Ihana lukea, että muutkin kamppailee jollain tasolla imetyksen kanssa. Tai siis ei kiva, et muillakin on ongelmaa, mut vertaistuki auttaa[:)]
Mun rintamaito taas ei meinaa riittää meidän neidille millään. Joka päivä itken useaan kertaan sitä, kuinka en pysty omaa lastani edes ruokkimaan. Teidostan kyllä sen, että jos maitoa ei tuu niin ei tuu, mut se tuntuu paljon pahemmalta nyt, kun se osuu kohdalle, kuin silloin, kun ennen synnytystä asiaa mietti.
Mä siis imetän molemmista tisseistä neidin ja usein on pakko lopettaa sitten, kun neiti saa tajuttomat raivarit eikä suostu enää tissiä syömään. Sitten vielä pumppaan, saan n. 20ml yhteensä molemmista tisseistä ja sit annan vielä ne. Onkohan ne sitten tyhjät???
Iltaisin usein imetän, pumppaan ja joudun vielä lisäks antamaan korviketta 30-80ml, riippuen päivästä.
Tuntuu niin turhauttavalta... Kaikkeni teen ja silti lapsi jää nälkäseks ilman korviketta[:(][:(][:(]
Liivinsuojia käytin alussa, kun nännit oli huonossa kunnossa ja rasvailin niitä. Nyt en oo käyttäny, koska maidon valumisesta ei mitään pelkoa ja nännit on pysyny hyvässä kunnossa muutenkin.
Syöttäväli meillä välillä 1h, välillä saattaa mennä 4 tuntia jos neiti nukkuu. Voiko niukka maidontulo johtua noin pitkästä välistä? Esim. yöllä väli helposti venähtää, kun neiti nukkuu hyvin. Vai pitäsikö sitä ite herätä pumppaamaan yllä kahden tunnin välein?[:-][&o]
En kai vaan jotenki osaa kai käsitellä asiaa oikein vaikka mies toitottaa, että näillä mennään mitä on ja sillä sipuli.
[:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(] <-- kuvaa aika hyvin mun tän hetkisiä fiiliksiä...