Imettävät kuumeilijat

018a803b7d273e02ff3aa293f568bfec

O-testin tein myös eilen ja tänä aamuna. Näyttää vahvistuneen (ylempi on eilen tehty), mutta niin se on ennenkin tehnyt loppukierrosta. Pidetään varovasti peukkuja ja ootellaan josko plussa pärähtäisi nuihinkin.

Olen hämmentyny eilen ja tänään mun tissit on suihkuillu itekseen kun esikko huutaa. Ei ne ennen semmosta oo tehny. Ainoostaan noin ollu ihan alku aikoina ja sillon kun olin sen pienen hetken raskaana. (Hämmentynyt)

Ja kemiallinenhan se oli. Koko tän hurjan pitkän ajan (2pv :D ) on ollut todella epäuskoinen olo plussaan ja aamulla pc:ssä olikin paaaaaaljon hailakkaampi "joku". Mielikuvitusta melkein sai käyttää, että erotti viivaa. O-testi oli samaten ihan hailura vain. En viitsinyt kuvia edes napata. Menkkoja ei näy, eikä siihen viittaavia olojakaan ole, mutta kyllä mä väitän että nainen tietää. Joku siellä yritti päästä kyytille, mutta ei natsannut. Älytön juttu on, että mä oon helpottunu. Viittaako sekin sit siihen, että vaisto koko ajan sanoi, ettei tää tuu syliin asti...? No, uuteen kiertoon. Nyt on sentään kaks viivaa saatu testiin, joskus vielä ne siinä pysyykin. :)

Tsemppiä kaikille ja plussia! :)

Eliza, en kerennyt itse kommentoimaan mutta mä meinasin kirjoittaa että mä oon pahoillani enkä näe kuin ehkä hailakan viivan tai viivan paikan ja pc on yleensä heti punainen kun jotain kunnolla tapahtuu. En vaan uskalla kirjoittaa kun pelkään et sit lyttään jonku toiveet. Mä luulen et nainen tietää, mä luulen et nainen tietää myös jos joku on vikana tai ei oo vikana. Kuopuksen aikana olin 100% varma ettei oo mitään hätää, alkio oikeassa paikassa ja kaikki hyvin. Mies oli et "ei kerrota vielä jne kun se menee kuitenkin kesken" mut mä tiesin ettei mee. Uskalsin kertoa kun viikot oli 5+

Mutta pahoittelut mikäli menkat alkaa eikä plussaksi muutu, toivon sydämestä et sieltä vielä plussa tulee <3

Twisted: juu ei hätiä! :) Väriä testiviivassa kyllä oli silloin lauantaina, siitä ei epäilystä ole. (Tuo kuva siitä testistä on siis kuivana, vrk:n päästä otettu ja ihan harmaana näkyy viiva siksi.) Mutta mun olo oli heti sellainen, että ei tää natsaa. Mulla on kans näiden kahden tenavani raskaudet olleet sellaisia, että heti alusta oon tienny kaiken olevan hyvin. Seesteinen, hyvä olo on ollut. Nyt olin lähinnä tyrmistynyt ja aamulämpöjäkin kun oon mitannut niin oon vaan odottanut että ne romahtaa. Sitä ei vielä kyllä ole tapahtunut.... Odotellaan.

No siellä ainakin joku kävi sohimassa jollain tikulla et vois ottaa kiinni, niin positiivista se :) Hyvä ettet pahoittanu mieltä :)

Tulen iloitsemaan. Hymynaama ovistestistä saatu tänään kp 17. Viime kierrossa hymynaama tuli 16/24, eli myöhään tulee. Toivottavasti tää kierto venähtäisi loppupäästä. Pienestä ihmeestä haaveiltu vuoden vaihteesta saakka. Imetättekö kuinka usein ja minkä ikäistä? Mulla itsellä on tälläkin hetkellä rinnalla 1,5-vuotias, joka käy lapsentahtisesti noin 10 kertaa vuorokaudessa tissillä.

Pahoittelut Eliza! On se tuo naisen vaisto vaan jännä asia.. mutta jospa sitten seuraavasta jo tarrautuisi kunnolla :)

Mannikka, komea viiva on :) Toivotaan että liimautuu kunnolla!

Trikide, nyt sitten vaan kammarihommiin ahkerasti! Täällä on yritystä ollut kesäkuusta, kun toukokuussa kierto käynnistyi. Nyt toson vasta ruvennut tikuttelemaan ja mittailemaan lämpöjä kun ei ole kierrot entisellään. Täällä 1,3v tissitakiainen. Öisin ( :( ) syödään hyvinkin paljon, päivällä ei montaa imetystä tule, ehkä 4-5. Lapsentahtisesti siis menmään, mutta öitä pitäisi kyllä vähän yrittää säätää. Sitä itkua vaan ei meinaa kestää :p

Mul alko taas vuoto/menkat! Nää on jo toiset tässä kuussa ton keskenmenon jälkeen. Tunsin ovulaation et oon ihan varma et ovuloin. Miten tää kroppa on näin sekasi? Mielialat heitelly muutenki sen keskenmenon jälkeen kun häränpylly oikeesti. Huhhuh!

Jee mannikka, toivottavasti nyt menee kaikki hienosti:happy093

Huhuilen täällä ohimennen, me oltiin eilen varhaisultrassa ja siellähän se meidän tyyppi oleili vahvoine sykkeineen. Kyllä siinä itku tirahti, kun paniikissa pelkäsin toista tuulimunaa. Vaikeuksien kautta voittoon näemmä:talk017

Takaisin