Miks lämmitätte sitä maitoa? Sitähän voi antaa esim. Huoneenlämpöisenä (tai jääkaapista) jos vaan "huolii". Nim. Isi hoitanut pulloruokinnat ja esikoinen ei oo kuulemma saanut koskaan lämmitettyä maitoa, hyvin kasvo! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En mää oo osannu aatella, että olis huono antaa pullosta maitoa. Mää kyllä annan nykyää päivittäin pullostakin; erinäisistä syistä. Mulla on toi sähkö, että paristoilla toimiva rintapumppu, nii pumppaan sillä pulloon maidon ja annan yleensä iltaisin, että poika ei nukahtas tissille, että nukkus sitte pidempään. Jos ollaan menossa kylään niin pumppaan autossa pulloon, että voin kyläpaikassa antaa pullosta, kun istualtaan imetys ei oo mulle mieluista. Tarvittaessa siis niinkin, mutta on varmempi olo kun annan kylässä pullosta. Pumppaan yleensä aina myös mukaan jos mennään johkin kaupoille tms niin sit mulla on maitoa heti annettavana vaikka keskellä kauppaa niin ei tarvi menoja sumplia syöttöjen mukaan. Määki luulen, että kun syö rintakumista niin on tottunu kumin makuun ja tuntuun, niin ymmärsi heti mistä on pullossa kyse. Tää pikku imee niin hitsin kovasti et jänskättää välillä pulloista antaa ku hotkii nii et vetää väärää kurkkuu. Semmoset pullot on ollu parhaita missä on vain pikku reikä niin ei pääse liioiksi hotkimaan.