Imettävät kuumeilijat

Kadonnut, meillä parhaiten nälkää pitää apinaeväs tai puuro. Jos on tottunut yöllä syömään, niin kyllähän se nälkä tietty iskee.. :/

Me selvittiin pitkästä aikaa ilman yömaitoa aamupalalle 06:30 aikaan. Mutta on levotonta, kolme kertaa käytiiim silittelemässä uneen itkevä tyttö.
Iltapalaksi tarjoan puuroa tai viiliä. Huonosti menee. Sitten 200 ml korviketta.
Tyttö 11,5 kk

No niin. Menkat alko taas. Nyt oli 26 päivän kierto ja kolme sitä ennen oli 24 päiväisiä. Se siitä toivosta jälleen. Suunnilleen jotain 10-11kk yritetty tuloksetta. Imetettävä 1,5-vuotias, syö tissiä päivän ja öin n. 10 kertaa vuorokaudessa.

Meillä syödään iltapalaksi jogurttia talk-muruilla. Lisäksi sosetta, hedelmää, talk-muruja, tai leipää/näkkäriä jne mikäli maistuu. Ja sitten tietysti vielä imetän.
Puuro ei ole maistunut enää pitkään aikaan. Tällä kombolla pärjää kuitenkin helposti 4-6 asti aamulla (mikäli iltapala on maistunut hyvin) ja sitten imetän ja jatketaan vielä unia.

Täällä ruokahalu vaihtelee niin suuresti ettei oikein voi sanos mitään tyypillistä. Enempi kyllä saisi iltapalalla syödä, oli se sitten mitä tahansa. Leipää, jugurttia, smoothieta, hedelmää tms tarjoan. Öisin syödään muistakin asioista riippuen enemmän tai vähemmän. Nyt edim tehdään kolmea poskihammasta yhtäaikaa niin himpun haastaviakin öitä ollut :D
Täällä ff vaihtelee ovispäivää ja nyt myöhäisti sitä sen verran että talletukset tais jäädä parin päivän päähän :( Noh, punkkua silti varalta tai sen takia ;)
Gunvor dpo3?

Missä mun ovisplussa on :banghead: Oireita oli ja tikkuunkin tuli suht vahvaa viivaa (alempi kuva eiliseltä) ja nyt puff molemmat poissa :mad: Näköjään sitä taas saadaan odotella, jos ees ensi viikon aikana. Noh jatketaan joka toisen päivän tallettelu taktiikalla (mies tykkää :wink) vaikka sit kierto loppuun saakka.
Zoria kp17/?

Liitteet

• 94BC3203-2ED6-4BA4-919B-34E3B1DA8B5F.jpeg
    94BC3203-2ED6-4BA4-919B-34E3B1DA8B5F.jpeg
    417.7 KB · Katsottu: 138
  • 718CEA76-433D-4085-90C4-6E494E49990B.jpeg
    718CEA76-433D-4085-90C4-6E494E49990B.jpeg
    406.6 KB · Katsottu: 126
Zoria, jos se oli kuitenkin eilen..? Oli vaan niin nopea huippu? Mutta varatalletukset kehiin ehdottomasti. T. Nimim. itse se sössitty :D

Aiemman kokemuksen perusteella sanoisin että ei ollut eilen ovisplussa. Se tulee sit joskus jos on tullakseen. Voihan se olla et tästä tuleekin ovuloimaton kierto..

Mä nään haamun, aikaisemmin ei oo tullut mitään viivoja. Pari päivää sitten "alkoi" menkat, kun tuli tuhru vessapaperiin. Seuraavana päivänä kans mutta ei sen enempää. Epänormaalia mulla moinen. Tänään kp 29, jos ei pidetä niitä tuhruja menkkona. Kolme aikaisempaa kiertoa ollut 24. Ovulaatioplussa tuli kp 17. Heikko kuva joo.

Liitteet

• 1510485951708.jpg
    1510485951708.jpg
    23.3 KB · Katsottu: 198
Triokide, vahvistumista haamulaiselle!!
Täällä odotellaan ovispireita. Vähän nippailee, ei yhtään limaa. Testi alkaa pikkuhiljaa olla plussalla. Nyt en oo aamulämpöjä mittaillut, mutta varmaan sitte huomenna ja ylihuomenna paikallaan. Tuo testi ei minusta ole vielä ihan absoluuttinen plussa, mihin oon tottunut. Hyvä yritys kumminkin
ImageUploadedByVau Foorumi1510487058.316460.jpg

Katjusha kp 16

Meillä molemmat edelleen käy öisin rinnalla. Pienempi herää 1-2 kertaa ja isompi herää vaihtevasti, määrää ei pysty ees sanoo, aamuyöt on vaikeinta hänelle. Hän saa illalla melatoonia ja nukahtaa sen vuoksi paremmin. Mutta olen huomannut, että kun iltapala on tukeva niin nukkuvat paremmin. Oon joskus vaihtanut ns päivällisen ja iltapalan paikkaa ja silloin nukkuvat kyllä paremmin. Meillä eivät suostu syömään puuroa ollenkaan.

