Kyllä täällä nyt koetellaan.. Positiivista että plussia edes haaleita tulee, keho kertoo et valmis on raskauteen. Mutta imetys tunnetusti tekee ohutta limakalvoa, jos sinne ei vielä pienet jaksa kiinnittyä. Se greippimehu vois olla sellainen mitä yrittäisin teinä naiset, ihanaiset <3
Tsemppiä mannikka, nenna ja kaikki muut vaiheissaan <3
Mä täällä masennuin kun pakkaset lähestyy ja koti on myymättä. Menee väistämättä maatyöt ens vuodelle joten nyt jopa toivon ettei tätä kukaan osta ennen tammi-helmikuuta jottei tarvi vuotta asua vuokralla :D oli niin lähellä kaupat maanantaina mut ne jänisti viime hetkellä kun meillä rakennuttaja korjaa kahden päätyasunnon (ei meän asunnon) seinää takuuna. He ei uskaltanut ostaa tuon vuoksi.. No, kyllä tän joku ostaa. Mä niin haluaisin päästä jo rakentaa ja suunnittelee sisustusta :D
Vauva keskiviikkona vuoden, apua. Imetys ei lopu mut yötissistä melkein päästy. Tuli nuhaa ja takapakkia heräilyyn tissiä saa vasta aamuyöstä. Mutta viime yönä oon aivan unessa ottanut sen viereen ja antanut tissin ja kello oli vasta 2.17... :S kunhan taas parannutaan niin lopetan sen aamuyön tissin myös et vauva nukkuis oikeesti koko yön. Ja sit jos heräilee niin siirrän isoveljen kans samaan huoneeseen seinän taakse :)