. :)
Kiva kuulla, että käsikäyttöiselläkin pärjää hyvin ja kiitos kun laitatte merkkejä. Täällä myös maratoneja, nukahtaa rinnalle, mutta jos siitä laittaa nukkumaan niin herää ja kitisee. Eli olen tehnyt niin, että nostan pystyyn olkapäälle, siitä herää ja sitten jatketaan. Ja sen jälkeen kun kerran-kaksi nostanut hartialle niin on ollut täysin tyytyväinen. En tiedä onko tämä oikein, mutta näyttää toimivan ja vauva on tyytyväinen kun saa tarpeeksi maitoa. :) Eilen sain pakkaseen 24g maitoa maidonkerääjällä.
Näin meilläkin tehtiin se kerta kun kerääjällä maitoa keräsin. Siitä jääkaappiin ja jäähtyneenä pakkaseen. :)Minigrip-pusseihin on kätevä pakastaa.. Oon ite merkannu vielä päivämäärän ja maidon määrän siihen pussiin.
Minigrip-pusseihin on kätevä pakastaa.. Oon ite merkannu vielä päivämäärän ja maidon määrän siihen pussiin.