Myös meillä on silloin tällöin annettu pullosta omaa lypsettyä maitoa, eikä ongelmaa ole ollut. Joten jos ei esim. imuotteen kanssa ole jotain ongelmaa, niin en lähtisi varmuuden vuoksi välttämään pulloa.
Meillä on käytössä Aventin pullot, niissä tuttiosa on leveämpi ja imuote enemmän rinnan mallinen, lisäksi tutti on hyvin hidas virtauksinen, joten joutuu tekemään vähän enemmän töitä sen maidon eteen kuin ns. normaalin mallisella pullolla. Myös MaMin anti-colic on vähän vastaava (tämä oli käytössä kakkosella, kun ei tavallisesta kapeatuttisesta pullosta osannut juoda), ja olenpa NUKillakin nähnyt leveämmän tutin, tosin siitä ei ole kokemusta.
Itse olen imettänyt julkisesti tarpeen tullen. Ekan kanssa olin vähän arempi, ja helposti se pullo tuli mukaan, mutta pikkuhiljaa alkoi luonnistua. Esim. koko päivän kestävillä reissuilla se on jo melkein pakkokin, kun ei joka paikasta kunnollisia lastenhoitohuoneita löydy. On siis tullut imetettyä eläintarhoissa, leikkipuistossa, uimarannalla/vesipuistossa, neuvolan aulassa, ostoskeskuksessa ym, jopa ravintolassa. Yleensä katson kuitenkin vähän syrjemmän paikan, ettei ihan kaikkien silmien alla kuitenkaan, ja tarvittaessa harsoa suojaksi. Riippuen tietty paikasta joskus otan sen pullonkin mukaan. Esim. viimeksi kauppareissulle, kun tiesin ettei kyseisessä isossa marketissa ole kunnon istumapaikkaa, jossa voisi imettää, ja aikaa siellä menee kuitenkin useampi tunti matkoineen.