En minä malta pidempään pysyä pois täältä. Uudet viestit olen aina lueskellut ja ollut hengessä mukana koko palstahiljaisuuden ajan. Koitetaan, jos mulla nyt pysyisi mopo käsissä kuumeilun kanssa ja aktivoidun taas.
Triokide: haamu näkyy, vahvistumista! :)
Katjusha: mitä teillä oli suhteen alkuaikoina tapana tehdä, löytyskö sieltä joku idea kipinöintiin? Meillä on välillä kuivia kausia myös, mutta rehellisyyden nimissä se on seksi, hyvä sellainen, joka meidän suhteessa on se kantava voima..veto toiseen on pitänyt meidät yhdessä aina.
Jee Zoria, jospa se o-plussa tulis nyt kuitenkin!
ON: oon taas tehnyt o-testejä tässä kierrossa ja plussa pärähti tikkuun jo eilen illalla (kp11). Tänään myös vielä näyttää plussaa ja olotkin kyllä kertovat, että ovulaatio on tänään tai viimeistään huomenna; aamulla jopa tuli veriviiruja ew-liman mukana. Eilen saatiin sopivasti tarvittavat toimenpiteet tehtyä, joten piinapäivät alkakoon taaaaaaaaas. :) Sen olen huomannut, että kun nyt pari kuukautta oon imettänyt vain aamulla ja illalla, niin ovulaatiot on olleet paljon selkeämpi tuntea ja huomata olossaan kuin aiemmin. Sekin tuli mieleen, että näinköhän olen edes ovuloinut vaikka kierto näennäisesti olikin jo alkanut, niin erilainen olo nykyään on.
Eliza kp12/26-28