Imettävät kuumeilijat

Ihania uutisia kadonnut! :)

Ja mannikka, pieni kyytiläinen sielläkin<3

On:
Täällä on nyt menkat lusittu ja uudessa kierrossa jännäillään. En osaa nyt millään päättää tilaanko ovistikkuja vai en. Mietin, jos tilaisi niitä digitaalisia vähä kalliimpia.. ja testaisi niillä vain kun olot ja oireet viittaisi ovikseen.
Jos väittäisi pahimman tikkujen töllöttämis stressin :D
Flo ennustaa ovista kp19(kierron pituudeksi 31) ja Womanlog kp23(kierron pituudeksi 35).

Ja voi herra mun, kun voi stressata! Pieni joutuu tammikuussa päiväkotiin 1,5v ikäisenä, kun mun on pakko mennä töihin. Ei olla vielä saatu päiväkotipaikkaa ja kaikki siihen aloitukseen liittyvä stressaa mut kuoliaaksi..:confused:

Vaiana yk3, kp7

Muokattu viimeksi:
Vaiana, ollaan melkein kiertokamuja. Toivon ovuloivani jossain kp 14-17, mutta saapa nähdä.
Meillä mulla alkoi maanantaina työt ja tammikuussa pitäis meidänkin pikkuisen mennä päiväkotiin. On se vaan niin pieni, etten kestä! Noh, ei voi kun toivoo, että kommunikaatio kehittyy parin seuraavan kuukauden aikana. Ettei ihan jää jalkoihin ”Sinitinteissä”..
kp 5 /26-30

Onnea Mannikka! Ja ihania uutisia Kadonnut :)

Täälläkin menossa kp7. Tiedä mitä sit tästä kierrosta tulee ton keskenmenon jälkeen (oli kyllä infernaaliset menkat). Katsotaan tulisiko ovis normaalisti vai joudutaanko odottelee pitkäänkin. Menkat siirtyi vaan 6 päivällä et toivotaan suht normaalia menoa

Zoria kp7/?

Kiitos onnitteluista! Vähän kyllä jännittää miten noiden viivojen käy..

Zoria toivotaan nopeaa ovista :) miullahan tuli nyt km jälkeen tosi nopsaan ovis, jo kp10! Lähiaikoina normaali ollut n kp17..

Kiva, saadaan täällä jännäillä samoihin aikoihin koko poppoo :)

Zoria, toivotaan että ovis ei anna odotuttaa ja tästä kierrosta tulisi syliin asti pieni<3

Meillä onneksi pieni puhuu jo melko paljon, niin se lohduttaa tätä äitiä. Osaa edes kertoa tädeille mitä haluaa/tarvii yms. Mutta kyllä silti hirvittää :nailbiting:

Mä en oikein tiedä vielä että missä mun kierto menee kun on niin epämäärästä. Edellisistä menkoista tulee lauantaina 14 päivää, eli normaalimaailmassa ovista vois odottaa viikonlopulle. Taidan tikutella jos mitään oireita ilmenee.

Täälläkin arki koittaa tammikuussa ja alkaa työ + pk-rumba. Hirvittää ja jännittää kyllä. Meilläkään ei vielä puhuta, niin omat haasteensa varmasti tuo.. :/
Täällä elellään kp15 eilen vasta loppui kuiva kausi. Ovistestitkin ovat olleet vaan ihan himmeinä. :D Alamaha ollut hirmukipeä monta päivää ja ihmetyttää mikä on meininki. Toivottavasti vaan olisi esim ummetusta...
Onko noissa ovistesteissä kovastikin eroa keskenään? Yleensä olen ostanut vaan apteekista jotain halpistestejä ja nyt tilasin one step liuskatestejä. Hankalia käyttää kun joutuy kippoon pissimään ja odottelemaan pitkiä aikoja. Mitä nuo vilkkuvat hymynaamat ja pc.t on? Jotain kalliimpia ilmeisesti, mutta ovatko hintansa väärttejä?

Gunvor kp15/27-28

Meillä koittaa arki helmikuussa, tyttö täyttää silloin vuoden. Eli 11 kk menee päiväkotiin. Nyt 8 kk iässä ei vielä tietenkään puhu, mutta nousee seisomaan. Ei varmastikkaan osaa ilmaista itseään, mutta ei jää muiden jalkoihin. Kyllä ahdistaa ajatella, vaikka tuonne on vielä muutama kuukausi. :/

En tiedä että mitä muuta eroa ovistesteillä kuin käyttömukavuus. Itse ostin YA:sta kasan niiden omia ovistestejä, kun olivat -50 % alennuksessa jo valmiiksi edullisesta hinnasta.