Viiva alkaa taas vahvenee, ehkä ovisplussa kohta tulee. Toisaalta viime kierrossa se tuli vasta kp23, siihen nähden vielä on aikaa. Oireitakin rupee taas olemaan.
Zoria kp20/34?

Liitteet

• 9FC42C61-B5C7-46CB-A340-946747E300E3.jpeg
    9FC42C61-B5C7-46CB-A340-946747E300E3.jpeg
    383.8 KB · Katsottu: 117
Voi että, täällä odotellaan jonkinlaista ”ratkaisua”, en tiiä ovuloinko tällä kertaa. Lämmöt ei oo kovin lupaavat, limaa ei näy. Ovulaatiotesti vaalenemaan päin. Selkää ja munasarjaa jonkin verran jomottaa... hommaa ei tee helpoks myöskään se, että kotona on ”kuiva kausi”. Nää lapsettomuushommat on tappaneet kaiken romantiikan. Yhdessä ollaan vanhempia ja onnellisia siitä. Mutta kahdenkeskinen suhde on jäänyt jonnekin vuoteen 2010 ;) En tiiä, millä sen löytäis takas. Väkinäiset kynttiläillalliset ei kiinnosta.

En minä malta pidempään pysyä pois täältä. Uudet viestit olen aina lueskellut ja ollut hengessä mukana koko palstahiljaisuuden ajan. Koitetaan, jos mulla nyt pysyisi mopo käsissä kuumeilun kanssa ja aktivoidun taas. :joyful:

Triokide: haamu näkyy, vahvistumista! :)

Katjusha: mitä teillä oli suhteen alkuaikoina tapana tehdä, löytyskö sieltä joku idea kipinöintiin? Meillä on välillä kuivia kausia myös, mutta rehellisyyden nimissä se on seksi, hyvä sellainen, joka meidän suhteessa on se kantava voima..veto toiseen on pitänyt meidät yhdessä aina.

Jee Zoria, jospa se o-plussa tulis nyt kuitenkin!

ON: oon taas tehnyt o-testejä tässä kierrossa ja plussa pärähti tikkuun jo eilen illalla (kp11). Tänään myös vielä näyttää plussaa ja olotkin kyllä kertovat, että ovulaatio on tänään tai viimeistään huomenna; aamulla jopa tuli veriviiruja ew-liman mukana. Eilen saatiin sopivasti tarvittavat toimenpiteet tehtyä, joten piinapäivät alkakoon taaaaaaaaas. :) Sen olen huomannut, että kun nyt pari kuukautta oon imettänyt vain aamulla ja illalla, niin ovulaatiot on olleet paljon selkeämpi tuntea ja huomata olossaan kuin aiemmin. Sekin tuli mieleen, että näinköhän olen edes ovuloinut vaikka kierto näennäisesti olikin jo alkanut, niin erilainen olo nykyään on.
Eliza kp12/26-28

Siirryn heinäkuisten 2018 ryhmään. Haamuviiva muuttui selkeästi positiiviseksi. Tänään aamulla digitestissä 1-2 viikkoa, kuukautisista laskettuna 4+6 ja ovulaatio huomioon ottaen 3+6. Yritystä olisi tullut vuodenvaihteen vuosi, imetän 1,5-vuotista edelleen öisin ja päivisin noin 10 kertaa vuorokaudessa.

Triokide, onnea digituloksesta :) ja ihanaa odotusta.

Eliza, eihän se auta kuin lähteä taas "kädestä pitelemään kiinni"... baby steps. Meilläkin oli alkuvuosina todella hyvää seksiä, mutta lapsettomuuden pettymys taisi sen lannistaa. Nyt meitä pitää kiinni hyvä kumppanuus ja sitoutuminen avioliittoon. Mä menin jo tuonne simpukka ry:n sivuille purkautumaan, jos olis kohtalotovereita :)

Mahtavaa triokide!! Onnea sinne hurjasti odotukseen! <3
Zorialle ja katjushalle toivotaan ovisplussatuulia! :)
Eliza, kiva kun tulit takaisin piinailemaan! Jännä kuulla noista tuntemusten muutoksista. Itsekin olen ihmetellyt kun en tunne raskauden jälkeen enää ovista. Myös kyllä kuukautiskivut ovat loppuneet raskauden jälkeen. Niitä tosin ei ole ikävä... heh.
Onkos katjusha teillä miehen kanssa läheisyyttä vaikkei varsinaisesti seksiä olisikaan? Vaikka itse en mikään kihnuttaja ole, huomaan kyllä läheisyydellä ja toisen "romanttisella" huomioimisella olevan suora yhteys omiin haluihin yms. näinä hormonaalisesti epävakaina aikoina. :)

Gunvor, myönnän me ollaan oltu ihan liikaa isi ja äiti -moodissa nyt, kun lapsi onnekkaasti saatiin perheeseen, ja se ikuinen stressi poistui. Kannattais kihnuttaa arjessa, koska kyllähän sitä puolisonkin kosketusta tarvii, vaikka luonnostaan nyt tahtoo vain tyttöä paijata :)

Takaisin