Ootte varmaan kuullut sellaisen neuvon, että jatkaa imetystä siitä rinnasta mihin viimeeksi jäätiin. Teettekö näin? Ite imetän vaan vuorotellen kummastakin, kun imeminen kestää niin lyhyen aikaa ettei koskaan kerkeä tissiä vaihtamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voisiko siinä olla ideana, että vauva pääsisi takamaitoihin käsiksi? Mä pyrin ottamaan yhden rinnan aina kohtuu tyhjäksi ja sitten jatkamaan toisella.Ootte varmaan kuullut sellaisen neuvon, että jatkaa imetystä siitä rinnasta mihin viimeeksi jäätiin. Teettekö näin? Ite imetän vaan vuorotellen kummastakin, kun imeminen kestää niin lyhyen aikaa ettei koskaan kerkeä tissiä vaihtamaan.
Kyllä mä imetän pari kertaa peräkkäin samasta. :)Tai sitten on vaan pumpattava sitä toista tissiä ja imetettävä samasta kaks kertaa peräkkäin.
Meillä illat ihan mahdottomia ilman lisämaitoa. Mä en varmaan nukkuis ikinä jos ei illalla korviketta annettais. Illat tyttö on tosi tiiviisti tissillä, hyvä että vessassa pääsen käymään. Ja kun otteen irroittaa alkaa hän heti hamuamaan lisää ruokaa. Ei kelpaa tutti, ei syli ei mikään. Vain tissi rauhoittaa. Ikää se kolme viikkoa eli tiheän imun kautta varmaan eletään.
On vaan hemmetin raskasta kun ei mitään pääse tekemään ja nukkuminenkaan ei meinaa onnistua.
Neuvolassa paino noussu hyvin ja tuo illan lisämaito on turha, mutta jos se takaa meille edes vähän enemmän unta per yö, me tarjotaan korvike.
Herun sähköpumpulle tosi huonosti, ei kädet riitä sen käyttöön kun tyttö syö toista tissiä ja syöttöjen välillä en yksinkertaisesti kerkee lypsämään. Oonki miettiny josko ostais käsikäyttöisen pumpun ja kokeilis oisko se parempi.
Meilläkin tyttö jo 1kk ja painoa noussut tässä jo kotiutumispainosta 1kg verran! pituuttakin ollaan saatu, nyt on jo yli 50cm! :) Vaatteistakin jo huomaa että on kasvanut.
Tuo ajatusmaailma on kyllä jäätävää. Itse kun puhuin neuvolassa pullolle opettamisesta niin neuvolatäti oli ajatukselle ihan suopea. Tuntuu, että joissain neuvoloissa unohdetaan äidin jaksaminen. Kyllä äitikin välillä kaipaa niitä omia tekemisiä eikä se minusta tee äidistä yhtään sen huonompaa.Tuntuu kuin neuvolassa oltais sitä mieltä että muksun pitääkin olla sun sylissä se 24h/7..![]()
Tuntuu imetyskerrat lisääntyvän. Taidetaan olla tiheässä imussa :) Onneksi sentään imemisaika ei ole pidentynyt vaan 5 minuutissa homma ohi.
Huolettaa vaan jotenkin ettei maito riitä, vaikka sitä tulee sen verran että pojalle riittää. Pumpattavaksi vaan ei paljon jää. Haluaisin vähän pakkaseen varastoon, niin voisi mies hoitaa pidempiä aikoja. Pitäs vissiin vaan syödä, juoda ja pumpata enemmän :D
Meillä tyttö viihtyy pitkään ja on hereillä pitkään
huhhuh sanon mä!