Ai kamala, en oo kuullutkaan että tollaisia kokkareita voi tulla! Hyvä tietää! Minttulainen, mulla on samat fiilikset. Meillä tyttö on raivonnut melkein 4 viikkoa ja pahenee vaan. Huomenna käydään neuvolassa ylimääräisellä käynnillä. Aina kun puhun imettämisestä, alkaa itkettämään ja muutenkin olen uupunut tilanteen takia. Ollaan silti jotenkin aina saatu tyttö syötettyä. Tänään olen joutunut ekan kerran antamaan kahdesti korviketta. Rintaa yritän aina ensin,jos ei suosiolla ota, en enää yritä. Jostain syystä otan tämän tosi raskaasti. muuten sujuisi hyvin ja maitoa riittää, mutta vauva ei vaan raivoltaan ota, enkä jaksa enää maanitella. Mulla on pakkasessa hyvin maitoa, oon ottanut vähän sulamaan ja pumppaamaan joudun myös. Mietin että vois pitää hautajaiset imetykselle. Ensin mietitään millaista se oli kun se sujui, kun kaikki alkoi mennä pieleen, itketään yhdessä, syödään kakkukahvit ja minä päästän irti siitä ja jatkan elämää. :-D puhuin tänään tota miehelle itku silmässä ihan tosissani ja se sanoi että voidaan me pitää. :-D