Imettävät kuumeilijat

Ei jaksanut pieni pitää kiinni ja menkat alkoi.. Ei vielä kovin pitkälle päästy edes, plussa tuli su 22.10 (dpo12) ja tänään alkoi vuoto (ois ollut dpo16 vasta). Ja ei epäilystä et vois olla jotain harmitonta tiputtelua..

Voi ei:(

Äh, pahoittelut huonojen uutisten kanssa, Zoria. Todella kurja juttu :(!
No, täällä oli sitten harvinaisen epäonnistunut ovulaatio näköjään, sillä vuoto lörähti päälle noin 7 dpo.
Mutta uutta kohti! Menenpä tänään sitten kunnolla irrottelemaan spinningiin. Huoh!
Katjusha kp 1/26-30

Pahoittelut zoria!

Katjusha pahoittelut menkoista, mutta toisaalta onnea kierron käynnistymisestä :) miulla pari ekaa kiertoa menkat alkoi dpo5, mutta siitä se luteaali sit käy pitenee :) b6 vitskua voi koittaa oviksen jälkeen ottaa, oon 100mg annoksella saanu 1-2 päivää lisää luteaaliin.

Kiitti Mannikka vinkistä! Pitääpä kokeilla, mulla on ollut lyhyehkö luteaalivaihe, sen minkä oon jonkun verran testaillut viime vuosina.
No, helppo tää on ainakin muistaa, että millonka alkoi kierrot, kun tyttö täytti just 11 kuukautta ja mä marssin maanantaina töihin.

^ Ei kai täällä ole äikkänatseja paikalla, hui! :)

Mulla on kans ton ekan kierron perusteella lyhyt luteaali. Eli menkat tuli tasan viikon päästä ovulaatiosta. Mutta lohdullista kuulla, että se on teillä muilla sitten lähteny pitenemään. Pitääpä ottaa kaikki vitskut ja pillerit käyttöön!

Twisted, sain "huonoa kieltä" -arvion aikaisempaan viestiini foorumilla. Kieltämättä puhekielisyys näyttäytyy ikävällä tavalla kirjoitetussa asussa :D

Kotikissa, alkio ei ehdi kunnolla kiinnittymään lyhyen luteaalin aikana.

Kiitos tiedosta. :) Toivotaan että mun luteaali lähtee pitenemään. Jostain luin et pitäis olla vähintään 10 päivää.

Yleensä se vähintään 10 päivää riittää kiinnittymiseen, mutta mikäli keskenmenoja tulee, niin voi saada gyneltä/lapsettomuuslääkäriltä luteaalia tukemaan esim primolut, lugesteron, terolut jne keltarauhashormoneja.

Toivottavasti luteaalivaihe pitenee, mainitsihan tuossa ainakin Mannikka että hänellä oli ihan muutamassa kierrossa alkanut pidentyä luteaali kierron käynnistyttyä :)

Piiitkään aikaan en ole kirjoitellut, lueskellut kyllä jutteluanne ja ollut hengessä mukana. Nyt on pakko tämä asia käydä jakamassa. Näkyyköhän kuvassa...
5f2f9f1f593587c1cd32051178089991

Eilen testattu pc, dpo8-9. En oikein silmiäni uskonut kun viiva piirtyi..oireita ei nimittäin ole yhtään ja se hirvittää.. Nyt otin kuivasta tikusta kuvan, että teille sitä esittelen. Ajattelin yrittää "unohtaa" koko asian torstaihin asti, jolloin menkkojen pitäisi alkaa. Katotaan, miten käy.

Takaisin