Mä en oo saanut ovista kiinni, muutakuin clearbluen digeillä. Meni yks kierto ihan ohi, ku päätin säästää ja ostin jotain apteekin omia ja rfsun testejä :dead:

Otti sillo niin kovin päähän, kun ei päästy inssiin eikä luomunakaan voida lisääntyä :angry4 vaikka näin jälkikäteen ajateltuna, tauko teki kyllä hyvää :smiley-angelic006

Tsemppiä kaikille uuden arjen alkamiseen, tammikuu onkin monelle uuteen totuttelua :)

Täällä alkoi tänään vuoto, kp43 muuttui siis kp1. Viime viikolla sain pc haalean plussan, mutta oli kokoajan olo ettei kaikki ole hyvin. Tällä viikolla pc oli puhdas nega, joten jäin vain odottelemaan vuotoa sen sijaan että olisin neuvolaan soittanut :(

Pahoittelut nenna! :(
Samoissa mennään, testit tänään jo käytännössä negaa, eli vuotoa odotellessa..

Voi ei Mannikka, toivottavasti ois vaan sattunu huonot testit tälle päivälle! :(

Tuun tänne vähä kytikselle. Mulla on kaks vanhempaa lasta joita imetän ja pieni kuume iske päälle. Tänään mies vähä vihjas, että voishan tuota kolmatta miettiä. Iik... Hirveesti tekis mieli, mutta sit mietin kuinka imetyksen käy.

Kyllä täällä nyt koetellaan.. Positiivista että plussia edes haaleita tulee, keho kertoo et valmis on raskauteen. Mutta imetys tunnetusti tekee ohutta limakalvoa, jos sinne ei vielä pienet jaksa kiinnittyä. Se greippimehu vois olla sellainen mitä yrittäisin teinä naiset, ihanaiset <3

Tsemppiä mannikka, nenna ja kaikki muut vaiheissaan <3

Mä täällä masennuin kun pakkaset lähestyy ja koti on myymättä. Menee väistämättä maatyöt ens vuodelle joten nyt jopa toivon ettei tätä kukaan osta ennen tammi-helmikuuta jottei tarvi vuotta asua vuokralla :D oli niin lähellä kaupat maanantaina mut ne jänisti viime hetkellä kun meillä rakennuttaja korjaa kahden päätyasunnon (ei meän asunnon) seinää takuuna. He ei uskaltanut ostaa tuon vuoksi.. No, kyllä tän joku ostaa. Mä niin haluaisin päästä jo rakentaa ja suunnittelee sisustusta :D

Vauva keskiviikkona vuoden, apua. Imetys ei lopu mut yötissistä melkein päästy. Tuli nuhaa ja takapakkia heräilyyn tissiä saa vasta aamuyöstä. Mutta viime yönä oon aivan unessa ottanut sen viereen ja antanut tissin ja kello oli vasta 2.17... :S kunhan taas parannutaan niin lopetan sen aamuyön tissin myös et vauva nukkuis oikeesti koko yön. Ja sit jos heräilee niin siirrän isoveljen kans samaan huoneeseen seinän taakse :)

Voi Nenna ja Mannikka! Tiedän niin tunteen, mut jos se tästä kierrosta sit meillä kaikilla onnistaisi. Mulla kyllä ristiriitaiset tunteet haluanko tästä kierrosta edes yrittää. Sit ärsyttää kun tulee vauvauutisia sieltä sun täältä.. Meil on tissittelyt nyt vähentynyt 2-3krt/pvä, aamutissi oikeestaan jäänyt et sit vaan päikkäri- ja iltatissittelyt. Mietin et oisko helpompaa jos rupeisi ajamaan tästä vielä alas vai menisikä näillä kerroilla sit niin pitkään kuin toinen haluaa. Ristiriitaista fiilistä siitäkin. Meilläkin tammikuussa muutosta tulossa, mä lähden töihin ja mies jää lapsen kanssa viel kuukaudeksi kotiin (ei liian monta muutosta tuu samalla kertaa :) ), helmikuussa sit lähtee pieni päiväkotiin (täyttää helmikuussa 2v toinen). Ja sit viel tänään on kulunut 3 vuotta mun rakkaan koiran kuolemasta (jouduttiin lopettaa sairauden takia). Että hyvää sunnuntaita vaan!!
Zoria kp11/?

No voi kurjuus miten tylsiä uutisia täällä.
Täällä tänään ovisplussa mutta kaikki muut oireet oli ja meni jo, joten on vähän hölmistynyt fiilis että mitäs nyt.
Kaikille tsempit tähän kiertoon :)

Joo, johan tässä hyviä uutisia sais tulla ketjuun.
Täällä tylsä odotteluvaihe kp 9. Ovistestailuun aattelin limojen perusteella muutaman päivän päästä. Toivotaan, että kierto muotoutuu normaaliksi.

Takaisin