Imettävät kuumeilijat

Mulla ei oo myöskään nyt hyviä uutisia tähän ketjuun. :/ Oon nyt yrittäny tikutella ovista mutta plussaa ei vaan tule. Eipä oo kyllä oireitakaan, eipä sen puoleen... Taidan lopettaa testien haaskaamisen ja tyytyä siihen että sitä ovista ei nyt ole. Onko teillä muilla kokemusta anovulatorisista, eli ovuloimattomista kierroista? Tuliko menkat pian vai oliko kierto pitkä? Koska seuraava ovis tapahtui?

Mä en oo koskaan saanu ovista kiinni tikuttamalla, mutta lämpöä seuraamalla oon löytänyt. Ja mulle selvis täs joku aika sitten myös, että mä ilmeisesti joissain kuukausissa ovuloin myös kaksi kertaa, joka on harvinaista, mutta mahdollista.

Mulla todettiin lapsettomuustutkimuksissa ennen esikoista, etten ovuloi tai ovulaatiot on niin huonolaatusia ettei niistä oo käytännössä mahdollista raskautua, eikä siten myöskään keltarauhasta tule joka säätelisi vuodon alkamista. Kierrot oli 28-38 päiväsiä, yleisimmin 32-35.
Joillain taas voi mennä jopa kuukausia ennenku vuoto alkaa itsekseen, mikäli ei ovuloi.
Mutta tosiaan voi myös olla ettet saa tikutettua ovista esimerkiksi testin väärän herkkyyden tai nopean lh-huipun takia...

Näköjään kaikki on mahdollista :) Oispa aikaa ja energiaa (ja kiinnostusta) harrastaa seksiä joka toinen päivä niin ei tarvis tätäkään pähkäillä. :)

Kotikissa, mulla ovuloimattomat kierrot on tosi lyhyitä, alle 20 pv. Kierrossa joissa ovuloin se tulee kp 14-17.
Se on minusta tosi hämäävää, että vaikka olis aina tasan 28 pv kierto voi olla ovuloimaton.

Mä vasta ekaa kertaa elämässäni törmään tähän ovuloimattomuusasiaan. Varmasti tällasia kiertoja on ollut, mutta en oo osannu ajatella koko juttua. Nyt huomaan jo ihan pelkistä oireiden puuttumisista että eipä ole ovulaatiota. Uskomattoman tietoiseksi sitä voi tulla oman kroppansa toiminnasta kun vähän ajattelee asioita! Oispa tosiaan lyhyt tällanen turha kierto niin päästäisiin taas takaisin asiaan. :)

Lämpömittari kaivettu naftaliinista ja ovistestit hankittu, oviksen metsästys alkakoon.. Voi tulla vielä pitkä odotus kyl, yleensä ovis ollut siinä kp20 tienoilla. Meinasin siis alkaa myös tuota aamulämpöä mittaamaan, kyllästyin siihen ja jäi pitemmäksi aikaa se.
Zoria kp12/?

Miten kurjia uutisia täälläkin :( voima teille<3 tulisipa ne plussat, joista pieni jaksaisi mukana loppuun asti<3

Pidin vähän taukoa foorumilta. Välillä kävin lukaisemassa. Muutenkin ehkä vauva ollut ajatuksissa taka-alalla. Toki, nyt kun taas aletaan lähentyä mahdollista ovista, niin ajatuksissa alkaa hyrrätä.
Toivon, että tää pysyisi tämän kierron näin..osaisi ottaa vähän rennommin :)
Huomenna ehkä tilaukseen digitaaliset ovistestit.

Twisted, voihan rähmä ettei mennyt kaupaksi! Kyllä sen joku varmasti ostaa :) Miten ihanaa onkaan sitten päästä suunnittelemaan kunnolla sisustusjuttuja! Tsemppiä yötissistä vieroitukseen :)

Zoria, itse mittailin viime kierron lämpöjä.. en kyllä saanut mitään järkevää niistä :D toisaalta oli kyllä niin outo kiertokin. Jaksaisikohan sitä tässä kierrossa..Hmm.

