Kyllä mulla tulee kokopäivän maitoa aina ku tarttee, vaikka iltasyötön jälkeen yösyöttöön voi mennä 6-7 tuntia. Viime yönä poika nukkui 7 tuntia, söi vaan viisi minuuttia ja jatkoi unia vielä 3 tuntia. Nyt sit aamupalaksi veti molemmat tissit, ja sain vielä pumpattua pulloon, et saa sekoittaa taas lounaalla bataatin kanssa. :) Imetysasiatkin on niin yksilöllisiä, kun joillakin se on niin helppoa, toisilla semihelppoa niinku mulla ja toisilta ei onnistu. Mut nyt on taas yhtäkkiä tasoittunu toi imetyshommakin. Meni muutama päivä sillai, et poika oli tunnin välein tissillä. Nyt taas on tyytyväinen pari, kolmekin tuntia imetyksen jälkeen. Kyllä mä silti annan teelusikallisen bataattia ny joka päivä ja viikon päästä kokeillaan jotain muuta. Jos siis vaan masu tykkää.. eipä tuo mitään oo oireillu. :)
Minusta tää on kans ihanaa tää imettäminen, vaikka mulla on ollut siinä omat haasteensa, jos kukaan muistaa enää. Mulla kastuu kans joka päivä paita, kun en muista laittaa liivinsuojuksia ja tuntuu vähän pää hataralta, ehkä vähän enemmänkin. Mut pojan ilme, ainakun hänet rinnalle nostaa, on jotain maailman ihaninta. Sillä oikein silmät kirkastuu ja hymyillen ahmaisee tissin suuhun ja alkaa mussuttaa ja monesti katsoo minua silmiin samalla. Siinä on jotain sellaista yhteyttä ettei paljon mikään haittaa, joskus tulee ihan tippa linssiin kun on jotenkin niin ainutlaatuinen olo. Voisipa kaikki kokea sen. :) Toivottavasti poika viihtyy tissillä vielä monta kuukautta. Pitäs varmaan alkaa asennoitumaan siihen, että jonain päivänä ei enää tissi kelpaa.. :D