Kirjoittelin facen puolelle jo samaa ja kopsaan tännekin
"Voi tissit, rintakumit ja pumput! Mun pitäis tehosyöttää poikaa, mutta hän haluaisi vaan nukkua. Käskynä oli syötöt max 2,5 tunnin välein ja vartti/rinta. Ei olis päästy kotia eilen, jos multa ei tulis näin hyvin maitoa kun tulee.. Mutta...kun jätkä vaan nukkuu! Hereille ei saa, kun peppupesulla kunnolla ja neljäkin tuntia vois mennä unta kaaliin vetäessä tyytyväinen ilme naamalla. Mies on sitä mieltä, että antaa nukkua ja syö kun syö, mutta en mä tiedä kuinka paljon se saa maitoa ja huolestuttaa hulluna. Ote on kummastakin nännistä huono ja toisessa on rintakumi käytössä, mutta silti siinäkin tuntuu, että ote on vielä huono. Kumi on aina täynnä maitoa kun suusta pullauttaa pihalle. Kielikin on väärässä paikassa ja tykkää sitä "pyöritellä" ja napsuttaa nänniä vasten. Yrittää myös aina nänniä hamutessaan tunkea kieltä kitalakeen ja siitähän raivari tulee kun ei saa nänniä suuhun, ku oma kieli edes. Pumpulla saan maitoa hyvin ja voisin koittaa pullolla antaa, mutta siinäkin mietin, että meneeko sitten koko homma pilalle, eikä tuo ote tissistä korjaannu ollenkaan. Viimeisin syöttö oli neljän tunnin unien jälkeen peppupesulla herätys, nänni suuhun, imua ehkä just se vartti ja sitten taas alkaa yrittää nukkua ja mä yritän joka paikasta rapsuttaa ja kutitella, että jaksais imeä vielä toisenkin tissivartin.. Mitenhän tuon nukkumisen kanssa on. Miten teillä muilla on nukuttu kotiutumisen jälkeisinä päivinä? Kun en nyt tiedä noudattaakko orjallisesti käskyä vai antaako toisen nukkua. Nännit on kipeet, mutta ei vielä rikki onneksi pahasti. Sekava selostus näin oman ruokailun yhteydessä hätäisesti väännettynä, mutta kaikki vinkit olis tervetulleita!"
Nii ja kaikki mun yrittämät imetysasennot on pojan mielestä perseestä..