Tsemppiä hirmuisesti kaikille omiin kierron vaiheisiinne! Ovisplussia ja ennen kaikkea niitä raskausplussia odotellen. ++++

Vaiana kp12/?(36), yk3

Ihan sopivaan aikaan selkeesti aloitin tikuttamisen, jos sieltä loppuviikosta plussa jo paukahtaisi
Zoria kp13/?

Liitteet

• E5BDF56C-7F30-4F65-90AD-099486FDBDE4.jpeg
    E5BDF56C-7F30-4F65-90AD-099486FDBDE4.jpeg
    338.8 KB · Katsottu: 246
Melkein jo, jos huomenna oisi plussa. Ei tulis sit megapitkää kiertoa :)

Liitteet

• 5847C425-5B5B-46BA-ABB3-848B5CEEB10A.jpeg
    5847C425-5B5B-46BA-ABB3-848B5CEEB10A.jpeg
    260.9 KB · Katsottu: 235
Juu talletukset aloitettu :) Eilen illalla tyrkättiin poitsu tv:n ääreen että saatiin vähän omaa aikaa. Jaksaa sen puoli tuntia toinen ryhmä hau:ta katsoa. Illalla kun muksun saanut unille ni ei meinaa jaksaa enää mitään ylimääräistä.

Huhuilen täältä neuvoja, ku en tiiä mihin muualle asiaa esittäisin.

Mulla maidontulo nyt radikaalisti vähentynyt, vaikka taapero käykin tissillä ahkeraan. Öisin reppana valittaa nälkää, koska on tottunut imuroimaan yöpalaa yöt läpeensä. Mitä kummaa tarjoatte iltapalaksi, että taapero jaksaa yön yli nukkua (9-10h) :hungover::arghh:

Meillä syödään iltapalaksi puuroa, leipää/muroja, hedelmää, jogurttia/viiliä. Välillä kaikkia noita, välillä osaa. Jätkä tankkaa aina illasta tuota ruokaa kunnolla, sit otetaan viel illasta vähän tissiä ja sillä jaksaa aamuun asti :)

Kolme edellistä kiertoa on olleet 24 päivän pituisia. Tänään on kiertopäivä 26 ja raskaustesti näytti selkeästi negatiivistä. Yksi sovellus veikkasi että tänään pitäisi menkkojen alkaa, aikaisemmin se on melko hyvin tiennyt nää (kuukautisten alku ja ovulaatio) . Aikaisemmin kuukautiskierto on ollut 21-33 päivää. Nyt tässä saakin jännitellä. Ovulaatiotikkuun sain plussan kiertopäivänä 17. Myöhäinen ovulaatio on kohdallani tavallista, mitä olen nyt tikutellut. Vuoden vaihteessa tulisi vuosi siitä, kun vauvalle on annettu lupa tulla.

Meillä syödään iltapalaksi aimo annos puuroa, jos syödään koko annos niin päälle sosetta. Vettä nokkamukista. Lisäksi tankkautan illalla tissiä tunnin välein. Silti yöllä syödään pari kertaa. Loput "yösyötöt" on pelkkää huvitutteilua.

Hei, nyt tuun teiltäkin huhuilemaan:

onko teillä kokemusta CB kaksoishormoni ovistesteistä?
Ne pitäisi vissiin tehdä aamupissasta.. eilen tein päivällä, kun tulivat postissa. Silloin näytti tyhjää..ei vilkkunaamaa. Tänään unohdin aamupissasta tehdä, joten tein päivän toisesta ja HYMYNAAMA! Mitä ihmettää :D oireita ollut vain eilinen kamala kiukku, ehkä hieman kosteat olot.
Pointti tässä, että voikohan eiliseen negaan luottaa.. ja tähän plussaan.
toivon niin, sillä ei pariin päivään olla puuhasteltu. Tänään täytyy heti miehen kotiin tullessa ;D

Oon hämmentynyt vaan, en odottanut ovista vielä kun edellinenkin kierto oli niin pitkä ja sekava :D

Vaiana, yk3, kp16

Vaiana luottaisin siihen hymynaamaan, se aamuvirtsa on mielestäni sen estrogeenin takia. Et eiku vaan mies kaatamaan.
Meil näyttää kierto menevän todella samassa, oletan itse tän päivän testin takia huomiselle plussaa (kp16 siis täälläkin)

Takaisin