Meillä vauva syö keskimäärin parin tunnin välein, mutta syöntiväli vaihtelee 1-3 tuntia. Pyritään kuitenkin, että väli olis sen 2 tuntia, kun muuten meinaa vauvan vatsa ärtyä ja sit se itkee sitä ja lohtusyö lisää. Jos on kuitenkin syönyt huonosti edellisellä syötöllä tai puklannu paljon välissä niin syötän aikasemmminkin. Vauva kuitenkin syö paljon paremmin, jos on oikeasti nälkäinen ja välillä itkee vaan väsymystään niin, kun rintaa haluais.
Imetysvaatteita en oo hirveästi saanu ostettua h&m:stä olisin ostanu mut aina on ollut vaan kokoja L ja XL, enkä oo sittten saanu tilattua netistä. Muualla nuo imetysvaatteet ovat melko kalliita enkä ole jaksanut kirppiksiäkään lähtee kiertää.
Imetysvaatteita en oo hirveästi saanu ostettua h&m:stä olisin ostanu mut aina on ollut vaan kokoja L ja XL, enkä oo sittten saanu tilattua netistä. Muualla nuo imetysvaatteet ovat melko kalliita enkä ole jaksanut kirppiksiäkään lähtee kiertää.
Ja nyt kyl menee kaikki tutit piiloo jos vaikka siitä sit lähtis hommat sujumaa.
Jälkitarkastuksessa kysyi kyllä imetänkö, mutta se jäi sitten siihen. Kaikkia kiinnostaa pelkästään meidän pojan vointi ja se, että kuinka miehen kanssa olemme pärjänneet sen asian suhteen. Luojan kiitos mulla oli helppo synnytys eikä siitä jäänyt mitään traumoja ja imettämisen olen opetellut ihan itse Helsingissä osastolla, kun sujui heti hyvin.